جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲

درباره تیزهوشی حاتمی‌کیا در چرخه اکران

يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 726473
در وضعیت فعلی و بعد از شیوع بیماری کرونا طبیعتا سینما با افت شدیدی روبرو شده اما ابراهیم حاتمی‌کیا و سازندگان فیلم سینمایی «خروج» توانستند در ایام کرونا بدعتی تازه خلق کرده و برای اولین بار در تاریخ سینمای ايران دو نمونه تازه از اکران را برای جامعه آماده کنند.
درباره تیزهوشی حاتمی‌کیا در چرخه اکران
به گزارش جهان نيوز، مهدی فقیه بازیگر سینما  پیرامون اکران سینما ماشین فیلم سینمایی «خروج» طی روزهای گذشته گفت: از نظر من اکران به صورت سینما ماشین حاصل تیزهوشی و ذکاوت ابراهیم حاتمی‌کیا در شناخت از جامعه و سینمای امروز ایران است.

وی در همین راستا ادامه داد: در وضعیت فعلی و بعد از شیوع بیماری کرونا طبیعتا سینما با افت شدیدی روبرو شده اما ابراهیم حاتمی‌کیا و سازندگان فیلم سینمایی «خروج» توانستند در ایام کرونا بدعتی تازه خلق کرده و برای اولین بار در تاریخ سینمای ايران دو نمونه تازه از اکران را برای جامعه آماده کنند. 

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» درباره اکران آنلاین این فیلم سینمایی اذعان کرد: بدون شک بسیاری در ابتدا این اقدام را ریسک بزرگی می‌دانستند اما واقعیت امر این است که این حرکت فراتر از آینده نگری برای فروش یک اثر بود، این اقدام حرکتی بزرگ در چرخه اکران سینما بود که خوشبختانه با فیلم سینمایی خروج شروع شد و تا آنجا که مشخص است اکران آنلاین این فیلم با موفقیت روبرو شده است. 

فقيه پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: بازی در فیلم خروج موهبتی بود که در این سن به من اهدا شد، به شخصه از حضور در فیلم حاتمی‌کیا و همبازی شدن با فرامرز قریبیان بسیار لذت بردم.

وی درباره سختی‌ پروژه سینمایی «خروج» اضافه کرد: واقعیت امر من اکثریت کارنامه کاری‌ام به آثار دفاع مقدس ختم می‌شود، تجربه بازی در بسیاری از فیلم های جنگی را داشته ام و می‌دانم که سختی در سینما چه هست و چه نیست.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» در همین راستا ادامه داد: روزی که پیشنهاد بازی در فیلم خروج را از سوی ابراهیم حاتمی‌کیا دریافت کردم همه گفتند که کار بسیار سختی است اما به واسطه علاقه به ابراهیم حاتمی کیا این فیلم را پذیرفتم.

وی با اشاره به کیفیت نهایی فیلم سینمایی «خروج» اظهار کرد: من در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خروج را تماشا کردم و باور کنید که تمام خستگی سفر و کار از تنم بیرون شد، نه به خاطر اینکه خودم در فیلم بازی کرده باشم اما مطمئنم که این مردم هستند که فیلم حاتمی کیا را به عنوان بهترین فیلم معرفی می کنند، مردم بدون شک خروج را دوست خواهند داشت زیرا برای آنها ساخته شده است. 

فقیه درباره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا خاطرنشان کرد: خروج اولین تجربه همکاری من با ابراهیم حاتمی کیا بود، این تجربه برایم به شدت دلنشین و لذتبخش بود و اگر بار دیگر ابراهیم پیشنهاد بازی بدهد با سر می روم. 

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرودبرابراهیم حاتمی کیا.انشاالله همیشه پیروز وموفق باشید
Iran, Islamic Republic of
به شدت فیلم عقده ای بود. فرامرز قریبیان به شدت عصیانگر بود با همه چیز مشکل داشت