جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در یک حرکت انتخاباتی؛

ترامپ از موج کرونا سواری گرفت/ همصدایی با معترضان قرنطینه

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 724898
رئیس‌جمهوری آمریکا با اهداف انتخاباتی و در همصدایی با معترضانی که خواستار پایان قرنطینه به بهانه بازگشایی مشاغل هستند؛ دست به توئیت زد و فرمانداران دموکرات ۳ ایالت کلیدی را هدف گرفت.
ترامپ از موج کرونا سواری گرفت
به گزارش جهان نيوز، بحران کرونا در آمریکا از دیروز جمعه بیش از همیشه رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت و آن وقتی بود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در اقدامی که رنگ و بوی تبلیغات انتخاباتی داشت، همصدا با طرفدارانش که این روزها در اعتراض به تعطیلی مشاغل، خیابان‌ها را به صحنه تظاهرات‌های خود تبدیل کرده‌اند، خطاب به فرمانداران دموکرات ۳ ایالت کلیدی، عملکرد آنها در مهار این ویروس همه‌گیر را زیر سوال برد.

در همین راستا، وی در یک رشته توئیت نوشت: «مینه‌سوتا را آزاد کنید»، «میشیگان را آزاد کنید» و کمی بعد هم توئیت کرد «ویرجینیا را آزاد کنید».

ایالات آونگی مینه‌سوتا، میشیگان و ویرجینیا برای پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، نقشی حیاتی دارند و او می‌کوشد در گرماگرم مبارزه فرمانداران دموکرات با ویروس کرونا، طرفداران جمهوریخواهش را با هدف لغو شرایط قرنطینه و بازگشایی مشاغل، علیه آنها تحریک کند.

گفتنی است اقتصاد، برگ برنده ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است و به همین دلیل وی علیرغم هشدار نهادهای بهداشتی، می‌کوشد فرمانداران ایالتی را به لغو پیش از موعد قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای از سر گیری فعالیت‌های اقتصادی ترغیب کند.
در این میان، آنهایی که با او مخالفت می‌کنند، با خطر آشوب خیابانی طرفداران ترامپ مواجه می‌شوند.

البته فرمانداران دموکرات نیز بیکار ننشسته و با لحنی پر از نیش و کنایه، پاسخگوی ترامپ هستند. برای مثال، «اندرو گومو» فرماندار نیویورک خطاب به وی توئیت کرد: به جای تلویزیون دیدن، از جایت بلند شو و سر کار بیا؛ کنایه‌ای که حاکی از بی‌خبری ترامپ از حال و روز مردمی است که با کرونا دست به گریبان هستند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *