جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چگونه در اینستاگرام آنلاین نباشیم؟

سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 726676
گزارش زیر به کاربران نحوه غیرفعال‌سازی وضعیت آنلاین در اینستاگرام را آموزش می‌دهد.
چگونه در اینستاگرام آنلاین نباشیم؟
به گزارش جهان نيوز، اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال‌های اخیر به شمار می‌رود، قابلیت و امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا علاوه بر جلب توجه و رضایت آن‌ها از حریم خصوصی کاربران نیز حفاظت کند.

بر اساس گزارشی که در وب‌سایت gottabemobile آمده است، طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، بسیاری از کاربران اینستاگرام علاقه و تمایل زیادی برای نمایش وضعیت آنلاین بودن خود و دیگران در این شبکه اجتماعی ندارند و بیشتر آن‌ها عنوان کرده‌اند که چراغ آنلاین اینستاگرام را خاموش و غیر فعال کرده اند.

در این گزارش به آن دسته از افرادی که تمایلی به نمایش و مشاهده وضعیت آنلاین و آفلاین در اینستاگرام ندارند آموزش داده می‌شود که چگونه آن را غیرفعال کنند.

کاربران برای این کار تنها کافیست وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوند، سپس بر روی گزینه سه خط/نقطه واقع در سمت راست بالای صفحه پروفایل خود در این شبکه اجتماعی ضربه زده و گزینه تنظیمات (Settings) در قسمت پایین صفحه را انتخاب کنند.

با ورود به قسمت تنظیمات بر روی گزینه وضعیت فعالیت (Activity Status) کلیک کرده و آن را از حالت روشن به خاموش و غیرفعال تغییر دهند.

بدین ترتیب کاربرانی که علاقه‌ای به نمایش و مشاهده وضعیت آنلاین و آفلاین بودن خود و دیگران ندارند، می‌توانند به راحتی به وبگردی و گشت و گذار در اینستاگرام بپردازند بدون آنکه کسی از ساعات حضور آن‌ها در اینستاگرام مطلع و باخبر شود.
 

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *