پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رفع تدریجی محدودیت‌ها قیمت طلا را کاهش داد

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب: 725993
از آنجایی که برخی از کشورها تصمیم گرفتند، به تدریج محدودیت‌های مربوط به شیوع کرونا را کم کنند، قیمت طلا در معاملات امروز بیش از یک درصد افت کرد.
رفع تدریجی محدودیت‌ها قیمت طلا را کاهش داد
به گزارش جهان نيوز،  به نقل از رویترز، از آنجایی که برخی از کشورها تصمیم گرفتند، به تدریج محدودیت‌های مربوط به شیوع کرونا را کم کنند، قیمت طلا در معاملات امروز بیش از یک درصد افت کرد، اما نگرانی در مورد رکود و بهبود دارایی ارزش دارایی‌های ریسک پذیر، قیمت این فلز گران بها را در نزدیکی 1700 دلار نگه داشت.

هر اونس طلا با 4.27 دلار کاهش 1709.72 دلار فروخته شد.

برخی کشورها، نظیر ایتالیا و نیوزیلند، کاهش قرنطینه را اعلام کرد و به نظر می رسد بیشتر ایالت های آمریکا تجارت را از سر بگیرند، درحالی که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس گفته که هنوز خیلی زود است تا محدودیت ها را کم کنیم.

وارن پترسون، تحلیلگر بانک ING گفت: «حقیقت این است که تلاش هایی که از سوی کشورهای مختلف برای حداقل بازگشایی محدود صورت می‌گیرد، مقداری فشار کاهشی برای طلا به وجود آورده است.»

تعطیلی کسب و کارها، تعداد بیکاران آمریکایی را به رکورد 26.5 میلیون نفر رسانده است. این افراد از نیمه ماه مارس برای دریافت مزیت بیکاری ثبت نام کرده اند و احتمالا نرخ بیکاری این کشور گزارش بعدی فرصت‌های شغلی به 16 درصد یا بالاتر خواهد رسید.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد نرخ بیکاری ژاپن نیز در ماه مارس به بالاترین رقم در سال رسیده است.
برچسب ها: ویروس کرونا طلا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *