پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

گلایه سایت حامی دولت از تصمیمات متناقض کرونایی

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 723472
تصمیمات متناقض دولتی، موجب سردرگمی مردم در زمینه فاصله‌گذاری و مهار کرونا شده است.
گلایه سایت حامی دولت از تصمیمات متناقض
به گزارش جهان نيوز، وقتی که ادارات، بانک‌ها، نهادها و... تعطیل نیست و هیچ گونه قرنطینه یا محدودیت خاصی اعمال نشده است چطور انتظار دارید مردم در خیابان‌ها نباشند؟ وقتی که همه مجبور به حضور در محل کارشان باشند خوب معلوم است که از خیابان‌ها این افتاق می‌افتد! آپشن دیگری سراغ دارید؟ طی‌الارض کنند؟ پرواز کنند؟

شبکه خبر سخنان رئیس‌جمهور را به‌صورت زنده پخش کرد که گفت: ساعات کاری ادارات از شنبه 23 فروردین از 7 صبح تا 2 بعد از ظهر خواهد بود. ]...[ اگر بیماری ادامه پیدا کند، این رویه در ماه رمضان ادامه خواهد داشت. ]...[ کسب و کارهای کم‌خطر در استان‌ها از شنبه 23 فروردین از سر گرفته می‌شود. ]...[ فعالیت‌های کم‌ریسک در استان تهران از شنبه 30 فروردین با رعایت موازین بهداشتی و تحت نظارت دقیق آغاز خواهد شد. ]...[ از شنبه 23 فروردین صرفاً دو سوم کارمندان ادارات حاضر به خدمت خواهند بود.»

مردم باید چه کار کنند؟ هیچ خبری دال بر تعطیلی در کار نیست و زیر فشار و استرس حضور در محل کار هستند، از طرف دیگر صدا و سیمایی از این حضور مردم در خیابان‌ها گزارش تولید کرده و آنان را بی‌احتیاط و حتی غیرمسئولیت‌پذیر می‌داند! این یک بام و دو هوا را هم باید مردم حل کنند؟

به آقای روحانی باید گفت همین امروز دبیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داده کشورهایی که برای بازگشت به حالت عادی و رفع محدودیت‌های اعمال شده به منظور مقابله و کنترل شیوع کرونا شتابزده عمل کنند با رکود اقتصادی «حتی شدیدتر و طولانی‌تر» و تداوم بیشتر شیوع ویروس مواجه خواهند شد.

منبع:عصر ایران
برچسب ها: گلایه کرونا دولت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بجاي اين كارها اجاره شش ماهه اول سال جاري چه مسكوني و چه تجاري را دولت پرداخت كند
Iran, Islamic Republic of
......
حامد
این مملکت چطور اداره میشود فقط خدا میداند ..!!!
Iran, Islamic Republic of
⭕️ ظاهراً نتیجه مذاکره با کرونا_ویروس مشخص شده و نامبرده قول داده از روز بیست و سوم فروردین ماه، بین ساعت هفت صبح تا چهارده، کسی را مبتلا نکند.
در همین رابطه یک عدد برجام همراه با سیب و گلابی و قارپوز به امضای طرفین رسیده است.