کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاربرد هولوگرام در مدیریت برندینگ

19 فروردين 1399 ساعت 22:32


برندسازی با هولوگرام
یکی از پرکاربردترین انواع اقلام برندسازی را می توان هولوگرام دانست. هولوگرام ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک از انواع هولوگرام ها ویژگی های منحصر به فرد خود خواهند داشت. هولوگرام ها از جمله پرکاربردترین ها شناخته می شوند و البته نباید هولوگرام را با برچسب یکسان در نظر بگیرید. هولوگرام به گونه ای ساختار سه بعدی داشته و به همین دلیل زیبایی منحصر به فردی نیز خواهد داشت. هولوگرام به گونه ای چاپ می شود که جلوه ای عمق دار داشته و به مانند یک شی جلوه خواهد کرد. معنی تحت الفظی هولوگرام،  ماده رمزنگاری شده و یا تصویر نهایی می باشد که ویژگی های بسیار متفاوتی با برچسب ها خواهد داشت. اصلی ترین ویژگی هولوگرام را می توان قدرت بالای چسبندگی آن دانست به گونه ای که برای جداکردن آن از روس سطوح باید بخش زیرین آن را تخریب نمایید. در سال 1965 بود که اولین هولوگرام با نور لیزر ساخته شد و از این پس تحولی عظیم در دنیای هولوگرام ایجاد شد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:
 

 
هولوگرام
هولوگرام به عنوان نوعی برچسب شناخته می شود که بسیاری از شرکت ها و مراکز تولیدی از آن به عنوان برند سازی استفاده می کنند. در هر بخشی با هولوگرام ها سروکار خواهید داشت و می توانید این نوع برچسب ها را در انواع مختلفی مشاهده کنید. حتی بر روی کارت های احراز هویت مانند: کارت ملی، گواهینامه رانندگی، پایان خدمت و... نیز شاهد وجود هولوگرام خواهید بود. بسیاری از شرکت ها از هولوگرام به عنوان برند سازی استفاده می کنند و چسباندن آن بر روی کارت ها نشان از اهمیت و اصل بودن آن خواهد داشت. شرکت های تجاری معمولا هولوگرام را در بخشی از محصول می چسبانند که از آن قسمت باید نسبت به باز کردن بسته بندی اقدام نمایید. توجه داشته باشید که هولوگرام ها جنسی با دوام داشته و برای جدا کردن برخی از آنها حتما باید هولوگرام را با چاقو یا قیچی جدا کنید.  توجه داشته باشید که هولوگرام زیبایی منحصر به فرد خود را خواهد داشت و ظاهر شکیل آن سبب جلب توجه خواهد شد.
 
انواع هولوگرام
هولوگرام ها در انواع مختلفی ارائه شده اند که هر یک از مدل های هولوگرام ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. باید بدانید که هولوگرام ها به صورت پیش ساخته نیز ارائه شده اند که این هولوگرام ها معمولا نوشته ثابتی خواهند داشت. بر روی اغلب محصولات فروشگاهی می توانید هولوگرام های مشابه به هم را مشاهده کنید اما امکان ساخت اختصاصی هولوگرام نیز وجود خواهد داشت. در این صورت می توانید هولوگرام را در طرح و رنگ مورد نظر خود خریداری نمایید.

هولوگرام ها از نظر ساختار نیز به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. برخی هولوگرام ها امکان جداشدن از سطوح را خواهند داشت و البته این نوع هولوگرام ها به دلیل مشکلاتی که دارند کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. اصلی ترین و پرطرفدار ترین نوع هولوگرام ها را می توان هولوگرام هایی دانست که با حرارت و گرما چسبانده می شوند چرا که این هولوگرام ها هم ماندگاری بالایی داشته و هم زیبایی منحصر به فرد خود را خواهند داشت. هولوگرام حرارتی رنگ ثابت بوده و به هیچ وجه شاهد از بین رفتن یا کم رنگ تر شدن رنگ آن نخواهید بود.
 
بهترین مرکز خرید خرید هولوگرام
برای خرید هولوگرام راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت اما انتخاب بهترین مرکز خرید سبب خواهد شد تا بتوانید بهترین و باکیفیت ترین هولوگرام را خریداری نمایید. در حالت کلی روش های خرید را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود. منظور از روش خرید حضوری، مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند. این روش که به عنوان روش سنتی فروش هولوگرام شناخته می شود معایبی نیز خواهد داشت که از جمله مهمترین معایب آن می توان به وقت گیر بودن اشاره کرد. بهترین روش خرید هولوگرام را می توان مراجعه به مراکز فروش اینترنتی معتبر دانست چرا که می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و پس از خرید محصول را جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید. شرکت بعد نگار ایرانیان یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد که می توانید انواع اقسام هولوگرام های مختلف را از سامانه این شرکت خریداری نمایید.
 
کیفیت خدمات شرکت بعد نگار ایرانیان
یکی از مهمترین مواردی که حتما باید به آن توجه داشته باشید را می توان کیفیت هولوگرام دانست. داشتن طرح و شکل زیبا بر روی هولوگرام یکی از اصلی ترین موارد حائز اهمیت می باشد. لازم به ذکر است که هر یک از شرکت های مختلف خدمات متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه خواهند کرد. شرکت بعد نگار ایرانیان با بکارگیری به روز ترین و مدرن ترین دستگاه های چاپ هولوگرام توانایی ارائه انواع اقسام هولوگرام های مختلف را داشته و می توانید بهترین ها را از آن خریداری نمایید. اغلب کسانی که از این شرکت خرید کرده اند از آن رضایت کامل داشتند و این امر نشان از کیفیت بالای خدمات آن خواهد داشت.
 
قیمت انواع هولوگرام
قیمت یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. برای هولوگرام نمی توان یک قیمت دقیق در نظر گرفت چرا که موارد مختلفی بر میزان قیمت هولوگرام تاثیر خواهد گذاشت و از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت بر قیمت هولوگرام می توان به کیفیت هولوگرام اشاره کرد. طبیعتا در صورتی که کیفیت و طرح هولوگرام زیبا باشد میزان قیمت آن نیز بالا خواهد بود. باید بدانید که هر یک از انواع هولوگرام ها میزان قیمت خاص خود را خواهند داشت. البته هر یک از شرکت های چاپ هولوگرام نیز قیمت منحصر به فردی را برای خدمات خود ارائه نموده اند. البته باید بدانید که شرکت ها را از نظر قیمت و با توجه به میزان کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید. شرکت بعد نگار ایرانیان اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین میزان خدمات با قیمت مناسب نموده است و می توانید بهترین هولوگرام ها را با قیمتی ارزان از سامانه این شرکت خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت دقیق هولوگرام می توانید با مسئولین بعد نگار ایرانیان در ارتباط باشید.


کد مطلب: 723721

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/723721/کاربرد-هولوگرام-مدیریت-برندینگ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com