کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمانى عجیب پخش فیلم‌فارسى با پایتخت از «من‌و‌تو»

19 فروردين 1399 ساعت 9:52

با بررسی آرشیو سایت شبکه من و تو مشخص شد که اتفاق عجیب پخش همزمان فیلم‌فارسى مربوطه از شبکه من‌وتو با پایتخت واقعاً رخ داده است.


به گزارش جهان نیوز، شبکه ضدانقلاب من و تو روز جمعه ۱۵ فروردین‌ماه ساعاتی پیش از پخش قسمت آخر سریال پایتخت از شبکه اول سیما، یکی از همان فیلم‌های مستهجنی که در این قسمت از سریال پایتخت از آن تقلید شده بود را پخش کرده است.

این خبر را یکی از مخاطبان فارس من از طریق این سامانه برای خبرگزاری ارسال کرده است.

این مخاطب در خبر (همزمانی عجیب پخش فیلم‌فارسی با پایتخت در شبکه من‌وتو) ارسالی خود گفته بود: «شبکه ضدانقلاب من‌و‌تو ظهر همون روز جمعه که قرار بود قسمت آخر سریال پایتخت پخش بشه، فیلم مستهجن همسفر با بازی بهروز وثوقی و گوگوش رو پخش کرده. همون فیلمی که سکانس موتورسواری رحمت و نامزدش از روی اون تقلید شده بود. شما خبر داشتید؟ این موضوع رو بررسی کردید؟ واقعا باور کنیم کاملا اتفاقی بوده؟ هیچ هماهنگی بین عوامل سریال و اون شبکه نبوده؟!»

اشاره این مخاطب به سکانس‌هایی از قسمت پایانی فصل ششم سریال پایتخت است که با حواشی و انتقادات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مواجه شد.

 
با بررسی آرشیو سایت شبکه من و تو توسط خبرنگار فارس مشخص شد که این اتفاق عجیب واقعاً رخ داده است. اتفاقی که به سختی می‌توان پذیرفت «غیر عمدی» و بدون هماهنگی و اطلاع مدیران شبکه ضدانقلابی «من و تو» از سکانس پایانی سریال پایتخت، پیش از پخش آن در رسانه ملی بوده باشد.
 


کد مطلب: 723614

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/723614/همزمانى-عجیب-پخش-فیلم-فارسى-پایتخت-من-و-تو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com