چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

آرسنال خواهان سردار ایران شد

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 726208
گفته می‌شود پیشنهاداتی از تلسترسیتی، وستهام، آرسنال و اورتون به سردار آزمون شده است.
آرسنال خواهان سردار ایران شد
به گزارش جهان نيوز، سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه، مدتی است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفته و در این بین گفته می‌شود پیشنهاداتی از تیم‌های انگلیسی هم به دستش رسیده است. لسترسیتی، وستهام، آرسنال و اورتون از بین تیم‌های انگلیسی مشتری سردار آزمون هستند.

سردار آزمون که با روبین‌کازان روسیه به شهرت رسید و بعد هم لقب مسی ایرانی را گرفت حالا آماده حضور در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا است. شنیده می‌شود وستهام و لسترسیتی، راضی به پرداخت ۳۰ میلیون پوند برای آزمون به زنیت شده‌اند. از طرفی، آرسنال و اورتون هم مشغول بررسی شرایط خرید این مهاجم ایرانی هستند.

آزمون در سال ۲۰۱۹ به زنیت پیوست. او در این مدت در ۴۵ بازی ۲۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان اصلی تیم صدرنشین لیگ روسیه به شمار می‌رود. غیر از این ۴ تیم انگلیسی، ناپولی هم به شدت خواهان جذب سردار است و شانس زیادی برای هم خرید او دارد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واژه مقدس سردار رو به بازی نگیرید با این تیترا سردار برازنده مردای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمیاست
United States
سردار ایران ؟؟؟؟؟
این دیگه چهوتیتر زندگی هستش ؟ سردار کسی است که برای اعتقاداتش سر بر دار کنه نه برای میلیارد ها پول و مواجب توپ بزنه و زندگی لاکچری داشته باشه . چرا به این ... ضد ارزش ها اینقدر دامن میزنین؟