جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حمله پهپادی صهیونیستها به خودرویی در مرز لبنان با سوریه

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 724626
منابع سوری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در مرز لبنان با سوریه خبر دادند.
حمله صهیونیستها به خودرویی در مرز لبنان با سوریه
به گزارش جهان نيوز، به نقل از النشره، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن قرار دارد از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در گذرگاه جدیده یابوس خبر داد و اعلام کرد که از سرنوشت سرنشینان خبری مخابره نشده است.

النشره گزارش داد: این در حالی است که در شبکه های اجتماعی عکس خودرو آسیب دیده در مرز لبنان و سوریه و در داخل سوریه به نمایش گذاشته شده است. اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر می شود به طوری که برخی از حمله پهپادی اسرائیل حکایت دارد و برخی به انفجار اشاره کرده اند.

خبرگزاری سانا هم اعلام کرد: اخباری درباره هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی در منطقه جدیده یابوس در مرز سوریه با لبنان و وارد شدن خساراتی به آن مخابره شده است.

حسین مرتضی هم توییت کرد: پهپاد اسرائیلی یک خودرو را در نزدیکی المصنع حدفاصل دمشق و بیروت امروز چهارشنبه هدف قرار داد.

شبکه ال بی سی لبنان هم مدعی شد: در این خودرو هدف قرار گرفته شده  نیروهای حزب الله لبنان بودند که در حال رفتن به سوریه بودند.

احمد الشامیی خبرنگار المدن هم به نقل از منابعی از ریف دمشق گزارش داد: خودرو در داخل اراضی سوریه در منطقه جدیده یابوس هدف قرار گرفته و راننده موفق به فرار شده است و این پس از رخ داد که اولین موشک شلیک شده به هدف اصابت نکرد و خطا رفته است.

این در حالی است که منابع رسانه ای اعلام کردند که این حمله تلفاتی به دنبال نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *