پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۵
منتخب مردم تهران:

برخی مسئولین به دشمن گرا می‌دهند

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 724135
اگر ما همه توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌گذاشتیم و بگذاریم به راحتی می‌توانیم تحریم‌ها را بی‌اثر کنیم.
برخی مسئولین به دشمن گرا می‌دهند
به گزارش جهان نيوز، زهره سادات لاجوردی نماینده منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با لزوم اتکا بر ظرفیت‌های داخلی کشور جهت مقابله با بیماری کرونا علی رغم وجود تحریم‌ها، اظهار داشت: اظهار نظر برخی از مسئولان کشور مبنی بر تأثیر شرایط تحریم بر مبارزه با کرونا باعث تأسف است. اینکه در این شرایط هنوز افرادی هستند که به نحوی اظهار نظر می‌کنند که گویی ما باید همه ظرفیت‌های خود را نادیده بگیریم و همه کم کاری‌ها و نواقص را به گردن تحریم‌ها بیاندازیم در حالی که تحریم‌ها از ابتدای انقلاب بوده است.

وی عنوان کرد: اگر ما همه توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌گذاشتیم و بگذاریم به راحتی می‌توانیم این تحریم‌ها را بی اثر کنیم و اتکای ما باید بر توان و ظرفیت‌های داخلی موجود باشد. به عقیده من برخی اظهار نظرها به نوعی گرا دادن است که ملت خود را ضعیف نشان دهند.

نماینده منتخب مجلس یازدهم افزود: در حالی که در همین شرایط که از طرفی تحت فشار بیشترین تحریم‌ها و از سوی دیگر در شرایط مبارزه با بیماری کرونا که در کشور ما نیز قربانی می‌گیرد هستیم به واسطه اتحاد میان ملت، مردم نشان دادند با همدلی و دلسوزی برای یکدیگر بر بسیاری از مشکلات فائق آمدند.

لاجوردی تاکید کرد: صحبت‌هایی مبنی بر اثرگذاری تحریم بر مبارزه با بیماری اخیر در کشور، به هیچ وجه شایسته ملت مقتدر و قوی ما نیست و این ملت با اتکا به توان داخلی خود توانسته است بر بسیاری از مشکلات غلبه کند و ان‌شاءالله از این پس هم همین گونه خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر ما نوع نگاه خود را مبتنی بر استفاده از توان داخلی و نیروهایی که در این زمینه موفق بودند و فعالیت کردند تغییر دهیم می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عزیز
Iran, Islamic Republic of
گرا نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دشمن بازي نخ نما شده ...
Iran, Islamic Republic of
حاج خانم مگر مجلس ششم نبود واصلاح طلبان نبودند که تمام نقاط هسته ای مارا به دشمن دادند وهنوز دنبال کدخدا هستند والتماس می کنند از شما انتظار داریم در مجلس یازدهم انشا الله جواب انان را بدهید
سرباز حاج قاسم سلیمانی ام
....
Iran, Islamic Republic of
...
سیدهادی
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم لاجوردی نماینده منتخب و محترم مجلس شورای اسلامی. من سوالی از شما دارم چه کسانی گرا به دشمن می دهند چرا دقیقا مشخص نمیکنید؟ شبه افکنی و کلی گوئی برای چه ؟ما هم در این کشور زندگی کرده و مرتب اخبار را رصد می کنیم . نظرات مسئولین و دولتمردان که هر روز خصوصا در این ایام از صدا و سیما پخش می شود و مکرر شنیده می شود متاسفانه با صحبت های شما در تناقض کامل بوده . ممکن است فردی در خارج از دایره دولتمردان حرفی بزند چه ربطی به مسئولین دارد . لطفا نظر و عملتان مبتنی بر منافع و امنیت ملی بوده و خود را بازیچه سیاست زدگی نکنید که به یقین در وظایف نمایندگیتان توفقیق نداشته و مثل دیگران خواهید بود و بعد چهار سال شما هم هیچ. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای سرکار عالی در مسئولیت بسیار سنگین و مهم.
زینب
Iran, Islamic Republic of
همین التماسی که مسؤولین با ذلت می کنند برای برداشتن تحریمها . در حالی که تا الان ثابت شده هر جا با اقتدار برخورد کردیم به هدفمان هم رسیدیم.....
زینب
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما خانم لاجوردی ان شاءالله شما و سای نمایندگان یازدهم جلوی این حرکت های ذلیلانه را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
سید هادی عزیز شتر سواری دولا دولا ندارد مگر همین مجلس ششم و اقای شیرزاد اصلاح طلب نبود کرا مکان هسته ای مارا به دشمن داد ویادت رفت درهمان مجلس اصلاح طلبان چه کسانی اعتصاب کردند
United States
.......
Iran, Islamic Republic of
.........