جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شهریاری نماینده مردم زاهدان:

وضعیت سیستان و بلوچستان سفید نیست

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 723601
طور متوسط روزانه بین 12 تا 15 فرد به آمار مبتلایان کرونا در زاهدان اضافه می‌شود که ما را نسبت به پیک یا شیوع موج دوم بیماری در زاهدان و زابل نگران می‌کند.
وضعیت سیستان و بلوچستان سفید نیست
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی شهریاری ، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهر زاهدان متاسفانه بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و بیمارستان‌ بوعلی تخت‌هایش پر شده است و دیگر تخت خالی وجود ندارد.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان‌های خاتم و علی ابن ابیطالب بیماران پذیرش می‌شوند و به طور متوسط روزانه بین 12 تا 15 فرد به آمار مبتلایان کرونا در زاهدان اضافه می‌شود که ما را نسبت به پیک یا شیوع موج دوم بیماری در زاهدان و زابل نگران می‌کند.
 
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص مناطق سفید در مواجهه با «کرونا ویروس» گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کردند وضعیت بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است؛ من نمی‌دانم این اطلاعات را ایشان از کجا آورده‌اند؟
 
شهریاری تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان سفید نیست و نمی‌شود گفت مردم به زندگی عادی خودشان بازگردند. 
 
وی در پاسخ  به سوالی مبنی بر این‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا حد در سیستان و بلوچستان رعایت شد، بیان کرد: متاسفانه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ما خیلی رعایت نشد و یکی از نگرانی ما هم همین موضوع است که مردم سیستان و بلوچستان مانند بسیاری از نقاط کشور این بیماری را جدی نگرفتند.
 
منبع: ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *