کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبویان:

دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود

26 فروردين 1399 ساعت 9:09

مسئولان ما نباید از کشورهای غربی و آمریکا طلب کمک داشته باشند و باید بدانند که دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود و ما باید فقط بر توان داخل تکیه کنیم.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان با انتقاد از مسئولانی که راهکار شکست کرونا را رفع تحریم‌ها می‌دانند، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشورمان، تجهیزات پزشکی مانند ماسک در ایران مانند سایر کشورها کم بود و برخی از کشورها به دنبال آن بودند که محموله‌هایی را برای کمک به ایران ارسال کنند اما دشمنانی چون آمریکا مانع ارسال این محموله‌ها به کشورمان شدند.

نبویان تصریح کرد: در این شرایط نیروهای ولایی و انقلابی خودمان دست به کار شدند و با استفاده از توان داخلی به تولید ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده پرداختند و با این اقدام خود نشان دادند که ما به خوبی می‌توانیم شعار سال یعنی جهش تولید را عملیاتی کنیم.
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تأکید کرد: ما با امکانات درونی خودمان توانستیم همه اقلام بهداشتی موردنیاز برای مقابله با کرونا را تولید کنیم و هیچ نیازی به کشورهای غربی نداریم.

نبویان افزود: جای تأسف دارد که برخی از مسئولان در اظهارات خود مدام از مقامات غربی تقاضای رفع تحریم‌ها و کمک به ایران را دارند، چرا که کشورهای غربی در حل مشکلات خود عاجز هستند و ما نباید از آنان طلب کمک کنیم.

وی بیان کرد: وضعیت کرونا در کشورهای غربی و آمریکا بسیار اسفبار است و مسئولان این کشورها در تأمین اقلام بهداشتی و موردنیاز مردم خود عاجز هستند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما تحقق جهش تولید را در تهیه و تولید لوازم بهداشتی مواد ضدعفونی کننده و ماسک به وضوح می‌بینیم، تصریح کرد: در این شرایط مسئولان ما به هیچ وجه نباید از کشورهای غربی و آمریکا طلب کمک داشته باشند و باید بدانند که دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود و ما باید فقط بر توان داخلی خودمان تکیه کنیم.

منبع:مهر


کد مطلب: 724361

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/724361/دیپلماسی-التماسی-منتهی-ذلت-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com