شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

استقلال: پرونده‌ها را متوقف کنید، پول نداریم!

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 723188
شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و رکود اقتصادی که در همه عرصه ها ایجاد کرده موجب شد تا باشگاه استقلال برای فیفا نامه بنویسد.
استقلال: پرونده‌ها را متوقف کنید، پول نداریم!
به گزارش جهان نيوز، در روزهایی که فدراسیون های فوتبال لیگ های معتبر اروپا از کمک مالی به باشگاه ها برای پرداخت مطالبات بازیکنان شان خبر می دهند یکی از باشگاه های کشورمان برای به تعویق انداختن پرداختی های قبلی اش به طلبکاران خارجی دست به اقدامی تازه زد.

بر اساس این گزارش، یک مقام مسئول در باشگاه استقلال در این باره اعلام کرد باشگاه استقلال که چند پرونده باز مالی و شکایتی در دادگاه CAS دارد، برای فیفا نامه نوشته است.

استقلالی ها در متن این نامه از فیفا درخواست کردند پرونده هایشان را فعلا FREEZE (متوقف) کند. در این نامه آمده با توجه به قطع منابع مالی باشگاه ناشی از انتشار ویروس کرونا در حال حاضر قادر به پرداخت بدهی های باشگاه نیستند و در نهایت هر زمان این وضعیت برطرف شود بدهی هایشان را پرداخت می کنند.

استقلال در حال حاضر از سوی شفر، پسرش و دیگر اعضای خارجی کادر فنی فصل پیش استقلال، سرور جپاروف، باشگاه پاختاکور(در موضوع انتقال ایسما)، گادوین منشا و چند بازیکن و باشگاه دیگر تحت فشار است تا بدهی هایش را بپردازد وگرنه پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته می شود.

امیر سلطانی معاونت ورزشی باشگاه استقلال در گفت و گویی که با مشرق داشت در همین ارتباط توضیح داد: وضعیت به گونه ای است که مشکلات اقتصادی گریبان همه را گرفته و امیدواریم که فیفا در این شرایط وضعیت باشگاه استقلال را درک کند.
 

وی همچنین در این باره که بودوروف چرا از باشگاه استقلال شکایت کرده یا می خواهد بکند توضیح داد: این حق طبیعی و قانونی اوست چرا که وکلایش باید در بازه زمانی مشخصی پس از عدم دریافت حق و حقوقش شکایت کنند و اگر زمان مهلت فیفا پایان یابد دیگر فیفا شکایتی را نمی پذیرد.

این فرد مسئول در باشگاه استقلال تأکید کرد: البته ما در صحبتی که با مدیربرنامه های او داشتیم فرصت گرفتیم تا این وضعیت را به درستی مدیریت کنیم. بودوروف هم مانند دو خارجی دیگر تیم استقلال (میلیچ و دیاباته) رغبت زیادی برای بازی در این تیم و ادامه حضورشان در لیگ برتر کشورمان را دارند که این را می توان در پست هایی که در صفحه اینستاگرام شان منتشر می کنند یا با استناد به حرفهایی که شیخ دیاباته پیش از ترک تهران در تلویزیون زد متوجه شد. از این رو وکلای بودروف فقط برای این پرونده او را باز کرده اند که در صورت عدم دریافت طلبش بتواند به پولش برسد که این هم حق قانونی اوست.

با این همه و با توجه به اینکه بدهی های باشگاه استقلال مربوط به روزهای پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا و جهانی شدن آن است باید دید آیا فیفا با چنین درخواستی موافقت می کند یا نه!

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فیفا هم موافقت کند شماها موافق نیستید چون هوای تیم سوگلی رو دارید!