کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قاضی‌پور: مجلس یازدهم با رانت‌خواری مبارزه کند

15 فروردين 1399 ساعت 8:58

توجه به تولیدات داخلی و مبارزه شدید با رانت خواری و گرانفروشی باید از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس یازدهم باشد.


به گزارش جهان نیوز، نادر قاضی پور عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش بینی ها درباره ریاست مجلس یازدهم گفت: متاسفانه این روزها مباحثی درباره اختلاف نظر منتخبان مجلس درباره ریاست مجلس و هیئت رئیسه مجلس یازدهم شنیده می شود که باید چنین اختلاف نظرهایی را کنار بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به اولویت های کاری مجلس یازدهم، ادامه داد: نمایندگان مجلس یازدهم باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و این افراد باید همان طور که خود را انقلابی و ولایت‌مدار می‌دانند در عمل هم اینگونه باشند و در این راستا حرکت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت اصلی نمایندگان مجلس یازدهم باید تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری باشد و باید دستورات ایشان را موبه‌مو اجرا کنند.

قاضی پور با اشاره به اینکه مردم مشکلات زیادی به ویژه در زمینه اقتصادی دارند که منتخبان مجلس یازدهم باید به این مشکلات رسیدگی کنند، گفت: توجه به تولیدات داخلی و مبارزه شدید با رانت خواری و گرانفروشی باید از اولویت‌های اصلی نمایندگان مجلس یازدهم باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم توجه به مسائل اقتصادی را باید پایه اصلی کار خود قرار دهد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده‌اند که باید مشکلات اقتصادی حل و فصل شود و در اولویت کاری مسئولان باشد و بر این اساس نمایندگان مجلس یازدهم باید به این مسئله اساسی توجه کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 723105

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/723105/قاضی-پور-مجلس-یازدهم-رانت-خواری-مبارزه-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com