سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

لیونل مسی؛ از بارسلونا به ...؟

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 723797
لیونل مسی اگر بارسلونا را ترک کند، ۵ باشگاه هستند که تمایل دارند او را به خدمت بگیرند.
لیونل مسی؛ از بارسلونا به ...؟
به گزارش جهان نيوز، باز هم چند اظهار نظر و چند شایعه باعث شده رسانه‌ها به جدایی لیونل مسی از بارسلونا دامن بزنند، شایعه‌ای که بارها توسط کاپیتان کاتالان‌ها تکذیب شده است.
 
با این حال هرگز نمی‌شود بگوییم هرگز! لیونل مسی هم ممکن است روزی بارسلونا را ترک کند و همه شوکه شوند. او ۸ مرتبه از سال ۲۰۰۵ قراردادش را با بارسلونا تمدید کرده و احتمال اینکه باز هم این اتفاق به زودی رخ بدهد، هست. با این وجود نشریه «سان»، ۵ باشگاه را به عنوان مقصد مسی در صورت ترک نوکمپ برشمرده است.

منچسترسیتی
باشگاهی که پپ گواردیولا را در اختیار دارد، یکی از افراد تأثیرگذار در دوران حرفه‌ای لئو. مدت‌هاست که این باشگاه با مسی در ارتباط است و به عنوان مقصد احتمالی او نام برده می‌شود. با این وجود خودِ گواردیولا هم گفته راضی نیست مسی را از بارسلونا جدا کند. سیتی می‌تواند مبلغی در حدود ۵۰۰ هزار پوند در هفته به مسی حقوق بدهد.

اینترمیلان
غول‌های ایتالیایی نامی غافلگیرکننده پیرامون مسی بودند. آنتونیو کونته علاقه‌اش به خریدهای بزرگ را نشان داده و ماسیمو موراتی رئیس سابق باشگاه هم احتمال جذب مسی توسط اینتر را رد نکرده است. در سال ۲۰۰۶ که مسی فقط ۱۸ سال سن داشت، اینتر موافقت کرده بود ۱۳۲ میلیون پوند برای آزادسازی او بپردازد که باشگاه بارسلونا نپذیرفت.

پاری‌سن‌ژرمن
به نظر می‌رسد باشگاه متمول فرانسوی به شدت زیر نظر یوفا برای نقض قوانین فیرپلی مالی است. نیمار و امباپه که به بارسلونا و رئال‌مادرید لینک شده‌اند، جانشین بزرگی می‌خواهند. شاید با فروش این‌دو، پاری‌سن‌ژرمن هرچه پول به‌دست می‌آورد را به پای مسی بریزد. اگر پاریسی‌ها نیمار را به بارسلونا بفرستند، شاید مسی مسیر برعکس را طی کند.

یوونتوس
مسی و رونالدو در یک تیم؟ می‌تواند رخ بدهد، چرا که نه! این اتفاق را گواردیولا می‌تواند رقم بزند. او از یوونتوس پیشنهاد دارد، اما فعلاً ترجیح داده در سیتی بماند. با این حال اگر به یوونتوس برود شاید بتواند مسی را راضی کند با خودش راهی تورین شود. اگر مسی و رونالدو در نوک حمله یک تیم باشند، چقدر این زوج ترسناک خواهد بود.

اینترمیامی
دیوید بکام با تیم‌داری در آمریکا بسیاری از ستاره‌های فوتبال را برای حضور در فلوریدا وسوسه کرده است. لیونل مسی هم یکی از گزینه‌های موردعلاقه او برای اینترمیامی است. البته مسی فعلاً ۳۲ ساله است و بعید است به این زودی‌ها با حضور در فوتبال آمریکا دوران حرفه‌ای‌اش را تمام شده نشان دهد. بزرگ‌ترین مشکل در راه پیوستن او به اینترمیامی هم حقوق مورد نظرش است که احتمالاً نمی‌تواند دریافت کند.

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حر
Iran, Islamic Republic of
بارسلونابدون مسی معنی ومفهومی نداره
سرور
Iran, Islamic Republic of
حامی یک میلیون دلاری صهیونیستها در زمان جنگ سی روزه.