جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲۴
روحانی در گفتگو با وزیر بهداشت:

بازگشایی اماکن مذهبی دغدغه مهم دولت است

جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 725498
بازگشایی و فعالیت اماکن مذهبی ، بقاع متبرکه و مساجد با رعایت کامل اصول بهداشتی از دغدغه های مهم دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا است.
بازگشایی اماکن مذهبی دغدغه مهم دولت است
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفتگو با سعید نمکی، گفت: بازگشایی و فعالیت اماکن مذهبی متبرکه و مساجد با رعایت کامل دستورالعمل ها و اصول بهداشتی از دغدغه های مهم دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و باید در این راستا تلاش مضاعفی انجام شود.

رئیس جمهور با اشاره به فضای معنوی و اشتیاق مردم متدین و مومن کشور برای حضور در اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از برکات معنوی این ماه، گفت: از آرزوهای بزرگ دولت بازگشایی و فعالیت اماکن مذهبی و حضور مردم در اجتماعات و مراسم های دینی است.

روحانی با تقدیر از همراهی، همکاری و تلاش جهادی محافل مذهبی و جوانان در هیئت‌ها و مساجد در این شرایط و ارائه خدمات بهداشتی به مردم، تاکید کرد: باید همچنان در اطلاع رسانی ها نسبت به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های گوناگون کسب و کار و مراکز تجمعی توجه داشه باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که همچنان شعار در خانه بمانیم پابرجا بوده و تنها باید برای انجام امور ضروری اقدام به رفت و آمد داشته باشند.

روحانی همچنین با اشاره به ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان و تمرکز وزارت بهداشت و درمان برای توسعه همکاری ها با این بخش در زمینه تولید تست های آنتی بادی، گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات و همه متخصصین کارآمد کشور، همراهی همه بخش ها و پس از آزمایش های دقیق باید به این دستاورد دست یافته و نسبت به تولید سراسری آن اقدام کنیم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا گزارش دقیقی از وضعیت استان های کشور در مقابله با کرونا برای بررسی در جلسه فردای روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا و اتخاذ تصمیمات لازم و تصویب آنها در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دهد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفتگو ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، شرایط استان های کشور در این زمینه و چگونگی هماهنگی ها و تعاملات با دیگر دستگاهها در زمینه بازگشایی اصناف و کسب و کارها، افزود: کمیته ای برای بررسی چگونگی بازگشایی اماکن مذهبی تشکیل و گزارش آن به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر قدر اماکن مذهبی تعطیل باشد به نفع لیبرالهاست چون دهان منتقدان را به بهانه کرونا بسته اند و....
Iran, Islamic Republic of
تمام قیمت ها کالاهای اساسی و.. از سال 1397 تاکنون درسراسرکشور غیرقانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
کارخانه ها شیرخام ارزان می خرند و لبنیات گران می فروشند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسن روحانی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۰ هزار تومان است جای هیچ حرفی باقی نگذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور دولت خود را دولت تدبیر و امید نامگذاری کرده بود. عرض می‌کنیم زنده به گور کردن میلیون‌ها جوجه این دولت براساس کدام تدبیر و امید صورت گرفته است؟
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل از آقای روحانی خطا و اشتباه داشت ولی خداوکیلی همه وزیران آن کاری بودند، کمتر حرف می‌زدند و بیشتر عمل می‌کردند......
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
حمله به قبور شهدای العوامیه عربستان از سوی آل‌سعود بار دیگر رذالت حاکمان وهابی این کشور را نشان داد به قطع هر روز که می‌‌گذرد منفورتر و به سقوط نزدیک‌تر می‌شوند.
Iran, Islamic Republic of
دولت اعلام کرده 3 میلیون نفر از شهروندان نیازمند را شناسایی کرده و قرار است بسته‌های حمایتی 200 تا 600 هزار تومانی به آنان تعلق بگیرد. پس چرا اسمی از من کارگر ساختمانی که دو ماه می‌شود بی‌کار هستم در این طرح حمایتی نیست.
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
دنیا دیگر فهمیده که مدعی کدخدایی جهان حتی قادر نیست در برابر بحران‌های طبیعی و بیماری از خود محافظت و مراقبت کند از سوی دیگر شرکای تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان دیدند که آمریکا هیچ احترامی برای شرکای خود در بحران‌ها قائل نیست. آیا مسخره نیست که هنوز عده‌ای در داخل کشور سنگ غرب را به سینه می‌زنند!
Iran, Islamic Republic of
نیوزویک: آمریکا فشار حداکثری علیه ایران را رها کرده و از منطقه خارج شود
یک نشریه آمریکایی در یادداشتی آورده است؛ رویکرد تغییر رژیم و فشار حداکثری علیه ایران باید کنار گذاشته شود و در مقابل واشنگتن به اتخاذ دیپلماسی و خروج نیروهایش از غرب آسیا بپردازد.
Iran, Islamic Republic of
رأی الیوم: ایران ابرقدرت می‌شود
اعراب از تولید چفیه و عقال خود عاجزند!
یک نویسنده فلسطینی ضمن تمسخر حکام سیاسی عرب حاشیه خلیج‌فارس، تأکید کرد که ایران ابرقدرت منطقه‌ای است و به ابرقدرت بین‌المللی نیز بدل می‌شود.
Iran, Islamic Republic of
فیگارو: با ماهواره نور اسرائیل تحت رصد کامل ایران است(خبر ویژه)
نشریات فرانسوی از قدرت‌نمایی ایران در پرتاب موشک ماهواره‌بر به فضا ابراز شگفتی کردند.
Iran, Islamic Republic of
مرعشی: انتخابات مجلس را باختیم انتخابات ریاست‌جمهوری را هم می‌بازیم(خبر ویژه)..
Iran, Islamic Republic of
آفتاب یزد: شهرداری و شورای شهر غیر از سیاسی‌کاری بلد نیستند؟!(خبر ویژه)
یک روزنامه اصلاح‌طلب معتقد است؛ شهرداری تهران به خاطر سیاسی‌کاری، عملکرد مطلوبی بر جای نگذاشته است.
Iran, Islamic Republic of
تحریم‌ها موجب شد ایران تاب‌آوری بهتری مقابل کرونا داشته باشد(خبر ویژه)
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید: تحریم اقتصادی به داد ما رسید و اثر کرونا در ایران بسیار کمتر از دیگر کشورها خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
شگفتی پایگاه اینترنتی ام‌اس‌ان از مهار کرونا در ایران با وجود تحریم‌ها(خبر ویژه)
پایگاه اینترنتی متعلق به شرکت مایکروسافت از موفقیت ایران در مهار ویروس کرونا با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا ابراز تعجب و تحسین کرد.
Iran, Islamic Republic of
رکورد بیکاری در آمریکا شکست 4/4 میلیون نفر در یک هفته بیکار شدند(خبر ویژه)
آمار بیکاران با 4/4 میلیون نفر افزایش ظرف یک هفته، به بیش از 26/4 میلیون نفر رسید.
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
اگر آمریکا به برجام برنگردد و از تحریمها دست برندارد، امکان مذاکره وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
چرا روحانی مستندات خود را از عذرخواهی دیوان محاسبات ارائه نمی‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تورم تناسبی ندارد/ مسئولان سازمان تامین اجتماعی تجدید نظر کنند.
Iran, Islamic Republic of
در خانه خدایمان پیامبرمان وامامانمان با ماهستند وباانهادردل می کنیم شما دغدغه سلامت وامنییت ونان مردم را داشته باشید