پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

بستری ۳۵۵ مورد جدید کرونا در تهران

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب: 724780
رییس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا استان تهران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۵ مورد جدید کرونا مثبت در بخش های عادی بیمارستان های تهران بستری شدند.
بستری ۳۵۵ مورد جدید کرونا در تهران
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زالی شامگاه جمعه در جمع تعدادی از خبرنگاران در ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا طی سخنانی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۵ مورد جدید مبتلا به کرونا مثبت در بخش‌های عادی و ۸۵ بیمار جدید در بخش‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: در مجموع بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های استان تهران نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۲ نفر نیز ترخیص شده و برای ادامه درمان و پیگیری مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا استان تهران از بیماران کرونایی بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌ها خواست اگر کمتر از دو هفته از زمان استقرارشان در بیمارستان گذشته است، در محیط‌های اجتماعی حضور پیدا نکنند.

زالی افزود: این افراد کماکان می‌توانند به عنوان ناقل عمل کرده و اطرافیان، دوستان و آشنایان خود را مبتلا کنند.

رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا استان تهران تصریح کرد: فضای نقاهتگاهی تهران در اختیار این عزیزان بهبود یافته قرار دارد، اما اگر بخواهند در منزل حضور یابند نیز باید به گونه‌ای عمل کنند تا اهالی خانه را مبتلا نکنند.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از تخت‌های نقاهتگاهی تهران خالی است، در حالی که لازم است، افراد بهبود یافته در نقاهتگاه‌ها حضور یابند، تا افراد خانواده دچار مشکل نشوند و نیز به افراد شاغل اداری نیز دو هفته مرخصی داده می‌شود، که دچار مشکل نشوند.

رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا استان تهران مشاغل را به دو دسته کم خطر و پر خطر تقسیم کرد و گفت: تکلیف مشاغل پر خطر معلوم است و بسیاری از اینها محل اجتماع هستند، اما اماکنی مانند بازار تهران و بازارهای مسقف خرید نیز کما فی السابق تعطیل خواهند بود و بازگشایی نمی‌شوند.

زالی اضافه کرد: بیشترین میزان سرایت در حمل و نقل عمومی است و ما نگران این امر هستیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همین اهمال کاری و عدم توجه به مراقبت و ایزوله نکردن بهبود یافته ها و رها کردن آنها باعث آلوده شدن تعدادی دیگری میشود که تاکنون مسئولین امر در این خصوص جدیت نشان نداده اند .
Iran, Islamic Republic of
دارن زودتر مرخصشون میکنن.....
Iran, Islamic Republic of
آقای زالی هرچی میگی که در تهران عمل نمیشه خب!؟
نه دولت نه مردم!
قم قبل عید به حداقل ترین حد ممکن رسید اما در تهران همچنان ادامه دارد!!