کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلیط هواپیما کیش را در چه زمانی ارزان بخریم؟

24 فروردين 1399 ساعت 10:33


خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به آن، این جزیره زیبا را به توریستی ترین منطقه جنوب کشور تبدیل کرده است. کیش سرزمین سواحل مرجانیست، که نه تنها قدم زدن در آن دل انگیز است، بلکه تفریحات بسیاری نیز برای گردشگران در خود جای داده است.

هرچند که جزیره کیش یک مکان توریسیتی داخلی به شمار می رود، اما گاهی هزینه سفر به این منطقه آزاد از سفر به کشورهای خارجی همسایه گرانتر می شود. بطوریکه نمی توان بلیط هواپیما ارزان کیش تهیه کرد! قیمت های بالا تنها شامل، بلیط هواپیما نمی شود و رزرو هتل در کیش هم در بعضی از فصول، گرانتر از روزهای دیگر سال است.

در این مقاله قصد داریم راه های ارزان تهیه بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل را بررسی کنیم.

ماه های ارزان سفر به کیش
کاملا مشخص است وقتی تقاضا کم می شود، ارزانی اتفاق می افتد. این موضوع در رابطه با بلیط هواپیما کیش و سفر به آن نیز صادق است. زمان هایی مانند اتمام تعطیلات!
به عنوان مثال اگر بعد از تمام شدن تابستان و در اواخر مهر به کیش سفر کنید، قطعا با قیمت مناسبی برای بلیط و رزرو هتل در کیش روبه رو می شوید. اواخر فروردین نیز با توجه به اتمام نوروز و تعطیلات، عموما قیمت های مناسبی برای سفر وجود دارد.

به طور کلی با وجود بهتر بودن هوای کیش در نیمه دوم سال، اما در بیشتر اوقات سفر به آن ارزانتر از نیمه نخست سال، مخصوصا در تابستان است!

روزهای مختلف هفته نیز قیمت های متفاوتی را برای بلیط و رزرو هتل در کیش شامل می شود. عموما روزهای وسط هفته قیمت های کمتری دارد!

در خرید بلیط هواپیما کیش عجله نکنید!
یکی از حسن های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در کیش، امکان مقایسه قیمت و امکانات ارایه شده است. مسافران این جزیره می توانند قیمت بلیط ایرلاین های مختلف را تنها در چند دقیقه در سایت ها بررسی کنند.

نه تنها قیمت ایرلاین، بلکه با یک جست و جوی چند دقیقه ای می توان بهترین قیمت را در بین آژانس های ارایه کننده بلیط هواپیما https://www.safarme.com   نیز پیدا کرد.

یکی از راه های خرید ارزان بلیط هواپیما کیش، تهیه لحظه آخری آن است. عموما بلیط های لحظه آخری به بلیط های ارزان قیمت شهرت یافته اند! اما آیا همیشه لحظه آخر قیمت های بهتری را شامل می شود؟

برای جواب به این سوال، تنها کافیست فصل سفر به کیش را بررسی کنید! مطمئنن در روزهای شلوغی مانند نوروز با نزدیک شدن به زمان پرواز شاهد ارزانتر شدن بلیط نخواهید شد! اما عموما در فصل هایی که سفر به کیش کاهش یافته و از پر نشدن پرواز اطمینان دارید، به راحتی می توانید تا لحظات آخر برای رزرو صبر کنید.

بهترین نرخ رزرو هتل در کیش
بعد از خرید ارزان بلیط هواپیما کیش، یکی دیگر از راه های کاهش هزینه های سفر رزرو ارزان هتل است. برای رزرو هتل در کیش ، می توانید به راحتی هتل های دو ستاره و 3ستاره با کیفیتی را انتخاب کنید.

کیش هتل های متنوع با قیمت های متنوعی دارد. البته قیمت رزرو این هتل ها نیز با توجه به حجم سفر متغیر است اما اگر در زمان مناسب سفر کنید، می توانید این هتل ها را با حداقل قیمت رزرو کنید.

برای بررسی کیفیت هتل ها نیز می توانید به سایت سفرمی مراجعه کنید. در این سایت علاوه بر قیمت و امکانات هتل ها، نظرات سایر مسافرین به همراه عکس های مختلف هتل آمده است. بنابراین می توانید به راحتی رزرو هتل در کیش را انجام دهید.

ارایه قیمت مناسب بلیط هواپیما کیش در سفرمی
سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی،  با ارایه اطلاعات بیش از 600 هتل داخلی و 500 هزار هتل خارجی، عنوان جامع ترین سایت و اپلیکیشن ایرانی در سفر را به خود اختصاص داده است. این موضوع باعث شده است تا مخاطبین این سایت حق انتخاب بیشتری برای سفر داشته باشند و به راحتی بتوانند هتل مورد نظر خود را با قیمت های بسیار رقابتی تهیه کنند.

برای رزرو هتل در سفرمی تنها کافیست به قسمت هتل های سایت www.safarme.com/hotels مراجعه کنید. با تعیین مقصد سفرتان، لیستی از هتل های آن شهر به شما نمایش داده می شود. با کلیک بر روی هر هتل می توانید علاوه بر قیمت اتاق های مختلف آن، ویژگی های هر اتاق را به همراه عکس مشاهده کنید.


کد مطلب: 724125

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/724125/بلیط-هواپیما-کیش-زمانی-ارزان-بخریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com