کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا استقلال اسناد مالی را جعل کرده است؟ +عکس

4 ارديبهشت 1399 ساعت 21:19

در حالی که هوادار خارج‌نشین ادعای پرداخت پول دو بازیکن استقلال را داشت، سندی منتشر شده که نشان دهنده جعلی بودن این ادعا است.


به گزارش جهان نیوز، هفته گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات هروه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن خارجی‌اش پرداخت شده است. خبری که خیلی زود از سوی هر دو بازیکن تکذیب شد و هر دو اعلام کردند؛ پولی دریافت نکرده‌اند. با این حال در یکی دو روز اخیر اعلام شده که سند مربوط به انتقال پول به این دو بازیکن ارائه شده، سندی که به گفته میلیچ جعلی است.

خود میلیچ در این باره به تسنیم گفت: باشگاه برای من سندی فرستاد که پولم پرداخت شده اما با بررسی این سند مشخص شد که جعلی و قلابی است.

 با نگاهی اجمالی به این اسناد  متوجه می‌شویم که که نامه غلط املایی دارد؛ برای مثال به جای واژه business day نوشته شده business day’s و یا به جای واژه receiver نوشته شده resiver.
 

تیم فوتبال استقلال , شیخ دیاباته ,

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که باشگاه استقلال از این هوادار تشکر کرده بود! حال باید مشخص شود که چه کسانی به این هوادار که سابقه‌اش مشخص است، اعتماد کرده‌اند. این فرد پیشتر نیز ادعاهای کذبی کرده بود. او که در خارج از کشور به خوانندگی مشغول است با این اتفاقات بار دیگر نامش را مطرح کرده و واسفاها که در داخل ایران هم به امثال او اطمینان می‌شود.
 
تیم فوتبال استقلال , شیخ دیاباته ,


کد مطلب: 725468

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/725468/آیا-استقلال-اسناد-مالی-جعل-کرده-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com