کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حرف آخر اصولی‌ترین متد آموزشی کنکور را در اختیار خود قرار دهید

24 فروردين 1399 ساعت 10:28


امروز در یک گزارش خبری به دنیای کنکور سری خواهیم زدکنکور آزمون سرنوشت ساز که هر فردی دیر یا زود با آن سر و کار خواهد داشت یا اینکه این مرحله را پشت سر گذاشته است. اما کنکور هم مانند سایر حرفه ها نیازمند ابزار مخصوص خود است و موسسات آموزشی ابزار کنکور به شمار می‌روند. موسسه حرف آخر یکی از محبوب ترین این موسسات است که با شیوه ای جدید به آموزش کنکور می‌پردازد و امروز این شیوه جدید را به شما معرفی خواهیم کرد که به جرئت می‎‌توان گفت با مطالعه این مقاله می‌توانید تغیری بزرگ در سرنوشت آموزشی خود یا عزیزانتان ایجاد کنید.
برای اولین بار این موسسه آموزش شهودی و الگو سازی را وارد ایران کرد. آموزشی که در ابتدا خواهان زیادی نداشت اما رفته رفته با مشاهده تاثیری که در روند آموزش داوطلبان گذاشت طرفداران مخصوص خود را پیدا کرد و در سال 98 هم این موسسه با 51 رتبه زیر 300 به عنوان پر بازده ترین موسسه آموزشی انتخاب شد. از این رتبه ها می‌توان به علیرضا مردانی رتبه 10 ، روژین یاری و هانا یاری رتبه 12 و 18 کنکور، امیر جهاندیده رتبه 83، سجاد علیزاده رتبه 87 و ... اشاره کرد. برای آشنایی کامل با سبک آموزشی حرف آخر و مشاهده تدریس های رایگان دروس کنکور کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

فقط در 100 روز با پروژه 6040 کل دروس کنکور را بخوانید
اما علاوه بر این موارد موسسه حرف آخر در یک مورد دیگر هم از سایر رقبا پیشی گرفته است و آن هم زمان کوتاه آموزش است به گونه ای که در پروژه جدید این موسسه که هر سال بعد از بهمن ماه شروع می‌شود داوطلب فقط در 2 ماه می‌تواند آموزش کل دروس کنکور را تمام کند و در مدت زمان باقی مانده فقط تست زنی و مرور مباحث را انجام دهد. برنامه های این موسسه به دو دسته 2 ماهه و چهار ماهه تقسیم می‌شود. در برنامه 2 ماهه کل دروس به صورت فشرده در قالب 400 ساعت تدریس و حل تست در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و در پروژه 4 ماهه داوطلب در 1000 ساعت آموزش را دریافت خواهد کرد. شاید عدد 1000 وحشتناک به نظر برسد اما به یاد داشته باشید داوطلبی که روزانه 10 ساعت مطالعه کند در 100 روز کل دروس را خواهد بست.
 

 

اما مفهوم اصلی حجم کم را در یک مثال توضیح دهیم. مبحث مسائل شیمی که نصف بودجه بندی سوالات شیمی کنکور را به خود اختصاص می‌دهد. در روش های معمولی این مبحث را با انبوهی از فرمول ها یاد خواهید گرفت اما در حرف اخر فقط با 3 الگو کل این مبحث را در 3 ساعت آموزش خواهید دید و در 27 ساعت با استفاده از همان 3 روش حدود 2هزار تست تالیفی و کنکور برای شما حل خواهد شد. یا مثالی دیگر در مورد درس عربی که آموزش و تست زنی آن فقط در قالب 20 ساعت در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت. در ضمن عربی این مجموعه را پرطرفدارترین مدرس عربی ایران تدریس می‌کند از صفحه لیست قیمت محصولات حرف آخر می توانید قیمت ها را مشاهده کنید.

15 درصد کنکور را رایگان از حرف آخر دریافت کنید
اما به سراغ دو ویژگی آخر این مجموعه برویم. ویژگی بعدی کامل بودن منابع است که در کنار آنها داوطلب دیگر نه به کتاب نیاز خواهد داشت، نه به کلاس و نه هیچ منبع دیگری و دیگر نیازی به صرف هزینه های کلان برای کامل شدن منابع نیست. ویژگی آخر هم مشاوره تخصصی است که به جرئت می‌توان گفت مشکل اصلی بسیاری از داوطلبان است. در بخش مشاوره نیز مشاورین این مجموعه به صورت کامل داوطلب را پشتیبانی خواهند کرد و پاسخگوی تمامی سوالات وی خواهند بود و در اجرای برنامه 4 ماهه حرف آخر یا برنامه 2 ماهه به صورت کامل داوطلب راهنمایی خواهد شد. برای اولین بار است که یک موسسه تمامی نیاز های یک داوطلب کنکوری را مهیا می‌کند و داوطلب دیگر نیازی به هزینه فراوان برای کنکور خود ندارد.
 
 

از طرفی این موسسه یک هدیه ویژه نیز برای داوطلبان خود دارد و بیست درصد از کل تدریس خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانند در 5 روز در هر سطحی که باشند به 40 تست قطعی از کنکور پاسخ دهند. هیچ موسسه ای قبل از خرید این حجم از آموزش خود را در اختیار داوطلبان قرار نمی‌دهد اما چنین کاری نشان دهنده اطمینان این موسسه به آموزش خود است. برای مشاهده کامل محصولات این مجموعه به فروشگاه حرف اخر مراجعه کنید.

برای دریافت پکیج 5 روز با حرف آخر کافی است با مشاورین ارشد مجموعه حرف آخر آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری، خانم مریم فرزی از طریق شماره های زیر تماس بگیرید یا عدد 5 را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید.

021-66576182
021-66576371
021-66566623
سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com


کد مطلب: 724124

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/724124/حرف-آخر-اصولی-ترین-متد-آموزشی-کنکور-اختیار-خود-قرار-دهید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com