جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

نامه حناچی به روحانی بدون پاسخ ماند/ وام ۵ هزارمیلیاردی به پایتخت اختصاص می‌یابد؟

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 724075
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به ارسال نامه حناچی به روحانی، گفت: در این نامه وام ۵ هزار میلیاردی برای اداره پایتخت در شرایط کرونایی درخواست شده است.
نامه حناچی به روحانی بدون پاسخ ماند
به گزارش جهان نيوز، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، درباره کاهش درآمد شهرداری تهران به دلیل بروز و شیوع کرونا در پایتخت اظهارداشت: از اسفند سال ۹۸ تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمد شهرداری به دلیل موضوع کرونا کاسته شده و این در حالی است که در همین مدت شهرداری تهران بیش از ۴۰ میلیارد تومان جهت ضدعفونی مکرر اتوبوس، مترو و سایر مکان‌ها جهت حفظ سلامت و جان شهروندان اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه محسن هاشمی و پیروز حناچی اخیراً طی نامه‌ای از دولت و اقای روحانی درخواست کمک ۸ هزار میلیاردی برای حوزه شهری داشته‌اند، گفت: حدود سه هزار میلیارد تومان از این کمک ها به صورت نقدی درخواست شده و بقیه به صورت وام بوده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی از سوی دولت و آقای روحانی برای این موضوع ارسال نشده است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط کنونی فروش املاک در شهرداری ادامه دارد یا خیر ؟ گفت: در حال حاضر فروش املاک شهرداری امکان پذیر نیست و این مساله نیز از درآمد شهرداری کاسته است چرا که به دلیل کرونا شرایط خرید و فروش ملک در رکود رفته است.

نژادبهرام در مورد اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: این طرح باید هرچه سریع‌تر متوقف شود و فردا در صحن شورای شهر این موضوع را به پیروز حناچی شهردار پایتخت تذکر می دهیم چرا که شهرداران تهران عضو شورای عالی ترافیک است و تصمیم در مورد ترافیک باید در این شورا و یا ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شود. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اصلاً در متروی تهران امکان‌پذیر نیست و تنها راهکار مقابله با کرونا فقط توقف اجرای طرح ترافیک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حالا برای تامین بودجه ی اداره ی شهر تهران مجبور هستند که تعدیل نیرو کنند، قراردادها با پیمانکاران را کنسل یا تعدیل کنند و عوارض نوسازی و عوارض ساخت و ساز را افزایش دهند... چاره ای نیست.....
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
پول و پول و پول. مدیریت، تغییر نام خیابانها ...!!!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
شهرداری ها اگر جلوی فساد را در درون خود بگیرند نیاز به کمک هیچ نهاد یا ارگانی ندارند. فقط کافیست به جای زیر میزی، عوارض شهرداری در هر حوزه ای را قانونی دریافت کنند. آن وقت شهرداری بودجه مازاد نیز خواهد آورد