پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

آدم کشی مثل آب خوردن! +عکس

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 725551
پرونده معروف به «گانگسترهای هالیوودی» که سرکرده بی رحم آن ها مدعی است مثل آب خوردن آدم می کشد! با صدور کیفرخواست به دادگاه رفت و عاملان مرتبط با این جنایت های هولناک به زودی محاکمه می شوند.
آدم کشی مثل آب خوردن! +عکس
به گزارش جهان نيوز، ماجرای «قتل های گانگستری» از آبان سال ۱۳۹۲ زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که مرد ۴۵ ساله ای به نام «برات علی» در حالی که قصد داشت خودرواش را از پارکینگ منزل در شهرستان تربت جام بیرون بیاورد، توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت به رگبار بسته شد و جان سپرد. در تحقیقات پلیسی، هویت موتورسواران نقابدار شناسایی شد و جوانی به نام «مجتبی» به اتهام جنایت مسلحانه به دام افتاد اما «مهدی- الف» معروف به «سیاه» که سرنشین دیگر موتورسیکلت بود به مکان نامعلومی گریخت.
 

مدتی بعد در پی وقوع یک قتل مسلحانه در یکی از روستاهای اطراف مشهد، بررسی پرونده جنایت مسلحانه تربت جام به مشهد رسید چرا که برخی فرضیه های پلیسی از مطابقت داشتن گلوله های شلیک شده در جنایات مذکور حکایت داشت. تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره «سیاه» نشان می داد که او سال ۸۳ به دلیل تخلفات مکرر از محل کارش (یکی از نهادهای نظامی) اخراج شده و بعد از آن با دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز، حدود هشت سال را در زندان سپری کرده است.

در حالی که بررسی های کارآگاهان با فرماندهی مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) در این باره ادامه داشت ،اوایل مرداد سال ۹۶، سرنشینان یک دستگاه پژو در جاده سنتوی مشهد، راننده یک خودروی دیگر در بولوار آزادی را با شلیک های رگباری از سلاح وینچستر مجروح و روانه بیمارستان کردند. این ماجرا پای زنی به نام «الف» را به میان کشید که با یکی از سرنشینان خودرو به نام «شهاب» ارتباط داشت اما قبلا صیغه فردی زندانی بود! با اطلاع یافتن دیگر اطرافیان این فرد زندانی از آشنایی اینستاگرامی زن جوان با «شهاب»، نقشه جنایی دیگری برای قتل «شهاب» در مشهد طرح شد و هشت روز بعد، زمانی که شهاب قصد داشت به شمال کشور برود در چهارراه امامیه منطقه قاسم آباد، هدف گلوله قرار گرفت ولی برادر او در این ماجرای مسلحانه به قتل رسید.
 

هنوز تحقیقات کارآگاهان درباره پرونده جنایی قاسم آباد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی ادامه داشت که بیست و دوم اردیبهشت سال ۹۷، جنایت مسلحانه دیگری در میدان تلویزیون مشهد (جمهوری اسلامی) سر و صدا به پا کرد. عاملان جنایت سوار بر یک دستگاه پراید در اطراف میدان تلویزیون توقف کردند و ناگهان یکی از سرنشینان آن در حالی که سلاح کلاشینکف را در دست می فشرد به طرف سرنشینان یک دستگاه پژو رفت و آن دو نفر را در داخل خودرو به رگبار بست و سپس از محل گریخت.

با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) در صحنه جنایت، بررسی های تخصصی در این باره آغاز و مشخص شد که جنایت مذکور ارتباط ریشه داری با پرونده جنایت مسلحانه قاسم آباد دارد و «شهاب» به عنوان یکی از متهمان پرونده قتل های میدان تلویزیون مطرح شد. در نهایت کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با هدایت سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس وقت آگاهی خراسان رضوی) وارد عمل شده بودند در چند عملیات هماهنگ و غافل گیرانه موفق شدند پنج تن از عاملان اصلی این جنایت ها را دستگیر کنند و به پنجه عدالت بسپارند.

در این میان «مهدی الف» معروف به «سیاه» که ناباورانه در چنگ کارآگاهان افتاده بود ضمن اعتراف به سه جنایت مسلحانه در تربت جام و میدان تلویزیون مشهد، به شلیک مرگباری در قوچان نیز اعتراف کرد که جوانی را مقابل منزل مسکونی اش هدف گلوله قرار داده بود. این متهم خطرناک که به شیوه گانگسترهای هالیوودی دست به جنایت می زد در اعترافات خود گفت: من مثل آب خوردن آدم می کشم، در واقع به آدم کشی اعتیاد دارم! برخی گنده لات ها فقط ادعا می کنند اما من اول عمل می کنم بعد حرف می زنم! با وجود این می خواهم بدانم چه کسی مرا لو داد که اگر از همدستانم باشد او را در زندان هم می کشم!

با تکمیل پرونده اتهامات مختلف سرکرده باند گانگسترهای هالیوودی ،کیفرخواست این پرونده در مشهد صادر و با دستور مقامات قضایی، با توجه به اهمیت و حساسیت آن، به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد تا با تجمیع پرونده جنایت های مذکور، این متهمان خطرناک، توسط قضات زبده و باتجربه دادگاه کیفری به ریاست قاضی مصطفی بنده‌ای و مستشاری قاضی محمد شجاع پورفدکی محاکمه شوند.

منبع: روزنامه خراسان
برچسب ها: آدم کشی قتل قاتل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولان نیروی انتظامی و قوه قضائیه به هوش باشند، اینگونه جنایتکاران ممکن است یک جنایتکار ساده نباشند، ممکن است تربیت شده سازمان سیا و موساد و اسرائیل باشند برای ایجاد وحشت و ترور و جنگ داخلی. ممکن است صدها جانی مثل همین شخص اکنون نهفته باشند که با دستور اربابان خود، حمام خون و جنگ داخلی به راه اندازند، مثل داعش.
Iran, Islamic Republic of
....