چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

پزشکیان: ‌می‌توانیم کرونا را زمین‌گیر کنیم

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 723619
در صورت مشارکت حداکثری خواهیم توانست کرونا را ظرف مدت یک ماه زمین‌گیر کنیم.
پزشکیان: ‌می‌توانیم کرونا را زمین‌گیر کنیم
به گزارش جهان نيوز، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۹ فرودین) در جلسه علنی گفت: امروز همه جهان با معضل کرونا مواجه هستند و ما از وزیر کشور، وزیر بهداشت و درمان و معاون رئیس جمهور دعوت به عمل آورده‌ایم تا در جلسه حضور یافته و گزارشی از وضعیت اقتصادی، مالی و اتفاقاتی که در کشور و منطقه رخ داده توضیحاتی ارائه دهند.

او افزود: ما جمع بندی جلسه امروز را ارائه خواهیم کرد، اما آنچه در ابتدا لازم است ارائه کنم این است که باید از زحمات مردم کشورمان، صدا و سیما، دولت، سپاه، بسیج، ارتش، نیرو‌های انتظامی که در راستای مبارزه با این ویروس در کشور تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

پزشکیان بیان کرد: باید از صدا و سیما تشکر کرد که با تمام تلاش به اطلاع‌رسانی می‌پردازد.
پزشکیان تأکید کرد: اگر با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس کرونا را ظرف مدت یک ماه زمین‌گیر کنیم، اما این امر مستلزم حرکت عالمانه، با قدرت و مشارکت همه مردم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز مسائل اقتصادی و معیشتی که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور به وجود آمده است را بررسی خواهیم کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
............
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آقای مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قشر آسیب پذیر را دریابید بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق سال قبل قادر به زندگی نیستند