جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

هشدار! حداکثر دو مسافر در صندلی عقب

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 723548
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: رانندگان تاکسی جهت پیشگیری از شیوع کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فقط می‌توانند حداکثر دو مسافر در صندلی عقب سوار کنند.
هشدار! حداکثر دو مسافر در صندلی عقب
به گزارش جهان نيوز، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت اظهار داشت: این موضوع از هفته آخر اسفند سال ۹۸ در سازمان تاکسیرانی مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس این مساله را به تاکسیرانان اعلام کردیم.

وی افزود: رانندگان تاکسی مجاز هستند جهت پیشگیری از کرونا تنها دو مسافر را در صندلی عقب سوار کنند و کرایه تاکسی برای مسافران مشابه قبل در نظر گرفته شده و تغییری نکرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی به همه تاکسی‌های خطوط مختلف پایتخت ابلاغ و اعلام شده است ، خاطر نشان کرد: تاکسیران‌ها موظفند مبالغ درج شده بر روی برچسب نرخ را از مسافران  بگیرند و هیچگونه افزایش نرخی پیش از طی شدن روال قانونی مجاز نیست.

قنادان بیان داشت: همچنین از طریق لینکی که به تاکسیرانان پایتخت اعلام کرده‌ایم در حال شناسایی دقیق آمار مبتلایان به کرونا در میان رانندگان تاکسی هستیم.

به گزارش فارس، همچنین محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز امروز اعلام کرد: اجرای طرح فاصله گذاری در اتوبوس‌های پایتخت انجام می‌شود و  برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه در دست اقدام است.

منبع:فارس
برچسب ها: مسافر تاکسی کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
متاسفانه احکام اسلامی در کشور آن چنان که باید اجراء نمیشود. چون بعضی مسئولین واقعا ارزش دین و آموزه های آنرا هنوز هم درک نکرده اند. حیاء یک موهبت الهی است و فاصله بین محرم و نامحرم یک واجب شرعی است. متاسفانه کرونای ریزه میزه این فاصله را اجباری کرد. امیدواریم کرونا برود ولی فرهنگ حیاء بماند.
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
باز هم اصرار دارم خودروها و امکانات یامفت دولتی را از مسؤلین، از وزیر و وکیل تا رئیس تاکسیرانی و شرکت واحد بگیرند....