پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۲

مصرف مداوم گانودرما باعث می شود بدن شما سبک تر و جوان تر شود و عمر شما را طولانی تر کند

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 725359
مصرف مداوم گانودرما باعث می شود بدن شما سبک تر و جوان تر شود و عمر شما را طولانی تر کند
این همان عنوانی است که در طب شرقی به مراتب دیده می شود . در طب شرقی قارچ گانودرما ، گیاه برتر معرفی شده است . ممکن است متن پزشکی باستانی را بی اساس بدانیم. با این حال ، جالب است بدانیم که نتایج تحقیقات مدرن،  یافته های باستانی گیاه گانودرما لوسیدوم را اثبات می کند .  خواص فوق‌العاده این گیاه برتر باعث شده تا در اکثر کشورها من جمله در کشور ما ، از خواص درمانی گانودرما برای بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار گیرد . اما طیف خواص گانودرما تا چه حد گسترده است ؟ آیا به گفته سایت های فارسی ، این قارچ در درمان انواع بیماری ها موثر است یا اینکه تبلیغات اغواگرانه است ؟
برای پاسخ به این سوالات گفتگوی کوتاهی با صاحب امتیاز " مجموعه گانودرم " ، جناب آقای مصطفی مقدسی داشتیم که در ادامه مطالعه آن خالی از لطف نخواهد بود .
 
مهندس مقدسی عزیز لطفا مختصر مجموعه گانودرم را معرفی کنید
مجموعه گانودرم از سال 1395 در زمینه ی تولید و عرضه آنلاین قارچ های خوراکی در ایران فعالیت می کند . ما کوچکترین عضو انجمن قارچ شناسی ایران هستیم  و برای تامین نیاز کاربران و آشنایی هر چه بیشتر جامعه ایرانی با این نوع محصولات دارویی و پی بردن به ارزش های غذایی آن ها می کوشیم . از جمله محصولات فروشگاه گانودرم  می توانم به قارچ های گانودرما ، شیتاکه و ترکی تیل  اشاره کنم .

بسیار عالی ، اینطور که مشخصه نام  مجموعه شما " گانودرم " از قارچ گانودرما گرفته شده ، توضیحی در ارتباط با این قارچ می دهید ؟
بله همینطوره ، قارچ گانودرما شاخص ترین محصول ماست ، این قارچ که در طب سنتی چینی  به عنوان “لینگ ژی” نیز شناخته می شود ، قدمتی چند هزار ساله دارد . در بسیاری از فرهنگ های آسیایی اغلب به دلیل  مزایای سلامتی ، از آن به عنوان “قارچ جاودانگی” یاد می شود .

قارچ گانودرما دارای ترکیبات فعال است که باعث آرامش ، تمرکز و همچنین کاهش استرس و اضطراب می شود. همچنین در تعدیل و تقویت سیستم ایمنی بدن موثر شناخته شده است.

متاسفانه مطالب ضد و نقیضی در سایت های فارسی دیده می شود ، حتی بعضا شنیده می شود خواص درمانی این قارچ چیزی جز دروغ نیست ! ممکنه بیشتر در خصوص خواص گانودرما توضیح دهید

گانودرما به صورت مستقیم وغیر مستقیم موارد متعددی را شامل می شود اما همانطور که شما اشاره کردید بعضا شاهد اغراق و تبلیغات اغواگرانه هستیم . علاوه بر مواردی که ذکر شد به صورت کلی از میان گونه های بیشمار قارچ ها ، گانودرما ضدالتهاب ، ضد  تومور بوده و در حالی که پاسخ ایمنی بدن را افزایش می دهد در مبارزه با سرطان و مهار متاستاز سلول سرطانی نیز موفق عمل می کند . همچنین ممکن است بتواند :

  کلسترول و مقدار چربی آزاد خون را کاهش دهد
عملکرد کلیه و کبد بهبود بخشد
غشای گلبول قرمز را تثبیت کند
عوارض جانبی داروی ضد فشار خون را کاهش دهد
به دلیل آدنوزین ، بتواند تجمع پلاکت را کاهش دهد ، لخته خون را حل و از انسداد رگ های خونی جلوگیری کند
 عملکرد غدد فوق کلیوی را برای حفظ تعادل هورمونها بهبود ببخشد
 توانایی بهبودی طبیعی بدن را بالا برد و به بدن امکان دهد سیستم ایمنی قوی ایجاد کند
از تخریب سلول های بافتی و اندام ها جلوگیری کند  ( مانع از پیری و حفظ قانون اساسی جوانی می شود)
 
 
معمولا هر دارویی عوارضی هم دارد ، عوارض گانودرما چیست ؟
در واقع ، گیاه گانودرما به شرط رعایت دوز استاندارد ، به خودی خود عوارض جانبی ندارد. عوارض جانبی فقط درصورتی رخ می دهد که تولیدکنندگان استروئیدها یا موارد دیگر را با گانودرما مخلوط کنند. (این موضوع بیشتر در محصولات ترکیبی مثل مکمل ها  دیده می شود ) . همچنین وجود فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب همچنین می تواند عوارض جانبی برای مصرف طولانی مدت ایجاد کند. روش کشت ضعیف و محل کشت آلوده اغلب منجر به این نوع  آلودگی می شود. گانودرما یکی از بی خطرترین گیاهان است که به عنوان یک گیاه تطبیقی ​​، به پاکسازی و انسداد گردش خون ، از بین بردن سموم بدن و بهبود قانون اساسی بدن کمک می کند .

همه افراد می توانند از قارچ گانودرما استفاده کنند ؟
مصرف گانودرما برای همه یا هر وضعیت سلامتی مناسب نیست. بهتر است در موارد زیر با نظر پزشک مصرف شود . اگر:
تحت درمان با دارو‌های شیمی درمانی یا دارو‌های ایمنی قرار دارید.
 اگر از داروهای ضد انعقادخون مثل: آسپرین، کلوپیدوگرل (پلاویکس)، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ناپروکسن، دالتپارین، اناکساپرین، هپارین، وارفارین و...  و یا داروهای کاهنده فشارخون مثل : کاپتوپریل، انالاپریل، لوزارتان، والسارتان، دیلتیازیم، آمیلودیپین، هیدروکلروتیازید، فوروزماید و... استفاده می کنید
بارداری و شیر دهی
موارد خاص درمانی

ممنون از صداقت شما به امید موفقیت بیش از پیش برای مجموعه شما  

سخن پایانی
گانودرما در ایران نیز مانند سایر کشور ها اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است  . اما متاستفانه این محبوبیت و استقبال زیاد از قارچ گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد سودجوی بسیاری از این موقعیت سو استفاده کرده و بر خلاف اخلاق  اقدام به عرضه نمونه های تقلبی و بی کیفیت از این محصول نمایند. استفاده از این نوع محصولات بی کیفیت نه تنها درمانی برای فرد مصرف کننده ندارد بلکه به جد سلامت او را به خطر خواهد انداخت !

 تولید و فروش قارچ گانودرما بی کیفیت توسط  سود جویان ،  اثرات مفید قارچ گانودرما یا داروی جاودانگی  را  خدشه دار می کنند به طوری که بعضا به گوش میرسد  گانودرما کلاه برداری است . بنابر این لازم است محصول از جای معتبری تهیه شود . بنابر این توجه داشته باشید  این قارچ را از فروشگاه های  معتبر تهیه نمایید . به قول جناب مهندس مقدسی فراموش نکنید تولید و عرضه قارچ های دارویی تخصصی است . ما هم با این جمله عمیقا هم نظریم .
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United Kingdom
برای بهبود کبد چرب هم خوبه؟
احسان یزدانی
Iran, Islamic Republic of
شاید بتونم بگم تنها سایتی بودید که صراحتا و بدون اغراق از خواص گانودرما صحبت کردید ، دید خیلی خوبی دادید به من . متشکرم از پایگاه جهان نیوز