جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۶

ترامپ: «سی‌ان‌ان» دست‌نشانده‌ چین است

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 726293
رئیس جمهور آمریکا با حمله به دو شبکه خبری این کشور، آنها را دست‌نشانده‌های چین و دشمن مردم آمریکا توصیف کرد.
ترامپ: «سی‌ان‌ان» دست‌نشانده‌ چین است
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در پیامی در توئیتر به دو شبکه خبری «ان‌بی‌سی» و «سی‌ان‌ان» حمله کرد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «"سی‌ان‌‌ان" و "ان‌بی‌سی" از مسیرشان خارج شده و چیزهای بزرگی درباره چین می‌گویند. آنها دست‌نشانده‌های چین هستند که می‌خواهند آنجا به تجارت بپردازند. آنها امواج هوایی آمریکا را برای کمک به چین استفاده می‌کنند. دشمن مردم.»

ترامپ در حالی این سخنان را مطرح می‌کند که مقامات ارشد دولت آمریکا آژانس‌های جاسوسی این کشور را تحت فشار گذاشته‌اند تا ارتباطی میان ویروس کرونا و آزمایشگاه‌های شهر «ووهان» چین پیدا کنند.

اغلب نهادهای اطلاعاتی آمریکا در این خصوص که شواهد قابل اتکایی برای منشاء آزمایشگاهی ویروس کرونا وجود داشته باشد تردید دارند. از سوی دیگر دانشمندانی که ماده ژنتیکی این ویروس را مورد مطالعه قرار داده‌اند می‌گویند به احتمال زیاد این بیماری خاستگاه حیوانی دارد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب متوجه شده
Iran, Islamic Republic of
الحق كه ويروسش بنجل نيست اصل جنسه
Iran, Islamic Republic of
هنوز مانده كه جهانيان بفهمند بسياري از مشكلات زير سر چين است
Iran, Islamic Republic of
بسياري از كشورها دست نشانده چين هستند
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی استاد تحریف افکار عمومی و طراحی استراتژی براساس آن و اجرای طرح برمبنای آماده سازی عوامل مختلف بشری هستند..........
United States
اگر از چین پول بگیرند درست میگوید!!!