پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آمار قربانیان کرونا در چین، تایلند و کره جنوبی صفر شد

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 725698
بنابر آمار رسمی اعلام شده، دیروز در کشورهای چین، تایلند و کره جنوبی تعداد تلفات مبتلایان به کرونا صفر بوده است.
آمار قربانیان کرونا در چین، تایلند و کره صفر شد
به گزارش جهان نيوز، چین ۱۱ مورد جدید ابتلا به کرونا را دیروز ۲۵ آوریل ثبت کرد که در مقایسه با ۱۲ مورد روز قبل از آن، کاهش داشته است. بنابر آمار رسمی که امروز یکشنبه منتشر شد، هیچ مورد مرگ بر اثر ابتلا به کرونا دیروز در این کشور پهناور به ثبت نرسید.

خبرگزاری رویترز گزارش داد از مجموع ۱۱ ابتلای جدید، ۶ مورد منشا محلی داشته که ۵ مورد آن در استان «هِیلونگ‌جیانگ» در شمال شرق چین و در مرز روسیه و یک مورد در جنوب شرقی در استان «گوانگ‌دونگ» در همسایگی هنگ‌کنگ دیده شده است.

داده‌های کمیسیون بهداشت ملی چین همچنین ۳۰ مورد ناقل بدون علامت را گزارش کرد که نسبت به روز گذشته یک مورد افزایش داشت. چین تاکنون ۸۲ هزار و ۸۲۷ ابتلا و ۴ هزار و ۶۳۲ مرگ را گزارش کرده است.

همچنین به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه «جروزالم پست»، تایلند هم امروز یکشنبه ۱۵ مورد جدید ابتلا و تلفات صفر را گزارش کرد. با این حساب تعداد کلی مبتلایان در این کشور جنوب شرقی آسیا از ابتدای همه‌گیری به ۲ هزار و ۹۲۲ مورد و تعداد قربانیان به ۵۱ مورد رسید. همچنین از آغاز همه‌گیری در این کشور، ۲ هزار و ۵۹۴ نفر بهبود یافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی کره جنوبی «یونهاپ»، کره جنوبی نیز از ابتلای ۱۰ نفر دیگر به کرونا خبر داد و اعلام کرد مورد فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش نشده است. این کشور تاکنون ۱۰ هزار و ۷۲۸ ابتلا و ۲۴۲ فوتی را ثبت کرده است.

تا روز گذشته (شنبه)، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به دو میلیون ۹۲۱ هزار و ۲۰۱ نفر و مجموع قربانیان این ویروس به ۲۰۳ هزار و ۲۸۹ نفر رسید.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جای اعلام آمار ، تجربیات آن کشورها را در به صفر رساندن آمار مرگ ومیرها بیان می کردید!که چگونه با قرنطینه کامل کشور را نجات دادند.