پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۳

دستور بورسی روحانی به زنگنه

جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 726273
رئیس جمهور به وزیر نفت دستور داد برای حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت‌های نفتی و پتروشیمی در بازار سرمایه اقدامات لازم را به سرعت انجام دهد.
دستور بورسی روحانی به زنگنه
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر نفت با اشاره به اراته سهام  شرکت های دولتی در بازار سرمایه با هدف تقویت بورس کشور، بر ضرورت حضور بیشتر و فعال تر شدن شرکت های نفتی و پتروشیمی در بورس  تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین د ر این  گفت  وگوی تلفنی  ضمن پیگیری نحوه پیشرفت پروژه ها و طرح های نفتی ، خاطرنشان کرد: وزارت نفت در شرایط سخت  حاکم بر کشور ناشی از تحریم های ناعادلانه ، با تلاش و کوشش  بیشتر برای تسریع  در به بهره برداری رسیدن پروژه ها می تواند در تحقق شعار "جهش تولید" پیشگام  باشد .

روحانی همچنین در تماس با وزیر نفت، درجریان آخرین  وضعیت بازار جهانی نفت و تحولات آتی این بازار و پیش بینی ها در این زمینه قرار گرفت .

"بیژن زنگنه"  وزیر نفت نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن ارائه گزارش کاملی از رودد پیشرفت  طرح ها و پروژه های نفتی به رئیس جمهور، وضعیت بازار جهانی  نفت و همچین پیش بینی تحولات آتی در این بازار را تشریح کرد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این‌که رئیس‌جمهور اظهار می‌دارند وضعیت ما در برابر کرونا نسبت به دیگر کشورها بهتر است دلیل آن حضور ملت و نیروهای مسلح و بسیج مردمی و صدا و سیماست که همچون دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و اگر این اهتمام آن‌ها نبود وضع وخیم‌ و بدتری نسبت به بسیاری از کشورها داشتیم.
Iran, Islamic Republic of
کار حکومت و دولت در مدیریت بیماری کرونا در مجموع خوب بوده و قابل دفاع می‌باشد ولی متاسفانه گروهی از مردم آن‌‌گونه که باید و شاید بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. .........
Iran, Islamic Republic of
اگر متخصصان در دولت تصمیم می‌گرفتند /تخلفات بودجه و ارز پیش نمی‌آمد(خبر ویژه)
عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم می‌گوید: برنامه و بودجه دولت پس از هفت سال، همچنان نامتوازن کار می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
دعوت مدیران و تازه‌واردهای بورس به احتیاط و تدبیر بیشتر(خبر ویژه)
نشریات طیف‌های مختلف درباره مخاطرات مربوط به وجود حباب در بازار بورس هشدار می‌دهند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
زیباکلام: به خاطر کرونا ختم نگرفتیم وگرنه اصلاحات 2 اسفند 98 مُرد(خبر ویژه)
صادق زیبا کلام می‌گوید اصلاحات مُرد اما وضعیت کرونایی بود ختم نگرفتیم
Iran, Islamic Republic of
فشار سنگین استبداد و کرونا به زندانیان مصر
نهاد موسوم به «شبکه عربی اطلاعات حقوق بشر» می‌گوید گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد، شرایط زندانیان مصر با آمدن کرونا بدتر از قبل شده و آنها وضعیت بسیار بدی دارند.
Iran, Islamic Republic of
گزارش خبری تحلیلی کیهان
19عضو کابینه عراق مشخص شدند/ رای اعتماد؛ همین هفته
نخست‌وزیر مکلف عراق می‌گوید بخش اعظم نفرات کابینه خود را مشخص کرده و قصد دارد به زودی از پارلمان رای اعتماد بگیرد. با توجه به تحولات سیاسی اخیر در عراق، برخی کارشناسان معتقدند ممکن است این بار نیز تشکیل کابینه به عقب بیفتند.
Iran, Islamic Republic of
آخرین وضعیت کرونا در آمریکا
.نیویورک به شهر ارواح تبدیل شد
مدیریت افتضاح بحران کرونا در آمریکا این کشور پرادعا را با«فاجعه‌ای تمام عیار» مواجه ساخته و مردم بیگناه این کشور را به، اولین قربانیان این فاجعه مدیریتی تبدیل کرده.......
Iran, Islamic Republic of
منطقه «الغمر» اردن پس از 25 سال از چنگ اسرائیل خارج شد
رژیم صهیونیستی سرانجام پس از 25 سال به طور کامل از منطقه «الغمر» اردن عقب‌نشینی کرد و این منطقه رسما مجددا تحت حاکمیت اردن قرار گرفت. صهیونیست‌ها این منطقه را اجاره کرده بودند و امارات حاضر به تمدید اجاره آن نشد.
Iran, Islamic Republic of
اعتراض همزمان 34 کشور جهان به تلاش رژیم صهیونیستی برای تصاحب کرانه باختری
سفرای 10 کشور اروپایی با ارسال اعتراضی به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در زمینه الحاق کرانه باختری تاکید کردند که چنین اقدامی پیامدهای جدی برای ثبات منطقه در بردارد. اتحادیه عرب و چین نیز به این رویکرد رژیم صهیونیستی اعتراض کرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
مذاکرهکنندگان پاسخگو باشند
آیا واقعا مقامات وزارت امور خارجه کشورمان انتظار دارند بازیگران اروپایی در این برهه حساس، مقابل دولت ترامپ سینه سپر کرده و از لغو تحریمهای تسلیحاتی کشورمان استقبال کنند؟!
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
برادر جهان تیغی! سلام
اواسط سال 98 به شما پیشنهاد دادم که در صفحه اصلی یک بخش برای بورس و اقتصاد ایجاد کنید اما اهمیتی ندادید حالا هم دیر نشده......