پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱۰

ماجرای گدایی مدیریتی اصلاح طلبان از روحانی

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 724799
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گدایی و التماس اصلاح‌طلبان از روحانی برای گرفتن پست‌های دولتی را اشتباه تاریخی آن‌ها توصیف کرد.
ماجرای گدایی مدیریتی اصلاح طلبان از روحانی
به گزارش جهان نيوز، مهدی آیتی که با خبرگزاری ایلنا گفتگو کرده، تصریح کرده است: اصلاح‌طلبان باید به آسیب‌شناسی و بازنگری در عملکرد ۱۶ ساله خود بپردازند و خواست و مطالبه مردم را انعکاس دهند تا بتوانند دوباره اقبال عمومی را به دست بیاورند. او در واقع به این نکته ظریف اذعان می‌کند که عدم اقبال عمومی مردم به اصلاح‌طلبان ناشی از دوری آن‌ها از مطالبات و خواست مردم است. آیتی اضافه کرده: اصلاح‌طلبان وقتی از سال۹۲ پشت در دولت آقای روحانی گدایی و التماس می‌کردند که پست‌های دولتی بگیرند اشتباه تاریخی کردند.

اصلاح‌طلبان گمان می‌کردند که باید بروند دست دراز کنند و آقای روحانی به آن‌ها پستی بدهد و دیدیم که آقای روحانی به هیچ وجه به اصلاح‌طلبان روی خوش و التفات نشان نداد. بی اعتنایی روحانی به اصلاح‌طلبان در حالی از سوی این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان می‌شود که بسیاری از مناصب مهم دولتی طی هفت سال گذشته در اختیار اصلاح‌طلبان بوده و اکنون این ادعا‌ها بیش از آنکه واقعیت داشته باشد، فرافکنی و فرار از ناکارآمدی دولت صورت می‌گیرد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، سپس به انتخابات مجلس یازدهم نیز اشاره کرده و بدون اشاره به عملکرد پرابهام و غیرقابل دفاع مجلس دهم و فراکسیون امید، مدعی شده اصلاح‌طلبان مانند گدایی از رئیس جمهور، در انتخابات یازدهم نیز از شورای نگهبان گدایی کردند که به عقیده وی دومین اشتباه تاریخی اصلاح‌طلبان بوده است. او ادعا کرده اصلاح‌طلبان پشت در شورای نگهبان دست گدایی دراز کردند و برخی نزد شورای نگهبان توبه‌نامه و میثاق‌نامه امضا کردند و ذلت و خواری را پذیرفتند تا وارد مجلس یازدهم شوند. آیتی البته توضیح نداده است که آن همه هجمه به شورای نگهبان از سوی اصلاح‌طلبان که ادعا می‌کردند انتخابات رقابتی نیست و اصلاح‌طلبان در انتخابات نامزد ندارند، با این گدایی و توبه نامه نوشتن چگونه قابل جمع است؟ و اساساً بی اعتنایی مردم به اصلاح‌طلبان در تهران و شهرستان‌ها را نادیده می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خیلی زحمت نکشند چون به پایان عمر سیاسی خود رسیده اند...........
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان در بدنه دولت است.
عزیز
Iran, Islamic Republic of
خیلی تیترهاتون مغرضانه است
Iran, Islamic Republic of
بده دلار قشنگه را خرج استخر پارتي اقا زاده بالا رفته
Iran, Islamic Republic of
............
خخ
Iran, Islamic Republic of
آدم میمونه که چی بگه؟!!
Germany
حالا یه چیزی بگو گلم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.م..
Iran, Islamic Republic of
....