سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

فدراسیون فوتبال مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرد/ اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۵۸
کد مطلب: 725995
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که برخلاف شایعات، این فدراسیون هیچ مذاکره‌ای با آندره‌آ استراماچونی برای هدایت تیم ملی نداشته است.
فدراسیون فوتبال مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه تماس از سوی فدراسیون فوتبال با استراماچونی اظهار داشت: هیچ تماسی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی وجود نداشته است. این مبحث قطعا شایعه بوده و به عنوان مبحثی به دور از واقعیت تکذیب می شود.

وی افزود: بر این اساس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و هرگونه گمانه زنی درباره تماس فدراسیون با مربیان دیگر رسماً تکذیب می‌شود.به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه تماس از سوی فدراسیون فوتبال با استراماچونی اظهار داشت: هیچ تماسی از سوی مقامات فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی وجود نداشته است. این مبحث قطعا شایعه بوده و به عنوان مبحثی به دور از واقعیت تکذیب می شود.

وی افزود: بر این اساس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و هرگونه گمانه زنی درباره تماس فدراسیون با مربیان دیگر رسماً تکذیب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *