جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲
طبق برخی روایت‌ها؛

ترامپ می‎خواهد وزیر بهداشت آمریکا را قربانی کند

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 725718
ظاهراً رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد برای انحراف افکار عمومی از سوء مدیریت بحران کرونا، وزیر بهداشت دولت خود را مقصر جلوه دهد.
ترامپ می‎خواهد وزیر بهداشت آمریکا را قربانی کند
به گزارش جهان نيوز، وال استریت ژورنال می‌گوید دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال برکناری «آلکس ایزار» وزیر بهداشت و خدمات انسانی این کشور به اتهام سوء مدیریت در مراحل آغازین بحران کرونا است.

البته سخنگوی کاخ سفید این خبر را تکذیب کرده و می‌گوید وزارت بهداشت تحت رهبری ایزار، همچنان به دنبال اجرای اولویت‌های ترامپ است و این گونه اظهارات غیرمسئولانه، دولت را از پاسخگویی صحیح به بحران کرونا بازمی‌دارد.

این در حالی است که وال استریت ژورنال به نقل از ۶ منبع آگاه می‌گوید نارضایتی از عملکرد ایزار رو به گسترش است حال آنکه کاخ سفید در میانه بحرانی که جان بیش از ۵۳ هزار آمریکایی را گرفته، تمایلی به تغییر کابینه دولت ندارد.

این در حالی است که «پالیتیکو» نه تنها احتمال برکناری ایزار را منتفی نمی‌داند، بلکه لیستی از جانشینان احتمالی را نیز تهیه کرده است.

چنانچه این شایعات صحت داشته باشد، شاید بتوان گفت رئیس‌جمهوری آمریکا با قربانی کردن ایزار به دنبال خلاصی از اتهام بی‌مسئولیتی و عدم پاسخگویی مناسب به بحران کرونا است.

این در حالی است که برکناری چهره‌های سیاسی مطرح در دولت ترامپ به امری عادی تبدیل شده و در گذشته بارها شاهد حذف مشاوران امنیت ملی، دفاع و خارجه به دلایل کما بیش مشابه بوده‌ایم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما خوبيد بيد بيدي همه را ميخواهيد شل و پت شوند
United States
اسکندر آذر است که الکس ایزَر تلفظ آمریکایی آن است.