پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۲۶
روحانی:

مراکز مذهبی مناطق سفید کشور بازگشایی می‌شود

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 725712
هر منطقه‌ کشور که با اعلام وزارت بهداشت به وضعیت سفید رسید، بلافاصله مراکز مذهبی آن بازگشایی می‌شود؛ در ارتباط با نماز جمعه نیز همین پروتکل برقرار است.
کرونا مثل ابرقدرت‌ها پُر رو می‌شود/ نباید خودتان را ببازید
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز (یکشنبه 7 اردیبهشت) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: تنها راه مبارزه با ویروس کووید 19 رعایت فاصله و مراقبت است؛ اگر هم مجبور به رفتن به بیمارستان شدیم، پزشکان و پرستاران هم از ما مراقبت می‌کنند، لذا اساس مقابله با کرونا مراقبت شخصی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی است تا از این مسئله عبور کنیم.

وی ادامه داد: کرونا برای مدتی هست و متأسفانه باید بگویم با وجود کرونا باید زندگی کنیم، ضمن این که تقوی و پرهیز تنها راه کنترل کروناست و باید از همه چیزهایی که می‌توانیم به آن ویروس مبتلا شویم مراقبت کرده و بهداشت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت و باید فاصله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از یکدیگر حفظ کنیم که این کار تنها راه کنترل کروناست.

رئیس جمهور تصریح کرد: راه حل حفظ مراقبت در دستان خودمان است تا بتوانیم برای مقابله با کرونا آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عملیاتی کنیم.

***گام به گام در حال رسیدن به شرایط نزولی کرونا هستیم
روحانی افزود: حوزه بهداشت و درمان کشور آماده بوده و روز به روز به تجاربشان برای مقابله و پیشگیری از کرونا افزوده می‌شود.

وی با اشاره به گزارش‌های وزارت بهداشت در باره افزایش امکانات بهداشتی و درمانی کشور گفت: هم اکنون 425 تخت ویژه بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان‌های کشور افزوده شده و 900 وسایل کمک تنفسی هم برای بهبود بیماران تأمین شده است.

وی تأکید کرد: هم اکنون گام به گام در حال رسیدن به شرایط نزولی کرونا هستیم.

***آمار کرونا که هر روز اعلام می‌شود نباید ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشحال یا ناراحت کند
رئیس جمهور تصریح کرد: آمار کرونا که هر روز اعلام می‌شود نباید ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشحال یا ناراحت کند، اگر این آمار افزایش می‌یابد باید به دلیل پیشتازی حوزه بهداشت و درمان کشور در مقابله با کرونا باشد که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواسته و از آنها تست کرونا گرفته‌اند، لذا نباید از این افزایش آمار ناراحت شویم.

روحانی گفت: اگر هم به آمار کرونا افزوده می‌شود، دلیل آن عدم مراعات اصول بهداشتی است که باید از این آمار نگران شده و با آن مقابله کرد.

وی ادامه داد: باید تعداد مبتلایان به کرونا اگر افزایشی دارد بر مبنای تست‌های جدید باشد نه بر مبنای عدم رعایت مردم.

روحانی گفت: هر روز که جلو می‌رویم وزارت بهداشت و درمان و کمیته‌ها با بررسی‌هایی که صورت می‌دهند راه حل جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه می‌کنند و در اینجا نیز این راه حل‌ها بررسی و به تصویب می‌رسد و در نهایت عملی خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: پیشنهاد جدید این است که کشور تقسیمات کشوری جدید پیدا کند و این تقسیمات جدید کشوری بر مبنای استان، شمال و جنوب نباشد بلکه بر مبنای مبتلا به ویروس کرونا و شیوع آن و مقرراتی که وزارت بهداشت و درمان قرار می‌دهد باشد.

وی توضیح داد: مثلاً اگر در یک شهرستانی ورودی به بیمارستان‌ها برای یک هفته به صفر برسد، و فوتی هم در آن نقطه ثبت نشده باشد و بهبود یافتگان افزایش یابد، و این وضعیت به دو هفته نیز برسد، وزارت بهداشت و درمان طبق معیارهای خود این منطقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سفید اعلام می‌کند و طبق تقسیم بندی مناطق دیگر یا زرد هستند یا قرمز.

روحانی تأکید کرد: بنابراین ما تقسیمات کشوری جدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بر مبنای سفید، زرد یا قرمز تقسیم بندی می‌کنیم. یعنی وزارت بهداشت و درمان نقشه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش روی مردم قرار می‌دهد و در تلویزیون تبلیغ می‌کند و می‌گوید این شهرستان‌ها در حال حاضر سفید هستند و اگر مردم مراعات کنند سفید باقی می‌مانند، اما اگر مراعات نشود ممکن است سفید تبدیل به زرد یا قرمز شود، بنابراین آن مناطق تا زمانی که سفید باقی بمانند شرایط جدید حاکم خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: فعلا در این جلسه در خصوص اماکن مذهبی و مسأله نماز و نماز جماعت بحث شد اما در هفته‌های آتی در خصوص موارد دیگر هم می‌توانیم بحث کنیم که آیا وضعیت مناطق سفید ما اگر طی دو الی سه هفته هم ادامه یافت می‌توانیم گشایشی برای مشاغل پر ریسک ایجاد کنیم.

وی با بیان این که ما قول داده بودیم قبل از 15 رمضان تصمیم گیری و بررسی جدید صورت دهیم، گفت: ما دلمان می‌خواست مصوبه وسیع‌تری داشته باشیم چون ماه مقدس و پربرکتی است و هر چه می‌گذرد دل‌ها برای زیارت مساجد شریف ما در سراسر کشور مخصوصا بقاع متبرکه روز به روز بیشتر می‌شود و مردم دوست دارند راه باز شود و به آنجا بروند.

****اگر فقط مسئله بازگشایی صحن بقاع متبرکه بود، تصمیم‌گیری آسان‌تر بود
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: واقعا در مورد بقاع متبرکه اگر صحن آنها مطرح بود تصمیم‌گیری آسان‌تر بود اما وقتی اعلام می‌کنیم که صحن باز شده، آنگاه مسافرت به سمت آن شهر آغاز می‌شود و قطار و اتوبوس نیز به حرکت درمی‌آیند و هتل و محل اسکان آنها نیز مطرح می‌شود. بنابراین یک سری مجموعه مسائلی است که باید همه در کنار هم قرار داده شود.

روحانی گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که هر کجا وضعیت سفید شد طبق پروتکل‌ها فعالیت‌ها آغاز می‌شود؛ مثلاً اگر بگویند وضعیت قم و مشهد سفید شده است طبق پروتکل وزارت بهداشت صحن حرم‌ها نیز باز می‌شود.

رئیس جمهور با بیان این که معیاری که امروز مد نظر قرار دادیم بر مبنای تقسیم کشور به مناطق سفید، زرد و قرمز است، گفت: در مناطق سفید که وزارت بهداشت اعلام می‌کند حالا 127 شهر و یا کمتر است، از زمانی که اعلام شد مساجد و نماز جمعه نیز با رعایت پروتکل باز می‌شود و امیدواریم با حمایت مردم روز به روز مناطق سفید گسترش یابد.

***وزارت کشور اعلام می‌کند از چه روزی داشتن ماسک در مترو و اتوبوس ضروری است 
وی در مورد مترو و اتوبوس نیز گفت: با توجه به این که فاصله‌های 1.8 متری در مواقع شلوغی رعایت نمی‌شود ما بر روی استفاده از ماسک و دستکش تأکید کردیم و وزارت کشور اعلام می‌کند از چه روزی داشتن ماسک ضروری است و همه مردم نیز باید رعایت کنند.
روحانی با بیان این که وزارت صنعت، معدن و تجارت ما باید تولید ماسک را اضافه کنند، گفت:

نیروهای مسلح نیز در این زمینه تلاش می‌کند؛ شرایط ما شرایط بدی نیست. شرایط خوبی است. 18 میلیون ماسک خارجی وجود دارد که ما دستور دادیم به بازار بیاید تا در دسترس عموم قرار بگیرد ممکن است آن ماسک‌های خارجی نسبت به زمانی که خریداری شده کمی گران‌تر باشد اما به داروخانه‌ها عرضه کنند و ماسک‌های داخلی نیز وجود دارد و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم همزمان عرضه کنند تا ماسک‌های داخلی هم خریداری شود تا ما بتوانیم از این مسأله عبور کنیم. 

وی ادامه داد: ما مصوبه در خصوص پاساژها داشتیم، که ما دستور داده بودیم که پاساژها تا ساعت 18 بسته شود اما در مناطق گرمسیر شرایط به گونه‌ای است که آنها پاساژها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از ساعت 4 بعد از ظهر باز می‌کنند و برای این که آنها در مضیقه قرار نگیرند به استانداری‌ها گفتیم ساعات کاری آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از 18 تا 20 افزایش دهید.

رئیس جمهور گفت: به شرکت‌ها و مجامع شرکت‌ها نیز مهلت داده شد که تا دو ماه مجامع خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنند و در مورد مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نیز مالیات مستقیم آنها که انقضای از یک دو به 31 چهار تمدید شد و مواردی نیز در مورد فعالیت‌های الکترونیکی شبهاتی وجود داشت و بنا شد بررسی شود.

وی از کارآفرینان بخش خصوصی، مردم و نیروهای مسلح تشکر کرد و تأکید کرد کار بزرگی در حال آغاز انجام گرفتن است.

***تا ما یک نقطه مثبت پیدا می‌کنیم جیغ رسانه‌های معاند بلند می‌شود 
روحانی به واکنش‌های رسانه‌های معاند در مورد پیشرفت‌های ایران در مقابل ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: تا ما یک نقطه مثبت پیدا می‌کنیم جیغ آنها بلند می‌شود و می‌گویند «همه دنیا بهم ریخته است و ایران می‌گوید وضع من خوب است»، خب ما چه کار کنیم که آخر هفته افتتاح‌های مهم پیش رو داریم؟ یک افتتاح ما در پنجشنبه‌ای که گذشت یک میلیارد دلار ارزش سرمایه‌گذاری داشت.

وی ادامه داد: در قبال این که آنها عصبانی می‌شوند ما چه کار کنیم؟ به هر حال کار آفرینان و مردم ما تلاش می‌کنند.

رئیس دولت دوازدهم گفت: علی رغم مشکلاتی که در اسفند و فروردین ماه داشتیم، تورم ما هم نقطه به نقطه و هم سالانه کاهشی بود، اما دو مرتبه آنها عصبانی می‌شوند و می‌گویند «چرا در دنیا همه بدبخت شده‌اند و شما می‌گویید وضعتان خوب شده است»؟ خب وضعمان خوب شده است. شما اگر ناراحت هستید گوش نکنید.

وی تصریح کرد: بورس ما وضعیت خوبی پیدا کرده و آنها عصبانی هستند می‌گویند در تمام دنیا بورس بهم ریخته پس چرا بورس ایران خوب است؟ بورس ایران رشد کرده چرا که شرکت‌ها فعالان اقتصادی، عرضه کردن سهام شرکت‌های بزرگ در تلاش هستند. شستا سهام خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کرد و امیدواریم به زودی «شستان» هم اعلام کند.

بانک‌ها به زودی سهامشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بورس عرضه خواهند کرد و بورس ما رونق پیدا می‌کند و شورای عالی بورس هم باید مراقبت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت بدهد تا جلو برویم.

رئیس جمهور اظهار داشت: من با روسای جمهور برخی کشورها که صحبت می‌کنم می‌گویم «ما در لوازم ضد عفونی خودکفا هستیم و حتی قدرت صادرات داریم» و آنان تعجب می‌کنند. در آینده ممکن است در برخی از لوازم بهداشتی مثل کیت هم نقطه‌ای برسیم که صادرات داشته باشیم. ایران بعد از دو سال تحریم شدید که آنها فکر می‌کردند کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نابود کرده‌اند، اما اکنون می‌بینند در مسأله کرونا حتی از آنها هم بهتر عمل می‌کند و من از همه فعالان اقتصادی،‌ کشاورزان، کارگران، مهندسان و از تمام مردمی که برای نیازهای روزمره و دانش بنیان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

روحانی تأکید کرد: آنها فکر می‌کردند ایران تحت فشارهای دو ساله تحریم استخوان‌هایش شکسته است، اما می‌بینند که مردم ما بهتر و قوی‌تر برخورد می‌کنند و تاب‌آوری خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوب نشان دادند. پزشکان و پرستاران ما ایثار و فداکاری بیشتری از خود نشان دادند و همین باعث عصبانیت آنها شده است.

وی با بیان این که ماه رمضان کمک به روحیه ما است گفت: اگر کسی روحیه خوبی داشته باشد از این کرونا به راحتی عبور می‌کند اما اگر کسی روحیه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببازد کرونا پر رو می‌شود درست مثل ابرقدرت‌ها آنها نیز همین گونه‌اند. شما اگر در برابر ابرقدرت‌ها خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببازید آنها پر رو می‌شوند اما اگر با نشاط باشید و اضطراب و نگرانی نداشته باشید و پروتکل‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دقیق مراعات کنید.

رئیس جمهور اظهار داشت: در مسأله کرونا هر چند فاصله گذاری اجتماعی ایجاد شد اما شکاف‌های اجتماعی ما کمتر و به هم نزدیک‌تر شدیم. همه متحدتر از گذشته شده‌ایم و خداوند ان‌شاءالله این معنویت پر خیر و برکت ماه رمضان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما بیشتر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
..
....
Iran, Islamic Republic of
...
سرباز روحانی
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی نبود، کشور هم نبود!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب چه کسانی ابر قدرت ها را پر رو کردند کسانی که گفتند بدون اجازه کدخدا آب هم نمی شود خورد خدا راشکر که با این وضع این کدخدا بیچاره شده که نمی داند چه غلطیی بکند؟
عزیر
Iran, Islamic Republic of
روحانی بعد از هفت سال تازه به این نتیجه رسیده که نباید در مقابل ابرقدرتها خود را ببازیم.البته انشاالله.
حیف از این عمر گران. امیدواریم در این یکساله دولت موفق باشد.
خودت این جمله باشکوه را کشف کردی؟؟؟؟
دبیر تاریخ اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
از سال ۱۳۶۸ شمسی به بعد، الگوی جهش شدید و افسارگسیخته نرخ ارز در دور دوم دولت‌ها، تنها در یک دولت، نقض شده است: در واقع، از میان چهار دولت هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی، تنها در دور دوم دولت خاتمی، نرخ ارز جهش شدید را تجربه نکرده است. 
مورخ
Iran, Islamic Republic of
البته دوره دوم آقای خاتمی هم شاهد بالا رفتن شوک آور قیمت مسکن بودیم.
لشکرت
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت رئیس جمهور . دستور شما را تمکین می کنیم اما کاش در بازگشایی اماکن مذهبی عجله نکنید تا سلامت مردم عزیز بیشتر تضمین بشود .
لشکر روحانی
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی نبود. کرونا ایران را میبلعید
Iran, Islamic Republic of
...
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
.....
سعید
Iran, Islamic Republic of
.......!!!
گفت و گو یگانه راه رهایی
Iran, Islamic Republic of
طبق گزارش بانک مرکزی، نرخ دلار در خردادماه سال 1388 و در زمان انتخابات دولت دهم به طور متوسط 980 تومان بود که این رقم در خردادماه سال 1392 به 3579 تومان افزایش یافت. به عبارتی، در دوره چهار ساله دوم ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، نرخ دلار 265.2 درصد افزایش پیدا کرد.
سرور
Iran, Islamic Republic of
اگر نرخ دلار در دوره 8 ساله هر ریاست جمهوری مقایسه کنیم تا الان دولت روحانی پیشتاز است.
که البته از لحاظ متوسط تورم و تورم سالانه رکورد دولت هاشمی رفسنجانی را هم جابجا کرده است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی داره کار سیاسی می کنه میگه میشه اماکن عمومی همه وضعیت سفید داشته باشن وباز شود ولی مسجد و و اماکن مقدس همه قرمز ...!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قیمت پراید بالا رفت! ولی متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست چرا؟!
قیمت پراید و سایر خودروهای داخلی ازسال 1397 تاکنون درسراسر کشور غیر قانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of

وجود ۶۰ هزار واحد مسکن مهر نيمه‌کاره
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی با ۸۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران میتوان خانه خرید؟
املاکی طالب اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
به املاک سر کوچه سر بزنید . با هشتصد تومن میشه یه شصت متری سمت باغ فیض خرید . موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
قیمت خودرو؛ سمند ۱۱۳ میلیون تومان
Iran, Islamic Republic of
از وقتی آقای حسن روحانی هم که رئیس جمهور قیمت ها چند برابر شده
Denmark
....
Denmark
روستای دوشک از بخش مرکزی قاین با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز فاقد شبکه آبرسانی شرب بهداشتی است و تا کنون اقدامی هم صورت نگرفته است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم!
پیک برتر
Iran, Islamic Republic of
.....
Denmark
حقوق من معلم بازنشسته با 30 سال خدمت و مدرک فوقلیسانس در فروردین ماه امسال دو میلیون و 900 هزار تومان شده یعنی به 3 میلیون تومان نرسیده است. ولی دولتیها مرتب در مورد افزایش حقوق فرهنگیان صحبت و تبلیغ میکنند!
Denmark
نزدیک ده سال است که طرح همسانسازی حقوق بازنشستههای تامین اجتماعی با شاغلین اجرا نمیشود و دولت هر سال با هزار منت چندرغاز به حقوق بازنشستهها اضافه میکند که هیچ تأثیری در زندگی ما ندارد. این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟
Denmark
ای کاش دولت به جای اینکه از کسانی که فاقد سیمکارت هستند، درخواست خرید سیمکارت نماید، با توجه به اطلاعات ثبتی از مجموعه درآمد آنها، بدون نیاز به تقاضای وام، اولویت واریز یک میلیونی را به این اقشار اختصاص میداد که نیازمندان حقیقی هستند.
Denmark
....
Denmark
برای بنده سوال است چرا کسی هم که بابت ویروس کرونا آسیب اقتصادی ندیده باشد میتواند یک میلیون تومان وام دولت را دریافت کند!
Denmark
...!
Denmark
اکثریت مجلس یازدهم هنوز کار خود را شروع نکردهاند باعث وحشت آمریکا .شدهاند..
Denmark
رهامی عضو شورای سیاستگذاری اصلاحطلبان در مورد شرکت در انتخابات گفته است، اصلاحطلبان عطایش را به لقایش بخشیدند! واقعا؟ پس این لیستهای متعدد و سر لیستهای افراد برای محض خنده بود! ...
Denmark
به افراد مدعی اصلاحطلبی چون حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران باید تبریک گفت به خاطر اینکه متوجه شدند از سوی مردم حذف شدهاند و دلیل آن هم ناکارآمدی نمایندگان فراکسیون امید در مجلس و کارنامه خالی دولت مورد حمایت آنان بوده است.
Denmark
این نمایندگان مورد حمایت جریان مدعی اصلاحات که مجلس آینده را مورد هجمه و افتراء قرار دادهاند مثلا چه گرهای از کار ما فرهنگیان باز کردهاند؟.
Denmark
تعدادی از پزشکان عمومی که شروع طرح آنها با شیوع ویروس کرونا در کشور همزمان شده به دنبال خریدن طرح خود یا حذف آن هستند. مگر خون این پزشکان از خون پزشکانی که در این مدت در بیمارستانها در درمان بیماران کرونایی مشغول فداکاری بودهاند رنگینتر است؟..
Denmark
ضمن تشکر از رئیس محترم دستگاه قضایی برای پیگیری سرنوشت دلارهای دولتی، بهتر است شعبه دادستانی در اتاق بازرگانی مستقر شود تا به تخلفات ارزی طی همه سالهای گذشته رسیدگی کند؟ اگر این کار صورت گیرد به نظرم ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی و گرانیها روشن میشود.
Denmark
دولت اعلام کرده 3 میلیون نفر از شهروندان نیازمند را شناسایی کرده و قرار است بستههای حمایتی 200 تا 600 هزار تومانی به آنان تعلق بگیرد. پس چرا اسمی از من کارگر ساختمانی که دو ماه میشود بیکار هستم در این طرح حمایتی نیست.
Denmark
علیرغم اعلام چند باره بانک مرکزی برای امهال سه ماهه اقساط، بانک ... در تاریخ 99/1/28 طی تماسی از من درخواست واریز اقساط را داشت. ..........
Denmark
با حلول ماه رمضان بوی بهشت به مشامها میرسد...........
Denmark
روزگاری بود که یک سرباز جزء شیطان بزرگ بر امیران ارتش کشور عزیز ما حکم میراند ولی با جانفشانیهای ملت و نیروهای مسلح کشورمان تحت زعامت ولی فقیه عادل، حکیم، فرزانه و... به اقتداری رسیدهایم که رئیسجمهور آمریکای جنایتکار در میتینگ انتخاباتیاش میگوید به من رأی دهید تا گرفتار ایران و ایرانی نشوید! این عزتی است که در سایه ایمان و عمل صالح، ولایت، شهدا و خانوادههای این عزیزان نصیب ملت شده است. پس هم قدر بدانیم ....
Denmark
..
Denmark
با درخواست تحریم بیشتر ایران توسط اصحاب فتنه هر حکومت و کشور دیگری غیر از ایران بود در این شرایط سخت و حساس کرونایی بیدرنگ شدیدترین برخورد قضایی را با این جماعت وطنفروش میکرد.......
Denmark
از وقتی آقای حسن روحانی هم که رئیس جمهور شده است قیمت ها هم 10 برابر شده
Denmark
....
Denmark
.....
Denmark
واکنش مردم ایران به سخنگوی آمریکایی ...جنایت فراموشنشدتی ناو وینسنس آمریکا در سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و بهشهادت رساندن صدها مرد، زن و کودک بیگناه است.
Denmark
....
Iran, Islamic Republic of
صادرات گاز به ترکیه همچنان قطع است
Iran, Islamic Republic of
یارانه معیشتی چرا به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی یارانه معیشتی نگرفتند؟
یارانه حمایتی معیشتی دولت به چه کسانی تعلق گرفت؟
آیا بازنشستگان مشمول یارانه کرونا می شوند؟
چرا بسته حمایت معیشتی به بازنشستگان نرسید؟
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
سلام . من یه کارگر ساده هستم به قران از خانوادم خجالت میکشم امروز دخترم جگرمو اتیش زد گفت بابا همه لباس نو پوشیدن پس ما کی میخریم هر روز میگی فردا میگیرم بقران رازیم بمیرم هنوزم یه روز بیکار نشدم ولی چون یه کار گر ساده ام نمیتونم برسونم ماهی 300تومن کرایه منزل میدم من و خانمم مهم نیستیم لباس بخریم یا نه به دخترم قول دادم فردا دیگه حتما بگیرم به امید شما پول معیشتی بریزین اونم که حسابمو چک کردم نا امید شدم نمی خوام فردا بشه با این وضیعت اگه شما یه لطفی کنید شرمنده دخترانم نمیشم
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به تحریم و عوامل خارجی مربوط نیست
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
نظارت درسراسرکشور وجود ندارد.....
ناظر مصلح
Iran, Islamic Republic of
نقطه نقطه ی کشور عزیزمان تحت نظارت دولت تدبیر و امید هست . نگران نباشید .
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه نباید اجازه بدهد باند مافیای قدرت و ثروت در صنعت خودروسازی خون ملت را داخل شیشه کرده.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
دولت جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می کند/ دولت هیچ کمکی به کارگران نمی کند.
کارگر روز مزد
Iran, Islamic Republic of
اینگونه نیست . دولت دغدغه ی اصلی اش قشر زحمت کش است . من خودم در دولت تدبیر وضع معیشتم بسیار بهتر از زمان آقای احمدی نژاد است .
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت ها ناشی از بی خیال، بی توجهی، بی مدیریتی، ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظارتی دولت روحانی است، نه تحریم های آمریکا
دبیر فلسفه و منطق
Iran, Islamic Republic of
زمان آقای احمدی نژاد گرانی ها به خاطر تحریم ها بود اما الانگرانی ها به خاطر ناتوانی هست . واقعا منطقتون جالبه .
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کند.
راننده لودر
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر خیلی کم اشتباه می کند . اما هرجا هم اشتباه کرده خیلی شجاعانه و با صداقت از ملت عزیز ایران عذرخواهی کرده است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بر خلاف دولت قبلی .
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی بدون برنامه‌ریزی حل نمی‌شود
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به مرز 15 هزارتومان رسید.
25 ماه ازسال گذشت چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی کند و نمی شود.
قصاب
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم ایران و کشور هیچ ارتباطی به دلار، تحریم و آمریکا ندارد فقط دولت روحانی مقصر اصلی است
سرباز اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اما زمان دکتر احمدی نژاد همه ی مشکلات تقصیر آمریکا و متحدانش بود . کمی انصاف داشته باشید .
خود روحانی می گفت
Iran, Islamic Republic of
تازه قرار بود همه چیز صد روزه ردیف بشود.
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی و دولتش هم شهروند عادی هستند که محض رضای خدا سر کار آمدند که برای مردم سخنرانی کنند و مقصر وضعیت کنونی که احمدی نژاد و امریکا هستند به مردم معرفی کنند. احسنت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا گل گفتید........
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
افزایش حقوقها متناسب بانرخ واقعی تورم
وقتی کارشناسان نرخ واقعی تورم را حداقل 50 درصد اعلام کردهاند، افزایش 15 درصدی حقوقها در سال آینده مشکلی را از حقوق بگیران حل نخواهد کرد و از اینرو جا دارد در این مورد تجدید نظر و افزایش حقوقها متناسب با نرخ واقعی تورم محاسبه و اعمال شود.
.
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت به مرز 110 هزارتومان رسید دو سال گذشت چرا با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی کند و نمی شود.
پارمیدا سادات حسینی
Iran, Islamic Republic of
کمی صبر کنید . دکتر روحانی با همه ی گران فروشان برخورد خواهد کرد . با تدابیر شخص ایشان تمام مشکلات حل خواهد شد .
.
Iran, Islamic Republic of
هفت ساله سرکاریم.
راستی 4.8 میلیارد دلار چه شد؟
Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، نه روحانی
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، نه روحانی
رضا
Iran, Islamic Republic of
کرونا هرچه هم پررو باشد به پررویی اصلاح طلبان .... نمی رسد!!!
....
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز واقعا که . علنا به اصلاح طلبان توهین می کنند و منتشر میکنی . انگار نه انگار که حداقل نیمی از جمعیت کشور طرفدار اصلاحات هستند .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ترس از آمریکا، کشور را دچار مشکلات می کند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی سمند LX 113.000.000
پژو 405 GLX 108.000.000
پژو پارس 138.000.000
پژو 206 تیپ ۲ (فول) 120.000.000
پژو 206 تیپ ۵ (مدل 98) 142.000.00
رنو تندر پلاس اتوماتیک(بدون رینگ) 245.000.000
دنا پلاس توربو (مدل 98) 218.000.000
دنا (تیپ۱)مدل 98 185.000.000
پژو ۲۰۶ صندوقدار(ساده) 148.000.000
رانا LX 108.000.000
سایپا ۱۱۱ 69.600.000
سایپا ۱۳۱ 66.000.000
کیا سراتو ۲۰۰۰ (اتوماتیک) 450.000.000
ساینا (فول) 83.000.000
تیبا ۲ 87.200.000
تیبا(رینگ فولادی ) 76.000.000 میلیلونی هیچ حرفی باقی نگذانشه است.
موتور فروش
Iran, Islamic Republic of
قیمت براوو دو دفرانسیال چند هست ؟
یخ فروش
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
اولویت مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد باشد
پیش گو
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
واکنش دولت به هشدار ثبت نشدن حقوق مسئولان
پس از آن که یک نهاد نظارتی در اواسط فروردین با ارسال نامه ای برای تعدادی از مدیران مهم اقتصادی دولت، از درج نشدن برخی بخش های مربوط به حقوق و مزایای تعدادی از مدیران دولتی در سامانه تعیین شده انتقاد کرد، یک نهاد مسئول اقتصادی طی روزهای اخیر با ارسال ابلاغیه ای برای مدیران مالی همه سازمان ها و ادارات، متذکر شده با توجه به تذکر این نهاد و بخشنامه های سابق دولت، ثبت دقیق و کامل اطلاعات حقوق و مزایای روسا و مدیران دولتی باید با نظارت و اهتمام کامل، اجرایی شود.
Iran, Islamic Republic of
کارخانه ها شیرخام ارزان می خرند و لبنیات گران می فروشند
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی یارانه معیشتی نگرفتند؟
بسته معیشتی کرونا به چه کسانی تعلق می گیرد؟
چرا بسته معیشتی برای برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟
از واریز بسته یارانه معیشتی 200 تا 600 هزار تومانی کرونا برای برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است چرا ؟!
.
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
لابی‌گری در مجلس که بازار آن در مواقع استیضاح وزیران داغ است ......
Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
دولت خودش ازسال 1392 تاکنون عامل اصلی بیکاری درسراسر کشور بوده است.
اعتراف حسن روحانی در یزد: اگر کسی بیکار باشد مقصرخودش است/ دولت نباید شغل ایجاد کند......
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی خانه های 600 تا 800 میلیون تومانی جای هیچ حرفی باقی نگذاشته است..
Iran, Islamic Republic of
مردم نسبت به کمبود کالاهای اساسی نگران نیستند و بیشتر نگران احتکار کردن و گران شدن قیمت همان کالاهایی هستند که دولت خبر از ذخیرهسازی کافی آنها داده است.
Iran, Islamic Republic of
فاصله یک میلیونی حقوق کارمند و کارگر پذیرفتنی نیست
Iran, Islamic Republic of
چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟
در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟
Iran, Islamic Republic of
دولت کانادا اموال کشورمان را دزدیده است امیدوارم دولت به خصوص وزارت امور خارجه هرچه سریعتر اقدام متقابل ایران را در مورد دزدی دولت کانادا اعلام کند و انتظار داریم پاسخ مناسبی به این دستدرازی داده شود.
Iran, Islamic Republic of
...........
Iran, Islamic Republic of
بنرین درآبان ماه 1398 با اجازه، مجوز و دستور چه کسی سه هزار تومان شده است؟....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هراس از آمریکا نتایج تلخی را به بار خواهد آورد و ما در سالهای گذشته در برخی دولتهای خودمان مشاهده کردیم که ترس از امریکا، آنها را دچار چه مشکلات سختی کرد
Iran, Islamic Republic of
محتکران و گرانفروشان وسایل بهداشتی تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند
Iran, Islamic Republic of
هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.
Iran, Islamic Republic of
هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
جهان، ديگه بدرد نميخوري!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.......
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - انشاء الله تدبیر دولت برای مقابله باویروس کرونا مثل تدبیر بر برجام نباشد .
Iran, Islamic Republic of
.............
Iran, Islamic Republic of
......
جواد
Iran, Islamic Republic of
کرونا پر رو نیست
کرونا با همه رو راست است که ناکارآمدی دولتمردان در جهان را به رخ همه کشید
.