جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تجربه بازیگر سرشناس جهان از کووید۱۹

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 725170
تام هنکس برای اولین بار در مورد نشانه های ابتلای خود و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا در استرالیا، توضیح داد.
تجربه بازیگر سرشناس جهان از کووید۱۹
به گزار جهان نيوز، تام هنکس در مورد تجربه خود و همسرش از بیماری کووید ۱۹ و شرایط کاملا متفاوتی که برایش پیش آمده بود سخن گفت.

 
تام هنکس برای اولین بار در مورد نشانه های ابتلای خود و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونا در استرالیا، توضیح داد.

 
هنکس گفت: همسرم ریتا خیلی حالش از من بدتر بود. تب بسیار بالایی داشت و حس چشایی و بویایی اش را کامل از دست داده بود. دقیا به مدت سه هفته اصلا مزه غذاها را نمی فهمید و از آن لذت نمی برد.

 
وی افزود: خودم خیلی بدن درد داشتم و احساس خستگی و کوفتگی شدید داشتم. ولی همسرم خانم ویلسون از شدت حالت تهوع، با غَلت خود را از روی تخت به کف اتاق می انداخت تا به سطل برسد.

البته تام هنکس و خانم ویلسون بیش از یکماه قبل و در اوایل ماه مارس علائم ابتلای خود را اعلام کرده بودند و اولین سلبریتی هایی بودند که به کرونا مبتلا شدند.

 
در آن زمان تام هنکس برای فیلمبرداری فیلم سینمایی زندگینامه «الویس پریسلی» سلطان سبک موسیقی «راک اند رول» به کارگردانی «باز لورمان» در استرالیا بود. او در این فیلم در نقش سرهنگ «تام پارکر» مدیر الویس پریسلی ظاهر می شود. اما بعد از مشخص شدن ابتلای هنکس به کرونا ادامه تولید و فیلمبرداری متوقف شد. در مرحله اول پس از نتیجه مثبت تست کرونا ۳ روز در یک بیمارستان قرنطینه شدند.

هنکس در مورد روزهای قرنطینه در بیمارستان گفت: زمانی که در بیمارستان تحت درمان و نظارت بودیم باید یک سری ورزش ها را انجام می دادیم. در یک ست ورزشی ۳۰ دقیقه ای من تنها بعد از ۱۲ دقیقه به شدت کم آوردم. تنها کسی که وارد اتاق ایزوله و تحت فشار هوای ما می شد یک نفر پزشک یا پرستار بود. از من پرسید حالت چطوره والان؟ و من گفتم: عجیب ترین حال را دارم. بخاطر ورزش ها و نرمشهای کششی که کف اتاق انجام دادم خسته ام. حتی نمی توانم یک  قدم هم راه بروم.

هنکس ادامه داد: آن پزشک یا پرستار، در حالیکه انگار داشت با گُنگ ترین آدم صحبت می کرد، از پشت عینک نگاهی به من انداخت و گفت: شما بیماری کووید ۱۹ دارید.
 تام هنکس و ریتا ویلسون دوره بیماری را در استرالیا پشت سر گذاشته و پس از بهبودی(ریکاوری) به لس آنجلس بازگشتند.

 
تام هنکس هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسندهٔ آمریکایی است. وی بازیگر فیلم‌های مشهوری همچون فارست گامپ، آپولو ۱۳، نجات سرباز رایان، مسیر سبز، دورافتاده، رمز داوینچی، پل جاسوس‌ها، اطلس ابر و کاپیتان فیلیپس است. 


تام هنکس در یکی از ماندگارترین صحنه های فیلم نجات سرباز رایان
 
هنکس طی دوران بازیگری‌اش ۶ بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، ۸ بار نامزد دریافت گلدن گلوب و ۴ بار نامزد جایزهٔ بفتا شده‌است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم فیلادلفیا (۱۹۹۳) برندهٔ گلدن گلوب و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده و برای بازی در فیلم فارست گامپ (۱۹۹۴) علاوه بر گلدن گلوب و اسکار، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزهٔ انتخاب مردمی را هم دریافت کرد.


پوستر فیلم مسیر سبز
 
تام هنکس و اسپنسر تریسی تنها افرادی هستند که ۲ دورهٔ پیاپی، جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرده‌اند. دریافت ۱ جایرهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم کمدی یا موزیکال، ۱ گلدن گلوب افتخاری سیسیل بی دمیل به‌علاوهٔ ۱ خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر مرد از دیگر افتخارات هنکس هستند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *