کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با بسته های اینترنت آلفا پلاس همراه اول روزهای کرونایی را مقرون به صرفه بگذرانید

13 فروردين 1399 ساعت 23:46

امروز میخواهیم با بررسی بسته های اینترنتی آلفا پلاس همراه اول به شما بگوییم کدام بسته های اینترنتی از نظر قیمت و مدت زمان اعتبار برای شما به صرفه تر است؛ پس با ما همراه باشید:


به گزارش جهان نیوز، اگر به دلیل شیوع بیماری کرونا در قرنطینه ی خانگی به سر می برید یا مجبور هستید که کارهای اداری خود را به  صورت دورکاری و اینترنتی دنبال کنید، بی شک به دنبال خرید بسته های اینترنتی به صرفه برای این ایام می باشید.

امروز میخواهیم با بررسی بسته های اینترنتی آلفا پلاس همراه اول به شما بگوییم کدام بسته های اینترنتی از نظر قیمت و مدت زمان اعتبار برای شما به صرفه تر است؛ پس با ما همراه باشید:
 

اگر از آن دسته از افراد هستید که از اینترنت خانگی استفاده می کنید و برای مدت کوتاهی نیاز به اینترنت همراه دارید که کار خود را انجام دهید پیشنهاد ما بسته های یک روزه آلفا پلاس همراه اول می باشد که با کمترین هزینه می توانید به بالاترین سرعت اینترنت دسترسی پیدا کنید.

اما اگر شما از آن دسته افراد هستید که ترجیح می دهید ایام قرنطینه خانگی را شب ها بیدار بمانید و به کارهای خود رسیدگی کنید پیشنهاد ما بسته های شبانه آلفا پلاس همراه اول است که با توجه به نیاز مشتریان به صورت متنوع از طرف همراه اول پیش بینی شده است.

اما اگر شما هم مثل ما جز آن دسته از کاربران اینترنتی هستید که نیاز بیشتری به اینترنت دارید میتوانید از بسته های بلند مدت یک ماه ، دو ماهه؛ سه ماهه ؛ چهار ماهه ؛ شش ماهه و یک ساله استفاده کنید که باز هم همراه اول به فکر مشتریان خود بوده و تنوع بسته های اینترنتی را از نظر زمان استفاده و همچنین از نظر قیمت به خوبی فراهم کرده است .

انواع بسته های اینترنت آلفا پلاس

1- بسته های کوتاه مدت آلفا+: بسته های کوتاه مدت (بسته های یک روزه و هفت روزه) فاقد تمدید خودکار (حجمی و زمانی) هستند. 

2- بسته های ماهانه و بسته های بلند مدت آلفا+: برخی بسته های ماهانه دارای ترافیک هدیه صبحانت (قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر) هستند. برای مثال بسته ماهانه 5 گیگابایت + 500 مگابایت هدیه صبحانت سی روزه، علاوه بر 5 گیگابایت خریداری شده، 500 مگابایت ترافیک هدیه دارد که در ساعات 6صبح تا 12ظهر قابل استفاده می باشد. سه بسته جدید ماهانه، دارای دو بخش ترافیک بین الملل و داخلی هستند. حجم این بسته ها شامل دو بخش، ترافیک داخلی (قابل استفاده در سایت ها و پیام رسان های منتخب داخلی و ترافیک بین الملل (قابل استفاده در ترافیک داخلی و بین الملل) است. به عنوان مثال بسته 5گیگابایت بین الملل + 10گیگابایت داخلی، دارای 5گیگابایت ترافیک قابل استفاده در کلیه سایت های داخلی و بین المللی و 10گیگابایت ترافیک قابل استفاده در سایت ها و پیام رسان های منتخب داخلی است. این بسته ها با پایان حجم ترافیک بین الملل و یا پایان مدت اعتبار(سی روز) به پایان می رسند.

3- بسته های ساعات مشخص: بسته های ساعات مشخص همراه اول، گروهی از بسته‌های اینترنت هستند که در بازه‌های زمانی مشخصی از شبانه‌روز قابل مصرف می‌باشند. این بسته ها به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت همراه اول قابل فعالسازی هستند. مشترکین با شماره گیری *100*331# می‌توانند بسته های اینترنت ساعات مشخص را مشاهده و فعال نمایند. در حال حاضر این بسته‌ها در دو نوع بسته‌های صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر) و بسته‌های شبانت (2 تا 7 صبح) ارائه می‌شوند.

- بسته های اینترنت ساعات مشخص برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می‌باشند.

- این بسته ها فاقد تمدید خودکار حجمی و یا زمانی هستند.

4- بسته های نامحدود شبانه:این بسته ها برای تمامی مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد. بسته های نامحدود شبانه فاقد رزرو خودکار هستند.مشترک در یک زمان تنها می تواند یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتیکه مشترک یکی از بسته های آلفا+ را همزمان با بسته نامحدود شبانه فعال کرده باشد، در ساعات شبانه، اولویت مصرف با بسته اینترنت نامحدود خواهد بود.

برای فعالسازی بسته های نامحدود شبانه کد *100*332# و برای استعلام کد *100*10# را شماره‌گیری نمایید.

5- بسته های ویژه مشترکین جدید: به منظور افزایش رضایت مشترکین جدید همراه اول، بسته های اینترنت ویژه مشترکین جدید ارائه می‌شود. این بسته ها صرفا مخصوص مشترکین جدید (دائمی / اعتباری) می باشند. منظور از مشترکین جدید مشترکینی می باشند که حداکثر 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها گذشته است.    مشترکین جدید می توانند در دوره مجاز (قبل از گذشتن 30 روز از تاریخ فعالسازی سیم کارت آنها) به هر تعدادی از این بسته ها خریداری کنند.

روش های خرید بسته ها:

همراه اول روش های مختلف برای خرید و فعال سازی بسته های اینترنت آلفا+ در نظر گرفته است. توصیه می شود قبل از خرید بسته ها و فعال سازی آن با مراجعه به وب سایت همراه اول، با مطالعه قوانین پیش از خرید و فعالسازی بسته، بسته مناسب و مقرون به صرفه خود را با در نظر گرفتن نوع بسته، مدت اعتبار بسته، حجم بسته و بازه قیمت و نمایش پیش فرض انتخاب کنید و به صورت خرید آنلاین از وب سایت و یا یکی از روش خرید و پرداخت هریک از بسته ها به شرح زیر اقدام به خرید و فعال سازی بسته های اینترنت آلفا+ کنید:  

1-  سامانه *100# 
• شماره گیری *100# 
• مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر 

2- سامانه جامع پیامکی 009810 یا +9810 : 
• ارسال عدد 32 لاتین 
• مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر 

3- سامانه پیامکی 8080: 
• ارسال عدد 32 لاتین 
• مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر 

4- حساب کاربری همراه من: 
• مراجعه به حساب کاربری «همراه من» 
• مشاهده بسته ها و انتخاب بسته مورد نظر


کد مطلب: 723050

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/723050/بسته-های-اینترنت-آلفا-پلاس-همراه-اول-روزهای-کرونایی-مقرون-صرفه-بگذرانید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com