جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۹۱
در جلسه هیات دولت مطرح شد

واکنش روحانی به گزارش دیوان محاسبات: صددرصد این گزارش درباره ارز مصرفی غلط است/ نباید نظارت فقط بر یک دستگاه باشد/ همه نهادهای انقلابی و فرهنگی باید نظارت شوند/ خودی و غیرخودی نداریم/ دستگاه‌ها پاسخ دهند و از حق دفاع کنند

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 724584
حسن روحانی با تأکید بر این که گزارش دستگاه نظارتی دیوان محاسبات درباره ارز مصرفی کشور صددرصد غلط است، گفت: مگر دیوان محاسبات با دولت قهر است؟ دیشب رئیس کل بانک مرکزی پاسخ خوبی دادند، باید هر کسی بودجه گرفته بررسی شود.
واکنش روحانی به گزارش دیوان محاسبات: صددرصد این گزارش درباره ارز مصرفی غلط است/ نباید نظارت فقط بر یک دستگاه باشد/ همه نهادهای انقلابی و فرهنگی باید نظارت شوند/ خودی و غیرخودی نداریم/ دستگاه‌ها پاسخ دهند و از حق دفاع کنند
به گزارش جهان ینوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت ضمن اشاره به وظایف متقابل دولت و مردم در دوران مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه می‌کنیم، بیان داشت: امروز مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم ما سلامت و معیشت است، ما باید کاری کنیم که همزمان با بیماری و بیکاری مبارزه کنیم و اگر بتوانیم این دیدگاه جامع را به خوبی اجرایی و عملیاتی کنیم، ان‌شاءالله قدم به قدم می توانیم شرایط کشور را به سمتی هدایت کنیم که برای مردم ما مطلوب باشد. 

رئیس جمهور با بیان اینکه برای اولین بار است که یک بیماری نامش تبدیل به یک معیار تاریخی برای محاسبات شده است و به دوران قبل و پساکرونا تقسیم شده است، تصریح کرد:  امروز مهم است که در دوران کرونا چگونه با این بیماری مقابله کنیم و بعد از پایان دوران چگونه مسائل اقتصاد را سامان دهیم.

روحانی خاطر نشان کرد: برای موفقیت در این امر، دولت، همه قوا و ارکان کشور باید در کنار یکدیگر باشند. یک وظایف برعهده دولت، یک وظایفی برعهده بخش‌های دیگر حاکمیتی و بخش‌های مهمی هم برعهده مردم است. دولت باید افراد مبتلا به بیماری را را شناسایی و به بیمارستان ها، هدایت کند به سمت مراکز بهداشتی تا بیماری آنها به بخش‌های دیگر جامعه سرایت ندهد؛ وظیفه دیگر دولت مراقبت و پرستاری از بیماران است. 

*هیچ کجا بیماری که نیازمند تخت درمانی بوده به در بسته نخورده است
رئیس جمهور اظهار داشت: مواد غذایی مورد نیاز مردم در طول این مدت تامین شده است و زمانی نبوده که مردم  به فروشگاه‌ها مراجعه کنند و با قفسه خالی مواجه شوند و بیان شود که بروید و دو روز دیگر مراجعه کنید در صورتی که بسیاری از کشورها با آن دست به گریبان بودند.

وی با اشاره به اینکه، یکی از افتخارات بخش پزشکی این است که هیچ کجا بیماری که نیازمند تخت درمانی بوده به درب بسته نخورده است، بیان داشت: کشورهایی داریم که تخت داشته اما پرستار و پزشک نداشته است. ما حتی یک نمونه سراغ نداریم که کسی به بیمارستان مراجعه کند و او را برگردانده یا تخت نیاز داشته باشد یا به خاطر فقر مالی بستری نشود.دولت حتی اعلام کرده است که خدمات درمانی اتباع خارجی که به طور قانونی در کشور ما زندگی می کنند، رایگان انجام شود.

* درمان کرونا به صورت رایگان است
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در کشورمان درمان این بیماری به صورت رایگان بوده است، اظهار داشت: وظیفه دیگر دولت تامین نیازمندی های پزشکی بوده که در این بخش همه به میدان آمدند و در ماسک های ویژه N۹۵، لباس مخصوص (گان) و دارو هیچ نیازمندی نیست و روزانه تامین می شود. وظیفه دیگر دولت تامین مایحتاج مردم است.

وی بیان داشت:  بیشتر موارد بهداشتی مورد نیاز هم در اختیار مردم است، در مواد ضدعفونی مشکلی وجود ندارد البته در برخی موارد مانند ماسک شاید به اندازه کافی موجود نباشد که در این خصوص در هفته‌های آینده با افزایش تولید این مشکل حل خواهد شد.همه در این دوران به صحنه آمدند، امسال در بخش کشاورزی شرایط ما از سال های قبل بهتر است.

وی تاکید کرد:  در زمینه تولیدات زراعی پیش بینی‌ها این است که  این سال ۳.۵ تا ۴ درصد افزایش تولید داشته باشیم در زمینه گندم پیش‌بینی شده است ۱۴ میلیون تن گندم تولید شود که هر چه مورد نیاز مصرفی کشور در بخش‌های مختلف است، تامین می‌شود.

* هر چه مورد نیاز بوده تامین شده است
روحانی بیان داشت: در دوران کرونا حمل در نقل و تردد در کشور کاهش و گاهی متوقف شده است، اما در زمینه کالا و بار از اسفند ۹۸ تا هم اکنون تردد کامیون‌های ما بیش از سال‌های گذشته است که نشان می‌دهد هر چه مورد نیاز بوده تامین شده و همه تلاش کردند به صحنه آمدند و یک جهاد عمومی را شاهد بودیم تا مردم در تامین نیازمندی‌های روزمره خود با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به کمک دولت به مردم اظهار داشت: برای تسهیلات مردم ۷۵ هزار میلیارد تومان مدنظر قرار دادیم. ۲۵ هزار میلیارد تومان با بهره صفر بانک مرکزی در اختیار بانک‌ها گذاشته است. ۵۰هزار میلیارد تومان بانک‌ها در اختیار گذاشتند.

روحانی تصریح کرد: این ۷۵ هزار میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد در اختیار کسب و کارهایی قرار می‌گیرد که دچار مشکل شدند. از این ۷۵ هزار میلیارد تومان، ۵۲ هزارمیلیارد تومان مربوط به کسب و کارها می‌شود که قدم به قدم‌ پرداخت تسهیلات اجرایی می شود.

وی ادامه داد: بانکها تسهیلات را در اختیار آن ۱۰ رسته‌ای که در آسیب قرار گرفتند و مشخص شده است و وزارتخانه‌های مشخص مثل گردشگری، صنعت و کار که در این زمینه کار می کنند، بنگاه‌ها مشخص می‌شود و مقدار پولی که  در این تسهیلات باید در اختیار آنها قرار بگیرد معلوم می شود و با برنامه ریزی که شده است از اواخر ماه اردیبهشت می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

روحانی با بیان این که  ۲۳ هزارمیلیاردتومان برای تمام یارانه‌بگیران اختصاص داده شده است، گفت: برای این ۲۳ میلیون خانواری که هستند برای هر خانواده یک میلیون تومان در نظر گرفتیم و مابه التفاوتی که برای پرداخت آن مدنظر بود تا بعنوان قرض الحسنه باشد دولت به عهده گرفت البته از لحاظ مقرراتی در کمیته اقتصادی تصویب کردیم اما باید  درستاد کرونا به تصویب برسانیم و در جلسه یکشنبه هفته آینده کرونا این مواردی که باید مصوب شود مطرح می شود و تصویب می شود. 

وی تاکید کرد: تلاش ما این است که این مبلغ قبل از ماه رمضان در اختیار مردم قرار بگیرد.دبرای سه میلیون نفر که خیلی نیازمند هستند، از قبل برنامه‌ریزی شده است، فکر می‌کردیم در چهار نوبت یعنی در اسفند، فروردین، اردیبهشت و خرداد بسته معیشتی به آنها بدهیم.

روحانی تاکید کرد: دیروز تصمیم گرفتیم یک بسته هم برای ماه رمضان به آنها بدهیم که مجموع آن پنج بسته می‌شود. برای چهار میلیون هم بسته کمک یک تا دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. نهادهای دیگری هم هستند که براساس بودجه‌های دولتی یا منابع در اختیارشان می‌خواهند کمک کنند. از معاون اول خواستم جلسه‌ای در این رابطه برگزار کنند تا کمک‌ها هماهنگ شود تا  این طور نباشد که یک فردی که نیازمند استحقاق است از دو جا کمک بگیرد اما یک نفر دیگر از هیچ جا کمکی دریافت نکند. 

*ما امروز بزرگترین عرضه سهام اولیه را در بورس داریم
رئیس‌جمهور گفت: ما امروز بزرگترین عرضه سهام اولیه را در بورس داریم. این نشان از حرکتی است که در دولت دوازدهم به مردم قول داده بودیم. روز اولی که می‌خواستم درباره وزرا با رهبری مشاوره کنم، آن روز آقا در مشهد بودند و من هم به مشهد رفتم. در واقع، دولت دوازدهم در کنار حرم امام رضا (ع) مشخص شدند. 

روحانی ادامه داد: مواردی بود که ایشان تائید کردند یا نکاتی مدنظر داشتند. یکی از مسائل این بود که تصدی‌گری دولت کاهش یابد و مسائلی که دولت می‌تواند متصدی‌اش نباشد، انجام شده و اموال به مردم عرضه شود. 

وی با بیان اینکه همانجا آقا فرمودند من به نیروهای مسلح نیز همین دستور را می‌دهم، خاطرنشان کرد: در موارد و جلسات بعد هم همین مسئله را تاکید کردند. در مورد شستا و تامین اجتماعی که یک نفر نامه نوشته بود که شستا مربوط به دولت نیست، ایشان گفتند شستا مربوط به دولت است، سهام آن در اختیار مردم قرار بگیرد و تامین اجتماعی هم دست از تصدی‌گری بردارد. البته اشکال ندارد سهام داشته باشد. 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه «شستا» شفاف شده است، بیان داشت: امروز ۸ میلیارد سهم شرکت های دولتی در بورس ارائه شده است. دولت تدبیر و امید با بیان اینکه در تاریخ بورس شاید برای اولین بار است که چنین عرضه بزرگی صورت می‌گیرد، ابراز داشت: کل شرکت‌های شستا که حدود ۱۸۰ بنگاه و شرکت بزرگ است، همه باهم عرضه می‌شوند که مدل جدیدی است که امروز شروع می‌شود یعنی این هلدینگ بزرگ یک جا عرضه می‌شود.

وی بیان داشت: من به وزیر کار، رییس تامین اجتماعی و هیات مدیره این شرکت تبریک می‌گویم چراکه شستا پشت شیشه آمده است. امروز شستا که در مورد آن این همه حرف بود، شفاف شده است. من وقتی بودجه ۹۸ را به مجلس عرضه کردم، گفتم که در سال ۹۸ عرضه بزرگی در بورس خواهیم داشت و من هر ماه این مسئله را پیگیری می‌کردم. امروز این هلدینگ بزرگ شفاف شده و به مردم بورس عرضه شده است.

* امروز ۱۰ درصد شستا در بورس واگذار می‌شود
وی با بیان اینکه امروز ۱۰ درصد این شرکت بزرگ واگذار می‌شود و دو میلیون نفری که در بورس هستند می‌توانند از این سهام بهره ببرند، عنوان کرد: دیروز دیدم افراد معاند می‌نویسند اقتصاد ایران خیلی خراب است ولی وضعیت بورس ایران فوق‌العاده است یعنی مجبور به اعتراف این مسئله شدند. کار بزرگی توسط وزارت اقتصاد و شرکت بورس انجام شده است.

روحانی با تاکید بر اینکه عرضه سهام در بورس برای مبارزه با فساد است، تصریح کرد: جای اصلی فسادستیزی اینجاست که به شفافیت و رقابتی بودن کمک می‌کند. من از مابقی اعضای دولت می‌خواهم این مدل را تبعیت کنند و کل سهام یکجا عرضه شود. اصل عرضه بسیار مهم است و من به تامین اجتماعی و وزارت کار تبریک می‌گویم. کار عظیمی انجام شده و این موفقیت بزرگی برای ماست.

وی تاکید کرد: نظارت کار بسیار خوبی است و در قانون اساسی هم پیش‌بینی شده است. حتما دستگاه‌های نظارتی باید کار خودشان را انجام دهند. وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و هر دستگاه دیگری باید براساس قانون وظایف خود را انجام دهند.

روحانی ادامه داد: اما بحث نظارت بر همه دستگاه‌هایی است که از بودجه استفاده می‌کنند. دو موضوع بودجه و سازمان اداری و استخدامی در اختیار رئیس‌جمهور است و مربوط به همه دستگاه‌ها است.
دیوان محاسبات برای نظارت و محاسبه اینکه پول‌ها چطور خرج شده، باید موضوع را توسط هر کسی که از بودجه دولت استفاده می‌کند اعم از همه دستگاه‌ها، قوا و نهادهای انقلابی و فرهنگی و ... نظارت انجام دهد. 

وی بیان داشت: نظارت ما باید عام باشد، نظارت بر بودجه باید نظارت عام باشد و نه آنکه فقط بر یک دستگاه‌ نظارت شود. اینجا خودی و غیرخودی نداریم. اینجا همه خودی هستند. حرف که از دهان بیرون می آید، می‌توان آن را تعدیل کرد اما وقتی از زبان خارج شد؛ هر کسی از ضد انقلاب و... درباره آن حرف می‌زند؛ نصف نیمه کار نکنیم، مگر
دیوان محاسبات با دولت قهر است، دیروز رئیس بانک مرکزی به درستی پاسخ داد و من هم وقتی گزارش را دیدم و عیب و ایراد دارد.

رئیس‌جمهور گفت: وقتی یک دستگاه نظارتی گزارشی تهیه می‌کند، می‌تواند با مسئولان دولتی رایزنی و مشورت کند. مگر دستگاه‌های دولتی با آنها قهرند. من خودمان آن گزارش را به شما دادیم. گزارش دستگاه نظارتی
دیوان محاسبات درباره ارز مصرفی کشور صددرصد غلط است.

وی بیان داشت: نظارت باید باشد و براساس قانون اساسی است. من مسئول اجرای قانون اساسی هستیم اما می‌گویم نصف و نیمه عمل نکنیم. یک سفره همه چیزش باهم است.

نظارت باید عام باشد. هر کس از بودجه استفاده می‌کند، باید مورد نظارت باشد و دیوان محاسبات بر آنها هم نظارت کند. من از مسئولان می‌خواهم بیان‌ آنها به گونه‌ای نباشد که موجب شبهه از سوی مردم باشد. 

رئیس جمهور گفت: من بخش ارز را که شنیدم، صد در صد غلط بود و براساس بی‌اطلاعی محض از مقررات و قوانین کشور بود. این بسیار بد است که یک مقام حرفی را بزند اما با قوانین کشور منطبق نباشد. خواهش می‌کنم همه عزیزان پاسخ لازم را بدهند. این پاسخ به خاطر دفاع از دولت نباشد بلکه به خاطر دفاع از حقیقت است تا همه دستگاه‌ها مراقبت کرده و بدانند بدون توجه به مقررات نمی‌توان مسئله‌ای را بیان کرد.


رئیس جمهور با اشاره به روز ارتش بیان داشت: همه ساله در ۲۹ فروردین در کنار مرقد حضرت امام رژه نیروهای مسلح برگزار می شد امسال این کار به خاطر شرایط بهداشتی که مورد نیاز کشور است، امکان پذیر نیست. البته بیانیه‌ای را در این زمینه صادر می‌کنم چرا که امسال موفق به حضور در بین نیروهای مسلح باشم و سخنرانی نشدم. بنابراین لازم می‌دانم که از ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین سایر نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کنم.

وی تاکید کرد: آنها نشان دادند که ارتش هم برای صلح و هم برای جنگ نیاز است. برای جنگ و برای بازدارندگی حتما نیاز داریم. اما هر مشکلی که پیش بیاید در صحنه هستند. در سیل و زلزله  و الان هم در مقابله با ویروس کرونا در صحنه هستند. از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همه کسانی که در این ایام برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کردند تشکر می‌کنم.

روحانی ادامه داد: امام در ۲۹ فروردین سال ۵۸ کار بزرگی انجام داد، روزی که علیه ارتش توطئه بزرگی مطرح بود. در آن ایام بنده در خدمت رهبر معظم انقلاب در ستاد مشترک ارتش برای ساماندهی ارتش مسوولیت بعهده داشتیم و تا پایان سال ۵۸ در همین مسوولیت ماندم و بعد از آن به مجلس شورای اسلامی رفتم.

* عده‌ای می‌خواستند ارتش را نابود کنند
وی گفت: امروز من با تمام وجودم لمس می‌کنم که این تصمیم امام (ره) چقدر تصمیم مهمی بود. عده‌ای می خواستند ارتش را نابود کنند. گروهک‌ها دنبال نابود کردن و از بین بردن ارتش بودند، گروهک‌ها هم داخل ارتش نفوذ کرده بودند و هم از بیرون فشار می‌آوردند و امام کار بزرگی را انجام داد.

روحانی اظهارداشت: روز ۲۹ فروردین ارتش به خیابان آمد و گفت «ارتش فدای ملت» و مردم در خیابان و پیاده رو ایستاده بودند و جواب می‌دادند "ملت فدای ارتش" آن روز پیوند مستحکم تاریخی و بی‌نظیر بین ملت و ارتش ایران بوجود آمد که این پیوند برای همیشه جاودانه خواهد بود.

ویافزود: نیروهای مسلح در همه مواقع در صحنه بودند و ارتش نیز در صحنه بوده است و من به فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیرو و رییس ستاد مشترک و همه ستادها و همه افسران و درجه داران و کارمندان و سربازان تبریک می گویم. ارتش همیشه سرافراز بوده است و امسال در صحنه مبارزه با کرونا هم در سایر نیروهای مسلح سرافراز باشد و امیدوارم همیشه ارتش پشتیبان ملت و ملت هم پشتیبان ارتش باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت خودش ازسال 1392 تاکنون عامل اصلی بیکاری درسراسر کشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی می گوید 100% گزارش دیوان محاسبات در خصوص ارز غلط است! امروز رئیس بانگ مرکزی گفت چون تاریخ تهیه گزارش مربوط به اسفند سال گذشته است تاکنون مقداری از مطالبات وصول و تعدادی پرونده هم به تعزیرات معرفی شده همچنین احتمالا مقداری از کالاهای خریداری شده در راه است.
شاکی
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید در مورد ناپدید نشدن 4/8 میلیارد دلار مذکور مستندات دولت را ارائه نماید.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی واردات ...و.....هم با ارز دولتی هم دروغ است؟!
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
عاجزانه درخواست دارم قیمت روغن کرمانشاهی را اعلام کنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
با بی تدبیری دولت قیمت گوشت قرمز و برنج ایرانی و روغن اعلاء و زعفران نجومی شده و از سفرهای مردم پر کشیده است.
عزیر
Iran, Islamic Republic of
عزیزخان.
روحانی باید در این مورد توضیح مستدل بدهد.
Iran, Islamic Republic of
خانم مگه اومدی روغن فروشی !!
Iran, Islamic Republic of
به این میگن فرافکنی ..
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی..
Iran, Islamic Republic of
...
سه نخاله
Iran, Islamic Republic of
آمریکا مثل مگسه ،....
Iran, Islamic Republic of
گاهی تصور می‌کنم اخباری که از غرب مخابره می‌شود مربوط به شرایط قرن 14 و 15 میلادی است! واقعاً غرب‌زدگان در این سال‌ها تبلیغ چنین تمدن و فرهنگ دروغینی را می‌کردند؟!
Iran, Islamic Republic of
جوانان زیادی را در این مدت دیدم که مشغول ضدعفونی کردن درهای خانه‌ها، دستگیره خودروها و موارد دیگری بودند که زحمت زیادی داشت، این جوانان جان برکف با اینکه در طی 6 سال گذشته بارها طعم بیکاری، بی‌پولی و بی‌توجهی برخی مسئولین به مطالباتشان را چشیدند اما همانند 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرم، داوطلبانه در خط مقدم نبرد با کرونا ایستادند. امیدوارم آقای روحانی لزوم قدرشناسی از جوانان را فراموش نکند.
Iran, Islamic Republic of
نمی‌دانم با چه زبانی از نوجوان‌ها و جوانان انقلابی سرزمینم تشکر کنم ولی این را مطمئن هستم که با وجود چنین جوانانی دشمن جرأت تجاوزی پیدا نخواهد کرد..
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی اگر از مردمی که در قرنطینه خانگی بودند بپرسید چه کسانی در خدمت به مردم از پای ننشستند مطمئناً اول پزشکان، پرستاران و بعد گروه‌های جهادی و بسیج مساجد را یاد خواهندکرد. بنده بارها از پشت پنجره خانه یا داخل خودرو این عزیزان را دیدم که مشغول خدمت بی‌منت به مردم بودند.
Iran, Islamic Republic of
غربی‌ها بیش از یک قرن است که در غرب آسیا فاجعه‌های متعددی را به ملت‌ها تحمیل کرده‌اند. با شیوع بیماری کرونا در جهان و غرب بد نیست که دستشان بیاید در این سالها چه بر سر ملت‌ها آورده‌اند. امیدواریم از این درماندگی خود در مواجهه با ویروس کرونا درس عبرت گرفته و دست از ظلم و جنایت بردارند.
Iran, Islamic Republic of
گمرک نقش سازنده و مستقیمی در تحقق شعار امسال می‌تواند ایفا کند،‌واردات بی‌رویه و واردات کالاهای مشابه داخلی در کنار واردات کالاهای لوکس و... کمر تولید را خواهد شکست پس برای جهش تولید می‌بایست گمرک در خط مقدم این مبارزه بایستد.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
جهش تولید یعنی ارز دولتی باید به مواردی داده شود که چرخه تولید را سرعت ببخشد نه اینکه عده‌ای با وارد کردن کالاهای لوکس خارجی یا کالاهایی که مشابه داخلی دارند، جلوی نه تنها جهش تولید بلکه چرخه عادی تولید در کشور را بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
طرح فاصله‌گذاری هوشمند شاید کمتر از 5 درصد از امکانات دولت الکترونیک استفاده کرده است. .....
Iran, Islamic Republic of
حال که تمام کشورها به این نتیجه رسیده‌اندکه برای مهار ویروس کرونا برای مدتی قرنطینه را به اجرا بگذارند پذیرفته نیست که در کشور ما دولت عجولانه قرنطینه را می‌شکند ....
Iran, Islamic Republic of
در کنار پرداخت وام یک میلیون تومان به افراد دهک پایین جامعه پیشنهاد می‌شود توسط افراد خیر جامعه نیز پویش قبول پرداخت اقساط این وام‌ها تشکیل بشود. ..
Iran, Islamic Republic of
فقط می‌گویند طرح فاصله‌گذاری هوشمند ولی از نحوه انجام این طرح هیچ توضیحی به مردم نمی‌دهند ..
Iran, Islamic Republic of
موضوع گفت و شنود کیهان 25 فروردین با عنوان کجاش جالب بود واقعا خنده‌دار است اصلاح‌طلبان با کارنامه خالی خود مجلس آینده را که هنوز تشکیل نشده ناکارآمد معرفی می‌کنند!
Iran, Islamic Republic of
گزارش اندیشکده بنیاد هریتیج چاپ شده در کیهان خواندنی بود. در این گزارش از سامانه پاتریوت و سی ‌رم نام برده شده ولی به ناکارآمدی این سامانه‌ها که توسط پهپادها و موشک‌های یمنی به سخره گرفته شده‌اند اشاره‌ای نشده است.
Iran, Islamic Republic of
آقای علی مطهری مجددا اظهار فضل کرده و گفته مجلس کاره‌ای نیست. اگر چنین است پس چرا ایشان با این دیدگاه مدتی قبل خودش را برای انتخابات مجلس دوره جدید(دوره یازدهم) نامزد کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دولت اعلام می‌‌کند در داخل اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و مترو فاصله اجتماعی رعایت بشود باید برای افزایش سرویس‌ها نیز فکری کرده باشد. ت.....
Iran, Islamic Republic of
دلار و یورو برای ورود فن‌آوری و کالاهای خاص مورد نیاز است اما مردم اکثراً در چرخه زندگی نیاز به ریال دارند..
Iran, Islamic Republic of
راه صادرات کالاهای ایرانی به سوی کشورهای درگیر کرونا دیگر با وجود تحریم‌ها، بسته نخواهد بود. .....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کرونا پوشالی بودن ابهت ابرقدرت‌های دنیا را نشان داد و پرده از نقاط ضعف آنان برداشت، کرونا این کشورها را بدون روتوش و آن‌چنان که هستند نمایان کرد.
Iran, Islamic Republic of
کرونا موجب شد اروپایی‌ها بدانند که آمریکا نه تنها در عرصه سیاسی قابل اعتماد نیست بلکه در حوزه اقتصاد در شرایط ویژه کاملا بی‌رحمانه حتی از مردم اروپا قربانی می‌گیرد.
Iran, Islamic Republic of
اعلام شروع به کار خیلی از مشاغل از سوی دولت موجب تراکم مسافر در مترو و عدم امکان رعایت فاصله اجتماعی شده است. لطفا دولت اصلاح کند و کارشناسی‌شده‌تر تصمیم بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اکنون که مشیت الهی با یک ویروس تمام زرق و برق دنیای استکبار را به چالش کشیده و طشت رسوایی از بام مستکبران به زیر افتاده و از یکدیگر ماسک سرقت می‌کنند یک نفر به خاطر خدا به مسئولین دولتی تذکر دهد که، کل اگر طبیب بودی سرخود دوا نمودی! لطفا دست از دامان امثال مکرون خائن بردارید و به عروهًْ‌الوثقی خداوند چنگ زنید و به خاطر داشتن چنین ملتی خدا را سپاس گویید و افتخار کنید.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
در این شرایط، با توجه به فراهم بودن امکانات دیجیتالی بایستی پرداخت هر نوع بسته حمایتی و تسهیلاتی، بدون نیاز به مراجعه افراد به بانک‌ها و دیگر مکان‌ها انجام شود.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
از وزارت آموزش و پرورش درخواست می‌شود برای جبران کمبود معلم از معلمین مدارس غیرانتفاعی هم استخدام نمایند.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک بازنشسته مدت 7 سال است که دولت یارانه‌ام را قطع کرده است و پیگیری‌ها نیز تا به حال نتیجه نداده است و متأسفانه به علت عدم دریافت یارانه، یارانه معیشتی هم برایم واریز نمی‌شود. واقعاً زندگی با این حقوق بازنشستگی دشوار است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حسن روحانی
قیمت انواع خودرو ازسال 1397 تاکنون درسراسر کشورغیرقانونی است و همچنان نیز اد امه دارد.
متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هم ازسال 1397 تاکنون کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
قیمت دلار نجس آمریکا ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ همچنان ۱۵۶۰۰ تومان است
سه تار
Iran, Islamic Republic of
قیمت ریال مطهر ایران چند هست قربان ؟
صرافی آشنا سراغ دارید ؟
Iran, Islamic Republic of
هرکس به آمریکا و اروپا تکیه کند شکست می خورد.
دولت روحانی درمشکلات امروز مقصراست!
مشکلات اقتصادی با شعار حل نمی شود.
Denmark
دولت ازسال 1392 تاکنون به جای حمایت زیرپای بیکاری را خالی می کند.
ازسال 1392 تاکنون هیچ کمکی به بیکاری توسط دولت نمی شود.
Denmark
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون به حرف ها و اعتراضی های مردم ایران توجهی نکرده است و همچنان نیزادامه دارد.
مدیران دولت روحانی از سال 1392 تاکنون به حرف ها و اعتراضی های مردم ایران توجهی نکردند و همچنان نیزادامه دارد.
Denmark
.....
Denmark
.....
Denmark
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی دولت روحانی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی وزیرجهاد کشاورزی به مردم ایران است.
افزایش قیمت مرغ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان عیدی مدیران دولت روحانی به مردم ایران است.
Iran, Islamic Republic of
اعتراف حسن روحانی در یزد: اگر کسی بیکار باشد مقصرخودش است/ دولت نباید شغل ایجاد کند.
دولت روحانی عامل اصلی مشکلات مردم و کشور است.
Iran, Islamic Republic of
پشت میز نشستن دولت، دولتمردان، مسئولان و مدیران و نمایندگان مشکلات مردم را حل نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به نشنال اینترست
تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی، نوار غزه سوریه، لبنان، یمن نشان داد که ساخت بمب اتمی در برابر مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها گزینهای درست است.
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران حمایت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه جنایکار شماره یک ازآمریکایی ها جنایتکار شماره یک تحمل نمی کند.
پهپاد سرنگون شده امریکایی، درحریم هوایی ایران پرواز می کرده
Iran, Islamic Republic of
بی توجهی دولت روحانی عامل اصلی آلودگی هوای در تهران بوده است.
Iran, Islamic Republic of
اقلیم کردستان عراق از سال 2003 تاکنون درسراسر عراق با نیروهای تروریست خارجی تحت حمایت آمریکا و غرب همکاری می کند
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران را دشمنان درجه یک داخلی درکشور تحریم کرده است، نه آمریکا
Iran, Islamic Republic of
دشمنان درجه یک داخلی درکشور اجازه نمی دهند کالاهای مکشوفه به دست مردم برسد
99 درصد مشکلات اقتصادی مردم و کشور به خاطر تحریم های دشمنان درجه یک داخلی بوده است، نه تحریم های آمریکا
Iran, Islamic Republic of
روحانی:همه کالاهای اساسی کشور تامین شده
درپاسخ به روحانی
همه کالاهای اساسی کشور برای مردم مظلوم ایران با قیمت 100 درصد و الی 900 درصد تامین شده است
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظرش در مورد ارتش خیلی جالبه انگار تاریخ یادش رفته خودش تو مجلس اول بر ضد ارتش حرف زد که شهید چمران جوابشو داد عجب
.
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Romania
....
Iran, Islamic Republic of
خودی وغیر خودی داریم خوبشم داریم!.........
Iran, Islamic Republic of
این واگذاری شستا در بورس یه چیز شبیه وقف دانشگاه ازاد نیست؟!!
United States
....
Iran, Islamic Republic of
......
......
سید
Iran, Islamic Republic of
.....
امیری
Iran, Islamic Republic of
کلیپ تشر شهید چمران به روحانی درمورد حذف قسمتی ازارتش را نگاه کرده وقضاوت کنید.
خ
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
sam
Canada
من امروز 8 صبح فهمیدم 4.8 میلیارد دلار گم شده!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نباید کتمان کرد لابی های قدرت و ثروت در همه جا هستند سو استفاده از ارز همواره توسط افراد کله گنده با نفوذ بخش خصوصی انجام شده است ...بخش بزرگی از ارز حاصل از صادرات توسط این افراد راهی حساب های بانک های خارجیشان می شودو بخش بزرگی از ارزی که برای واردات اخذ می کنند با سند سازی و ارایه پروفورمای غیر واقعی و چند برابری برای ثبت سفارش از کشور خارج می شود و متاسفانه برخی با این کار ریال های رانتی را تبدیل به دلار و راهی بانک های خارجی می کنند و هرگز تعهد وارداتیشان را ادا نمی کنند .
علی
United States
..
احمدى
Iran, Islamic Republic of
..
احمدى
Iran, Islamic Republic of
...
احمدى
Iran, Islamic Republic of
.....
.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
...
United States
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این همه پیام خالی مثلا واسه چیه؟ میخواین بگین که بله مثلا خیلی ها واسه ما مطلب میفرستن؟! عزیز من کیفیت مهمه نه کمیت ! درود بر احمدی نژاد!
Iran, Islamic Republic of
......