پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۶

تعداد قربانیان کرونا در آمریکا از ۲۰هزار و ۵۰۰ نفر گذشت

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 723155
بر اساس آمار جدید منتشر شده از یکی از دانشگاه‌های آمریکایی تعداد قربانیان این کشور بر اثر ویروس کرونا از ۲۰۵۰۰ نفر فراتر رفت .
تلفات کرونا در آمریکا از ۲۰هزار و ۵۰۰ نفر گذشت
به گزارش جهان نيوز، بر اساس آمار جدید دانشگاه «جونز هاپکینز» طی 24 ساعت گذشته 1920 نفر بر اثر ویروس کرونا در این کشور جان باختند.

بر اساس این گزارش تعداد فوتی‌های آمریکا بر اثر ویروس کرونا از 20 هزار نفر فراتر رفت و به 20506  نفر رسید.

رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین اظهارات خود درباره بحران کرونا، شرایط این کشور را بی‌سابقه و نگران کننده خواند و گفت که اقتصاد آمریکا تعطیل شده است.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ها به دنبال شیوع سریع ویروس کرونا در آمریکا، برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، تمام 50 ایالت این کشور در «وضعیت اضطراری» قرار گرفتند.

آمارهای منتشرشده از سوی نهادهای دولتی آمریکا نشان می‌دهد که این کشور که پیش از این در تعداد موارد ابتلا به کرونا گوی سبقت را از همه کشورها ربوده بود، اکنون از لحاظ شمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا نیز به رتبه اول جهان صعود کرده است.

پس از آمریکا که با 20506 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده، کشورهای ایتالیا و اسپانیا با فاصله‌ای نسبتاً اندک در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند؛ اما با توجه به نرخ رشد بسیار بالای آمار مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در آمریکا طی روزهای اخیر، انتظار می‌رود آمریکا ظرف مدت کوتاهی از این لحاظ فاصله خود را با کشورهای ایتالیا و اسپانیا به‌شدت افزایش دهد.

روز گذشته 2035 نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند تا آمریکا به اولین کشوری تبدیل شود که طی یک روز بیش از 2000 مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در آن به ثبت می‌رسد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
غربزده ها که می گفتند آمریکا قدرت اول است و از این حرفها. آمریکا که تحریم نیست و به خودشم که مرگ نمی فرستد و اسرائیل را هم که قبول دارد.
پس چرا اینهمه قربانی؟
سراب_غرب
عزیز
Iran, Islamic Republic of
شما آمار قربانیان در آمریکا بره بالا هم ازش برداشت سیاسی میکنی؟! انصاف داریو....
چمچاله
Iran, Islamic Republic of
انگار اين شما بوديد كه اصرار داشتيد ويروس را امريكا ساخته ؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
United States
.....
Iran, Islamic Republic of
......