شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

خبر خوش فیفا برای سرخابی‌های پایتخت

يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 723382
یکی از مشکلات اصلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید پرداخت طلب وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ، سرمربیان اسبق این دو باشگاه است که باید سریعا انجام شود.
خبر خوش فیفا برای سرخابی‌های پایتخت
به گزارش جهان نيوز، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این روزها شدیدا بدهکار هستند و احکام فیفا علیه این دو تیم یکی پس از دیگری از راه می‌رسند که این اتفاق کار را برای مدیران این دو تیم بسیار سخت کرده است.

در این بین خبر خوبی که برای سرخابی‌ها به گوش می‌رسد این است که به احتمال فراوان فیفا بخشی از مطالبات برانکو و شفر را از محل درآمدهای این دو باشگاه از مسابقات جام جهانی پرداخت خواهد کرد. اتفاقی که اگر عملی شود کمک می‌کند مدیران دو باشگاه پرطرفدار برای مدتی نفس راحتی بکشند.
 
منبع: خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قراخانی
Iran, Islamic Republic of
سلام، خوب شد دیگه، دوباره میتونن برن چند تا بازیکن قوزمیت و زپرتی بگیرن بیارن، بعد اخراج کنند،باز اونا برن شکایت کنند، دلارهای بی زبونو بدیم به اونا.
شما که واردین دست به کار شین، تا کرونا تموم شد جا نمونید.
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
باسلام - تازمانی که این دو تیم دولتی باشد با مافیای سیاسی فوتبال طرف هست . متاسفانه مدیران ورزش کشور سیاست زدگی در آنها وجود دارد .