پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴
استاندار قم:

حرم حضرت معصومه(س) و جمکران تا پایان اردیبهشت‌ تعطیل هستند

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 725778
استاندار قم با بیان اینکه وضعیت شهر قم در رابطه با کرونا سفید نیست، گفت: حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و سایر بقاع متبرکه و اماکن مذهبی قم تا پایان اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهند بود.
حرم و جمکران تا پایان اردیبهشت‌ تعطیل هستند
به گزارش جهان نيوز، بهرام سرمست ظهر یکشنبه پس از پایان جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا که در استانداری قم انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران استان‌های کشور را از نظر وضعیت کرونا به سه دسته سفید، زرد و قرمز تقسیم بندی کرد و گفت: با توجه به اینکه همچنان افرادی به دلیل کرونا در بیمارستان‌های قم بستری هستند و روزانه افرادی در قم به دلیل ابتلاء به کرونا فوت می‌کنند وضعیت شهر قم سفید نیست.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این وضعیت در قم تداوم دارد، تعطیلی اماکن متبرکه و مقدس از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد داشت.
استاندار قم از تعطیلی نماز جمعه و نمازهای جماعات در مساجد و تکایا و همچنین بقاع متبرکه تا پایان اردیبهشت‌ماه در قم خبر داد و افزود: شهرهایی که از نظر ابتلاء به کرونا به وضعیت سفید برسند از طرف وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

سرمست همچنین با بیان اینکه درخصوص تغییر ساعت کاری پاساژها و مراکز تجاری از سوی دولت به استانداران تفویض اختیار شده است، گفت: استانداران در مناطق گرمسیری با این مصوبه دولت در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تجاری تصمیم می‌گیرند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا يك امار علمي نمي دهيد چند درصد از مبتلايان از حرمين شريفين بوده شايد زير سه درصد بنابر اين بدون مستند چرا تعطيل ميكنيد در عوض مطمئن هستم چند وقت ديگه بازي هاي فوتبال را راه اندازي ميكنيد كه براي روساي فدراسيون سود داره
Iran, Islamic Republic of
پاساژها و مجتمع تجاری سربسته و رستوران ها و آرایشگاه های زنانه هم بسته است؟!
Iran, Islamic Republic of
چرا حرم ها که خودشان تولید و توزیع کننده ماسک هستند این ماسک ها را برای زوار خودشون در نظر نگیرن و حرم ها را باز نکنن؟!!
کوثری
Iran, Islamic Republic of
حرم پنگاه مومنین است این را با پروتکل سازمان بهداشت جهانی نمی توان فهمید