چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

دو دستور مهم روحانی به وزیر اقتصاد

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 723946
رئیس جمهور در گفت و گویی با وزیر امور اقتصاد دستور داد سازوکار عرضه سهام بنگاه هایی را که در اختیار دولت، نهادهای عمومی و نیروهای مسلح هستند، در بورس فراهم کند.
دو دستور مهم روحانی به وزیر اقتصاد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در گفت و گویی با  "فرهاد دژپسند" وزیر امور اقتصاد و دارایی دستور داد سریعا طبق مصوبه اخیر دولت، سازوکار عرضه سهام بنگاه هایی را که در اختیار دولت، نهادهای عمومی و نیروهای مسلح هستند، در بورس فراهم کند.

 روحانی در این گفت و گو ضمن تاکید بر رفع موانع و تسریع و تسهیل در ترخیص کالاهای مانده در گمرک، دستور داد طبق تاکید جدید دولت، در روند تخلیه کالاها و تجهیزات پزشکی و درمانی که از به بعد وارد کشور می شود، در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را به عمل آورد.

رئیس جمهور همچنین تاکید کرد که گزارش اقدامات انجام شده در این حوزه ها نیز در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در این گفت وگو ، گزارشی از اقدامات انجام در این دو حوزه ارائه کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


🔴‏ دولت دانمارک متعهد شده است که تا سه ماه آینده 75 درصد از حقوق کارکنان شرکت های تعطیل شده را بپردازد به شرطیکه این شرکت ها دست به تعدیل نیرو نزنند/رسانه.
Iran, Islamic Republic of
...
United Kingdom
.......
United Kingdom
وزیر اقتصاد ظاهرا از دستور رییس جمهور چندان پیروی نمی کنه وگرنه مفهومی نداره ظرف دو هفته دوبار رییس جمهور به ایشان زنگ بزنه برای فروش اموال دولتی و مازاد بانک ها.البته زور وزیر اقتصاد به بانک ها نمی رسه!!!!!
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
با سلام - انشاء الله ورود از گمرک بجای وسایل پزشکی و درمانی . ماشین ، لوازم آرایشی و کود انسانی و ......... وارد نشود ..