پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

درج نام ترامپ روی چک‌های اهدایی کرونا

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 724642
رئیس‌جمهور آمریکا خواسته نامش روی چک‌های کاغذی اهدایی به مردم آمریکا ثبت شود.
درج نام ترامپ روی چک‌های اهدایی کرونا
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته نامش روی چک‌هایی که قرار است در دوران شیوع کرونا به مردم آمریکا اعطا شود درج شود، حتی اگر این کار باعث تأخیر در ارسال کمک‌ها برای مردم شود.

روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده وزارت خزانه‌داری آمریکا دستور داده نام دونالد ترامپ روی چک‌هایی که قرار است برای مردم ارسال شود درج شود و این مسئله ممکن است ارسال این کمک‌ها را به تأخیر بیندازد.

واشنگتن‌پست نوشته این تصمیم بی‌سابقه بع معنای آن است که وقتی که دریافت‌کننده‌های این چک‌های کاغذی به ارزش ۱۲۰۰ دلار آنها را دریافت کنند نام دونالد ترامپ روی گوشه سمت چپ درج شده است. 

اعطای این بسته‌ها بخشی از اقداماتی است که دولت دونالد ترامپ برای بازگرداندن اقتصاد به حالت اولیه بعد از اتمام بحران کرونا در نظر گرفته است. 

ترامپ که نگران است این بحران و ضربات آن به اقتصاد به کارزارش برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا لطمه بزند در تلاش است از این کمک‌ها به عنوان فرصتی برای تبلیغ اقداماتش استفاده کند. او در روزهای گذشته بارها خواستار بازگشایی هر چه سریعتر اقتصاد آمریکا شده است.  

رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل ناچیزانگاری شیوع کرونا و قرار گرفتن آمریکا در صدر مرگ‌ومیرهای ناشی از ابتلا به این بیماری این روزها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *