جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۷

ربیعی: دولت دخالتی در انتخاب رئیس مجلس ندارد

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 726579
سخنگوی دولت درباره اظهارنظرها درخصوص دخالت دولت در انتخاب رئیس مجلس، گفت: تاکید می‌کنم دولت هیچ‌گونه دخالتی در مجلس نداشته و ندارد و بنا بر همکاری در بالاترین سطح با مجلس آینده است.
ربیعی: دولت دخالتی در انتخاب رئیس مجلس ندارد
به گزارش جهان نيوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه دولت تسنیم، درخصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر دخالت دولت در انتخابات رئیس و‌ اعضای هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: حساسیت بر دولت آن است که مجلسی دقیق و بانشاط و همراه با مردم شکل بگیرد. انتخاب رئیس و هیئت رئیسه به خود مجلس مربوط است؛ من تاکید می‌کنم دولت هیچ‌گونه دخالتی در مجلس نداشته و ندارد و بنا بر همکاری در بالاترین سطح با مجلس آینده است.

وی افزود: هر ترکیبی که مجلس انتخاب کند برای ما محترم است؛ هر خبری درباره دخالت معاون رئیس‌جمهور در تشکیل ترکیب مجلس را رد می‌کنیم. اگر کسی گفته معاونی دخالت کرده با نام و نشان اعلام کند؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور هم از چنین شایعه‌ای بی‌اطلاع بودند. اساسا در سایر قوا نفی و اثباتا دخالتی نداریم، دولت عمیقا به حقوق و کار سایر قوا احترام می‌گذارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Sweden
نه جان من
این دفعه بیا دخالت هم داشته باش
Iran, Islamic Republic of
ربیعی عزیز به قول زیبا کلام اصلاحات فوت کرده وفقط کرونا باعث شد مراسم سوم وهفتم بر گذار نگردد ان مجلسی که تما نمایند گان ان وکیل الدوله بود تمام شد ان مجلسی که دربیست دقیقه برجام تصویب وبا خانم موگرینی سلفی می گرفتند ووزیران ودولت هر عملی انجام می دادند وبیمه استیضاح بود تمام شد
Iran, Islamic Republic of
همین که میگه دخالت نداریم، یعنی دخالت دارند
Iran, Islamic Republic of
..........
United States
.........
United States
......
Iran, Islamic Republic of
البته منظورش درمجلس یازدهم است