پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

پایان خوش جنگ ۳۴ روزه علیه کووید۱۹

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 724455
سرنوشت شیرین مادر باردار با عبور از کما برای شکست کرونا در بیمارستان شهیدصیادشیرازی گرگان شیرین و شنیدنی است؛ مادر بارداری که توانست پس از 34 روز بر ویروس منحوس کووید 19 غلبه کرده و از بیمارستان ترخیص شود.
پایان خوش جنگ ۳۴ روزه علیه کووید۱۹
به گزارش جهان نيوز، خبرهای خوش برگشت به زندگی با شکست ویروس کرونا حکایت امیدبخشی است که این روزها با تلاش کادر درمان یکی پس از دیگری محقق می‌شود، بیمارستان شهید صیاد شیرازی شهرستان گرگان جایی است که با تلاش کادر درمان شاهد خبرهای خوب از بهبود بیماران کرونایی هستیم، مادر بارداری که توانست با روحیه بالا و کمک کادر درمان ویروس کرونا را شکست دهد و به آغوش خانواده برگردد.

مادر جوان گرگانی که ۶ ماه باردار است، یک‌ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا شد و به کما رفت و حالا بعد از گذشت ۳۴ روز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شد.

پزشک این مادر باردار می‌گوید که این خانم مشکلات چندوجهی داشت و با تشخیص کرونا از تاریخ ۲۰ اسفند در بیمارستان بستری شد و نهم فروردین با حال عمومی بد ارجاع به این مرکز و در آی‌.سیو بستری شد، خوشبختانه این مادر باردار امروز با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد که مایه خوشحالی همه ما است.

این پزشک گرگانی معتقد است که واقعا این بیمار را خداوند به آغوش خانواده برگردانده است، لذت‌بخش‌ترین لحظه برای کادر درمان بهبودی بیمارانی است که با سلامت کامل از مراکز درمانی ترخیص می‌شوند.

مادر باردار گرگانی که حالا بهبودیافته ویروس منحوس کروناست از همه کادر درمانی که در این مدت تلاش کردند تا او به زندگی برگردد قدردانی کرد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
متاسفانه ویروس بر جنین داخل شکم تاثیر خود را میگذارد.... حتی ویروس آنفولانزای معمولی تاثیر میگذارد و نوزاد تا آخر عمرش در بزرگسالی هم با عوارض آن دست به گریبان خواهد بود..... خودم همینطور هستم....
Iran, Islamic Republic of
این ویروس ناشناخته است و اطلاعات زیادی درباره اش نیست. چطور میگی تا آخر عمرش ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
الهم اشفع کل مریض