پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

کی‌روش: دوست دارم به ایران سر بزنم

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 723730
کارلوس کی‌روش در تماس تلفنی به ترابیان گفت: دلم برای ایران تنگ شده. آنجا مثل خانه‌ام است، چون ۸ سال در ایران زندگی کرده‌ام.
کی‌روش: دوست دارم به ایران سر بزنم
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران به مشکلات خود با عباس ترابیان سرپرست اسبق تیم ملی پایان داد. این دو که رابطه نزدیکی داشتند، خیلی زود کارشان به قهر و دعوا کشید. ترابیان نقش بسزایی در حضور کی‌روش در تیم ملی داشت و در همان ابتدای کار هم سرپرست تیم شد، اما در یکی از سفر‌ها آن‌ها به مشکل خوردند و بعد کارد و پنیر شدند.

این دو تا مدت‌ها با هم ارتباطی نداشتند ولی اخیراً کی‌روش با یک تماس تلفنی، به مشکلات خود با ترابیان پایان داد. رئیس سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم با تأیید این خبر می‌گوید: «دوست ندارم درباره اش صحبت کنم. چیزی بود بین خودمان. مشکلات‌مان به طور کامل حل شد.»
 
در این تماس تلفنی کی‌روش به ترابیان گفت عده‌ای پشت سرش چیز‌هایی گفته بودند که عامل بروز اختلافات شد. در نهایت هم دو طرف از این گفتند که کینه‌ای از هم ندارند و حتی دلشان برای هم تنگ شده است! کی‌روش در این تماس تلفنی حتی گفت: «دلم تنگ شده و دوست دارم به ایران سر بزنم. آنجا مثل خانه‌ام است، چون ۸ سال در ایران زندگی کرده‌ام.»

منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خواهش میکنم.... حتما.... تشریف بیاورید..... منزل خودتان است.... اتفاقا کرونای خوبی هم داریم!!! بفرمایید!!
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جدا" ما هم دلمان برای آقای کی روش تنگ شده ، ما نباید به این راحتی
ایشان را از دست می دادیم . اگر فدراسیون پول نداشت می بایست از مردم
کمک می کرفت . وقتی آقای کی روش ایران را ترک کرد چقدر کشورهای
دشمن ما خوشحال شدند .