پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

دستور روحانی به نمکی درباره طرح فاصله‌گذاری

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 723951
حسن روحانی به وزیر بهداشت دستور نظارت دقیق بر استان‌هایی که از فردا طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در آنها اجرا می‌شود، انجام گیرد.
دستور روحانی به نمکی درباره طرح فاصله‌گذاری
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد با همکاری کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا، سریعا ارزیابی دقیقی از مقدمات فراهم شده برای اجرای  طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی انجام داده و گزارش آن را به جلسه روز شنبه روسای کمیته های ستاد ملی ارائه کند تا برای رفع موانع و مشکلات احتمالی، تصمیم گیری و اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس‌جمهور در ادامه این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: در خصوص استان تهران تصمیم جدیدی انخاذ نشده و کماکان مصوبات قبلی لازم الاجرا است.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همش فیلمه و نمایش.کدام فاصله؟؟؟فردا بیان مترو جای سوزن انداختن نیست و اتوبوس از مترو بدتر.
United States
...
cds
Netherlands
......
لشکر روحانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مرد تدبیر و امید
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگر ستاد مبارزه با کرونا وجود دارد وهردو وزیر و رئیس جمهور در آن حضور دارند . مصوبات این ستاد نیاز به دستور ونامه نگاری و تلفن ندارد!باید خودکار اجرا شوند
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - بازی اداری و کاغذ بازی یعنی همین . مگر افرادی که در ستاد کرونا مشغول هستند اینقدر با هم فاصله دارند که احتیاج به ارسال نامه باشد. فکر می کنم دولت فاصله گذاری را از خودش شروع کرده . گفته هرکسی در خانه مواظب کرونا باشد که به کشور و مردم حمله نکند .
Iran, Islamic Republic of
....