جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سریال قورباغه جدیدترین اثر در سینمای خانگی

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 726683
سریال قورباغه جدیدترین اثر در سینمای خانگی
سریال قورباغه نام جدیدترین اثر شبکه نمایش خانگی است که به زودی پخش آن آغاز خواهد شد، انتظار می‌رود این سریال که از بازیگران سرشناسی در آن استفاده شده است با استقبال خوبی از سوی طرفداران همراه باشد و بتواند خود را به عنوان یکی از محبوب‌های بخش نمایش خانگی معرفی نماید.

این مجموعه چهارمین همکاری نوید محمدزاده و هومن سیدی است که پیش از این نیز در همکاری‌های مشترک توانسته‌اند نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند، نوید محمدزاده در سال‌های اخیر نقش‌های بسیار مورد توجهی را بازی کرده است از جمله یکی از کاراکترهای اصلی فیلم تحسین شده ابد و یک روز، مغزهای کوچک زنگ زده و سرخ پوست که همگی جزو بهترین آثار سینمایی چند سال اخیر کشورمان به حساب می‌آیند و این اولین حضور او در سریالی است که از شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.
 
 
هومن سیدی به عنوان کارگردان این مجموعه که هم‌اکنون در بخش تدوین در حال تولید است در سریال عاشقانه با کاراکتر پیمان، برای بسیاری از مخاطبان این رسانه نام آشنا است و این دومین چالش او در این زمینه است او در سریال قورباغه به عنوان بازیگر هم حضور خواهد داشت، از دیگر هنرمندانی که در این فیلم حضور خواهند داشت می‌توان به «سحر دولتشاهی»، «صابر ابر»، «فرشته حسینی» و  «نوید پورفرج» اشاره داشت، البته این اسامی بازیگرانی  است که تاکنون معرفی شده‌اند و احتمال دارد افراد سرشناس دیگری نیز به این نام‌ها افزوده شود.
 
این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد و با توجه به سابقه هومن سیدی در فیلم سازی می‌توان از هم‌اکنون موضوع و خط داستانی این سریال را حدس زد، داستان این سریال به مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد و می‌توان آن را تا حدودی یک سریال با تمی سنگین نیز دانست.

یکی از نکات جالب توجه این مجموعه فیلم‌برداری برخی از سکانس‌های آن در خارج از کشور است که این را به ما نشان می‌دهد که داستان این مجموعه ما را به فراتر از مرزهای ایران خواهد برد.
 
باید منتظر بود و دید که آیا سریال قورباغه می‌تواند انتظارهایی که از هم‌اکنون ایجاد کرده است را برآورده سازد یا هم‌چون برخی از سریال‌های در حال پخش و یا به اتمام رسیده شبکه نمایش خانگی از نظر کیفی شکست می‌خورد.

در ابتدا قرار بود که سریال قورباغه در بهار امسال یعنی 1399 به دست بینندگان برسد ولی به علت مسائل و مشکلاتی که ویروس کرونا برای صنعت سینما به وجود آورد ساخت این مجموعه کمی به تاخیر افتاد و احتمال دارد که در تابستان امسال اولین قسمت به نمایش گذاشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *