جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۳

عکس/ کار ویژه مداح معروف برای نیمه شعبان

پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 723892
به گزارش جهان نيوز، یکی دیگر از فعالیت‌هایی که هیأت‌های مذهبی در شب نیمه شعبان رقم زدند، توسط هیأت مکتب‌المهدی(عج) اجرایی شد.

محمد کمیل مداح اهل بیت (ع) در این‌باره می‌گوید: «درست است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات لغو شده است، اما نوکری و تلاش برای رضای اهل بیت (ع) تعطیل‌بردار نیست، لذا با جوانان این هیأت تلاش کردیم به خدمت به مردم و نیازمندان براساس سیره اهل بیت (ع) بپردازیم. امشب ما ۳ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده تهیه کردیم که در برابر حسینیه میان مردم و ماشین‌های عبوری توزیع کردیم. از سوی دیگر با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بنا داریم ۷۰ هزار بسته ارزاق برای نیازمندان آماده کنیم تا در آستانه ماه رمضان به دست آنان برسانیم که در این شب عزیز و عظیم تصمیم گرفتیم، آغاز بسته‌بندی این اقلام را آغاز کنیم و امشب با حضور جوانان، بخشی از آن‌ها را آماده‌سازی می‌کنیم و در شب‌های آتی این کار به پایان خواهد رسید و از طریق پست برای نیازمندان ارسال خواهد شد.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آن احسنتم احسنتم وان اساتم فلها سلامعلیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار دست شما بی بلا جهادگران صحنه های ایثار جنگ زلزله سلامت خدانگهدارتون
Iran, Islamic Republic of
منفی دادی؟؟؟؟؟؟؟
محمد کمیل
United States
قطره ای از دریای ارادتمندان به حضرت صاحبیم .
پس تمام قد بر طبق فرمان نائبش در این "رزمایش خدمت" تا پایان ماه مبارک رمضان سربازیم و جان بر کف.عجل لولیک الفرج