جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

پرستار آمریکایی: فکر میکنم گوسفند هستم

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 723938
وضعیت وخیم بیمارستانهای آمریکا جان بسیاری از پرستاران این کشور را به خطر انداخته؛ یک پرستار آمریکایی میگوید: هر روز که به بیمارستان میروم، فکر میکنم گوسفندی هستم که میروم سلاخی شوم!
پرستار آمریکایی: فکر میکنم گوسفند هستم
به گزارش جهان نيوز، فراگیری گسترده ویروس کرونا در آمریکا وضعیت بسیار وخیمی را برای بیمارستانهای این کشور بوجود آورده است.
 
کمبود تجهیزات درمانی و تعداد قابل توجه بیماران بستری در بیمارستانها، شرایط را برای کادر درمانی غیرقابل تحمل کرده است.

به گزارش "گاردین" با تشدید بحران کرونا بسیاری از پرستاران و کادر درمانی در کشور آمریکا دست به اعتراض زده و نسبت به وضع موجود نگرانی‌های خود را بیان کردند.

در محله "برانکس" شهر نیویورک، تعدادی از پرستاران با شعارهایی همچون «اگر ما در خطر باشیم بیماران هم در معرض خطر قرار می‌گیرند» و «ما را بدون اسلحه به این جنگ نفرستید، ما به تجهیزات نیاز داریم»، اعتراض‌های خود را بیان کردند.

یکی از پرستاران در اعتراض به وضعیت درمانی در این کشور گفت: « هر روز که سر کار می‌روم فکر میکنم مثل گوسفندی هستم که می‌روم سلاخی شوم! من و همکارانم وصیت‌نامه‌های خود را نوشته ایم؛ من 23 سال دارم.»

با توجه به کمبودهای محافظتی در بیمارستانهای کشور آمریکا، بسیاری از پرستاران مجبور به استفاده چندین باره ماسک‌های خود هستند؛ همچنین برخی از آنها هیچ لباس محافظتی به تن نداشته و از کیسه‌های زباله برای محافظت از خود استفاده می‌کنند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر امريكايي ها بدبخت هستند خوشا به حال ما . قدر خودتان را بدانيد كه در ايران سرافراز زندگي مي كنيد
United States
.....