شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۴
مقام فلسطینی:

۲۰۰ کودک در بند رژیم صهیونیستی هستند

يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 723416
رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین به مناسبت روز کودک فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تا کنون دستکم ۱۷۰۰۰ فلسطینی کم سن و سال را بازداشت کرده و ۲۰۰ نفر آنها هنوز در زندان هستند.
۲۰۰ کودک در بند رژیم صهیونیستی هستند
به گزارش جهان نيوز، «قدری ابوبکر» رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی به مناسبت روز کودک فلسطینی (فردا/ پنجم آوریل) اعلام کرد، رژیم صهیونیستی همچنان ۲۰۰ کودک و فرد کم سن و سال را در زندان‌های «عوفر»، «مجدو» و «دامون» نگه داشته و آنها را به شدت شکنجه می‌دهد.
 
 ابوبکر در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد: رژیم اشغالگر اسرائیلی از سال ۲۰۰۰ تا کنون دستکم ۱۷۰۰۰ فلسطینی ما بین ۱۲ تا ۱۸ سال را بازداشت کرده است.
 
وی ادامه داد، رژیم صهیونیستی همچنین بازداشت کودکان بسیاری را که سن آنها از ده سال تجاوز نمی‌کند، در کارنامه خود دارد.
 
ابوبکر سپس تصریح کرد، سه چهارم آنها به نوعی مورد شکنجه جسمی قرار گرفته‌اند و بر اساس آمارها و گواهی کودکان، همه بازداشتی‌ها هم در مراحل مختلف تحت شکنجه روانی قرار گرفته‌اند.
 
وی تأکید کرد، تخلف‌های انجام شده علیه کودکان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی لکه ننگی بر پیشانی سازمان ملل و سازمان‌های حقوقی بین‌المللی است، سازمانی که از فراهم کردن کوچکترین حد حمایت از این کودکان ناتوان است.
 
ابوبکر در ادامه گفت، بیشترین آمار بازداشت کودکان مربوط به قدس است و روزانه دهها نفر از آنها دستگیر و به شکل غیرقانونی نگه داشته می‌شود. علیه برخی از آنها سیاست حصر خانگی، تبعید از قدس یا جریمه‌های مالی سنگین وضع می‌شود.
 
وی در پایان از سازمان ملل، شورای حقوق بشر، یونیسف و سازمان عفو بین‌الملل خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به این جنایت‌ها پایان دهند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۲۰۰ کودک درسایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی، کشورهای عربی در بند رژیم صهیونیستی هستند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
دقیقا می‌دانیم که عناصر اسرائیلی در کدام اتاق‌ سفارت امریکا در بغداد می‌نشینند
Iran, Islamic Republic of
...........