جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

قیمت ماسک یارانه‌ای در مترو و اتوبوس

يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 726470
معاون شهردار تهران با اعلام قیمت ماسک یارانه‌ای در مترو و اتوبوس، گفت: به‌زودی این ماسک‌ها در ۱۲۷ ایستگاه مترو و اتوبوس ارائه می‌شود.
قیمت ماسک یارانه‌ای در مترو و اتوبوس
به گزارش جهان نيوز، سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس جهت بررسی روند توزیع ماسک به مسافران اظهار داشت: اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک برای مسافران حمل و نقل عمومی به صورت آزمایشی در ۲۵ ایستگاه‌ مترو و پایانه‌ منتخب اتوبوسرانی پایتخت آغاز شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، باید ماسک با قیمت مصوب و مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد که طی چند روز آینده و با تأمین ماسک مورد نیاز از سوی وزارت صمت، استفاده از ماسک به صورت جدی در مترو کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه تدابیر و تمهیدات لازم از سوی شهرداری تهران برای ارائه ماسک در ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های اتوبوسرانی اتخاذ شده است، افزود: عرضه ماسک یارانه‌ای در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌ اتوبوس پایتخت تا پایان هفته عملیاتی می‌شود.

به گفته‌ هاشمی، بیش از ۵۰ درصد مردم از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند، اما تلاش ما بر این است برای ۵۰ درصد دیگر نیز شرایط را به صورتی فراهم کنیم تا ماسک با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: قیمت ماسک تک لایه یک هزار تومان و ماسک چند لایه دو هزار تومان است.

هاشمی با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش متضمن سلامتی شهروندان است، اظهار داشت: تا پایان هفته در تمامی پایانه‌های اتوبوسرانی و ایستگاه‌های تبادلی اتوبوس نیز ماسک یارانه‌ای عرضه می‌شود.

معاون شهردار تهران در پایان یادآور شد: با توجه به میزان بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی که این روزها در اتوبوسرانی به ۵۰۰ هزار نفر و در مترو به ۶۰۰ هزار نفر در روز می‌رسد، طبیعی است تأمین این تعداد ماسک دشوار باشد البته بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) مسؤولیت این کار را برعهده گرفته است.

منبع:فارس
برچسب ها: ماسک کرونا مترو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
يارانه اي رو از خودتون در آورديد؟ بنده خدا گفته قيمت مصوب كه البته از قيمت بازار، قبل از شروع كرونا بيشتر هم هست.
.....