جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
نبویان:

دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 724361
مسئولان ما نباید از کشورهای غربی و آمریکا طلب کمک داشته باشند و باید بدانند که دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود و ما باید فقط بر توان داخل تکیه کنیم.
دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان با انتقاد از مسئولانی که راهکار شکست کرونا را رفع تحریم‌ها می‌دانند، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشورمان، تجهیزات پزشکی مانند ماسک در ایران مانند سایر کشورها کم بود و برخی از کشورها به دنبال آن بودند که محموله‌هایی را برای کمک به ایران ارسال کنند اما دشمنانی چون آمریکا مانع ارسال این محموله‌ها به کشورمان شدند.

نبویان تصریح کرد: در این شرایط نیروهای ولایی و انقلابی خودمان دست به کار شدند و با استفاده از توان داخلی به تولید ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده پرداختند و با این اقدام خود نشان دادند که ما به خوبی می‌توانیم شعار سال یعنی جهش تولید را عملیاتی کنیم.
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تأکید کرد: ما با امکانات درونی خودمان توانستیم همه اقلام بهداشتی موردنیاز برای مقابله با کرونا را تولید کنیم و هیچ نیازی به کشورهای غربی نداریم.

نبویان افزود: جای تأسف دارد که برخی از مسئولان در اظهارات خود مدام از مقامات غربی تقاضای رفع تحریم‌ها و کمک به ایران را دارند، چرا که کشورهای غربی در حل مشکلات خود عاجز هستند و ما نباید از آنان طلب کمک کنیم.

وی بیان کرد: وضعیت کرونا در کشورهای غربی و آمریکا بسیار اسفبار است و مسئولان این کشورها در تأمین اقلام بهداشتی و موردنیاز مردم خود عاجز هستند.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه ما تحقق جهش تولید را در تهیه و تولید لوازم بهداشتی مواد ضدعفونی کننده و ماسک به وضوح می‌بینیم، تصریح کرد: در این شرایط مسئولان ما به هیچ وجه نباید از کشورهای غربی و آمریکا طلب کمک داشته باشند و باید بدانند که دیپلماسی التماسی منتهی به ذلت می‌شود و ما باید فقط بر توان داخلی خودمان تکیه کنیم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بعضی از مسئولان با التماس از آمریکا می خواهند دست از گرگ صفتی خود بردارد که آن عمل هم محاله از این توبه گرگ هم مرگه وسلام؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
حالا حالها باید تلمذ بفرمائید!